Ik zou het bij de Jumbo niet erg vinden om de 4e (of meer) wachtende in de rij te zijn heurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
2000 minder mensen voor de rij aan de kassa. Dat zal toch een flinke wachttijd schelen.
1x meegemaakt met volle karquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou het bij de Jumbo niet erg vinden om de 4e (of meer) wachtende in de rij te zijn heur.
Jawelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Anne het volgende:
Ik nog nooit! Bij ons zijn nooit alle kassa's open, veel te rustig voor.
Dus dan telt 't sowieso niet.
Oh ja, sorry, het is juist als alle kassa's niet open zijn juist.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef blup het volgende:
[..]
Jawel, toen waren ook niet alle kassa's open, maar het telt gewoon op waar een kassa meisje zit.
Ik melden mezelf, toen deden ze gauw een kassa erbij, en ik met 80e aan boodschappen via de infobalie de zaak uit;
ja, fokquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:19 schreef Dingest het volgende:
Er zijn ook van die huisvrouwmenschen die er een sport van maken zoveel mogelijk gratis spul van de Jumbo mee te krijgen, als het op/over de datum is. Er was ergens zo'n forum waar die miepen echt zaten te patsen met hun vangst alsof ze op wilde beesten hadden zitten jagen
Kost dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef blup het volgende:
Heb zo'n OBD2 ding met die android app gekocht. Best leuk speelgoed
Gelijk een irritante foutmelding eruit gegooid die er een keer in kwam nadat ik hem vrij hardnekkig liet afslaan.
Het libelleforum zeker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:19 schreef Dingest het volgende:
Er zijn ook van die huisvrouwmenschen die er een sport van maken zoveel mogelijk gratis spul van de Jumbo mee te krijgen, als het op/over de datum is. Er was ergens zo'n forum waar die miepen echt zaten te patsen met hun vangst alsof ze op wilde beesten hadden zitten jagen
Bedanktquote:
Je meent het! Kun je wat meer vertellen hoe dat dan in zijn werk gaat als dat moment daar is?quote:
wat je er maar voor over hebt. Als.je die dingen uit China haalt kosten ze een paar euro en kun je een maand wachten tot het binnen is, als je ze hier via marktplaats koopt betaal je soms 20 tot 30 euro en heb je als je geluk hebt het deze week nog in huis.quote:
Waarom moest je naar huis?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef Sounddragon het volgende:
Pff.. had maar één kutklussie vanmorgen; aircootje ergens op het dak ploffen; kom ik aan de werf, mag moet ik naar huis![]()
Als ze maar niet gaan beginnen over compenseren met de overuren van maandag, want dan word ik een beetje sjaggo denk ik
Geen hijswerk meer, en hoewel ik wat dingetjes te klussen heb aan mijn machine, mocht ik ook dát niet, want daar hebben ze een monteur voor, en die was nu met 3 kranen tegelijk bezig. Dus de antennestekker van de radio in de onderwagen zal nog wel een tijdje los blijven liggenquote:
Nee, niet eensquote:
Zoiets ja, zo'n tutten-forumquote:
Klinkt lam allemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar goed... nu zit ik dus thuis de rest van de dag. Zometeen maar eens een filmpje op zetten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |