abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:22:54 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128384875
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 01:43 schreef TerryStone het volgende:

[..]

[..]

Iets zegt me dat dit verhaal niet helemaal klopt, wellicht omdat het allemaal zo over the top is. :{
Is er toevallig een nieuwe interessante man die je eigenlijk wel ziet zitten ten tonele verschenen en dat je nu aan het rationaliseren bent waarom je weg moet bij je vriend?
Nee, geestelijk en lichamelijk mishandeld worden is idd een vreemde reden om weg te willen :Y

(al kan dit heel goed een troll zijn)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:26:17 #102
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128384891
Ik ben geen fucking troll! Jezus, waarom denken mensen dat? Zo ongeloofwaardig is mijn verhaal toch niet?
Toeval is toeval
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:29:54 #103
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128384903
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:10 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft niet de gehele bevolkingsgroep met een pemel er de schuld van geven..
Hahaha, sorry. Maar ik meen het wel, ik denk dat als ik eenmaal loskom uit deze relatie het wel weer even kan duren voor ik me 'normaal' (niet schichtig) kan gedragen en iemand kan vertrouwen.
Toeval is toeval
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:30:03 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128384905
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:26 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben geen fucking troll! Jezus, waarom denken mensen dat? Zo ongeloofwaardig is mijn verhaal toch niet?
Goed, maar battered wife syndrome leid je wel aan. WEGWEZEN!
pi_128384922
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:26 schreef Pyjama het volgende:
Zoals gezegd ik heb gekker meegemaakt. Maar goed, al eerder aangegeven. GA WEG EN VER EN HARD.. De gevolgen zullen niet te overzien zijn als je er veel langer blijft. En met een gezonde achterdocht tegen mannen is niks is. Alleen tja, je hebt jezelf zo laten inpakken. En je bent jezelf nu aan het tegenhouden om weg te gaan. Dat is niet de schuld van mannen.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:36:02 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128384928
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:34 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Zoals gezegd ik heb gekker meegemaakt. Maar goed, al eerder aangegeven. GA WEG EN VER EN HARD.. De gevolgen zullen niet te overzien zijn als je er veel langer blijft. En met een gezonde achterdocht tegen mannen is niks is. Alleen tja, je hebt jezelf zo laten inpakken. En je bent jezelf nu aan het tegenhouden om weg te gaan. Dat is niet de schuld van mannen.
Nee, het is ook de schuld van de meisjes en niet van de loverboys toch?
pi_128384940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, het is ook de schuld van de meisjes en niet van de loverboys toch?
Even op de rem trappen.. Onder bedreiging van geweld blijven, tja dat is nog te begrijpen.

Maaarrrr... Als je weet dat het slecht voor je is, en zoals de ts weten dat je weg moet. Maar het niet durven want huis of andere dingen en dus met het excuus komen: "Hij betaald dingen voor me" "Ach het valt mee, hij is ook wel eens lief", of deze gouwe ouwe "Ik verander hem wel"

Je eigen domme rotschuld... Misschien hard, zeker zwart - wit en scherp gesteld. Maar wel de vervelende waarheid.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:43:39 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128384944
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:41 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Even op de rem trappen.. Onder bedreiging van geweld blijven, tja dat is nog te begrijpen.

Maaarrrr... Als je weet dat het slecht voor je is, en zoals de ts weten dat je weg moet. Maar het niet durven want huis of andere dingen en dus met het excuus komen: "Hij betaald dingen voor me" "Ach het valt mee, hij is ook wel eens lief", of deze gouwe ouwe "Ik verander hem wel"

Je eigen domme rotschuld... Misschien hard, zeker zwart - wit en scherp gesteld. Maar wel de vervelende waarheid.
BWS, dat zei ik al eerder..
pi_128384945
Neemt overigens niet weg dat TS hier het slachtoffer is. En niet de dader en dat TS hulp nodig heeft, en de desbetreffende hufter van een "vriend" een flink pak rammel.
pi_128384947
Een vergelijkbaar iets als Stockholm? Ik heb er nooit van gehoord?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:49:28 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128384959
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Een vergelijkbaar iets als Stockholm? Ik heb er nooit van gehoord?
Google is je vriend ;)

Het wordt ook wel aangeduid als "battered women syndrome" en "battered person syndrome"..
pi_128384986
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Google is je vriend ;)

Het wordt ook wel aangeduid als "battered women syndrome" en "battered person syndrome"..
Op wiki, worden er vier symptomen omschreven waar ze niet echt aan voldoet. En ze heeft zelf al aangegeven dat ze snapt dat dit niet is hoe een man hoort om te gaan met zijn verloofde. Vandaar, maar ik dacht misschien heb ik het mis en kan er iets anders zijn wat ik in mijn snelle blik erover gemist heb.

Daar niet van, ondanks alles denk ik toch echt dat er ook bij dit soort dingen een eigen verantwoordelijkheid is bij mensen.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 04:01:58 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128385002
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:57 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Op wiki, worden er vier symptomen omschreven waar ze niet echt aan voldoet. En ze heeft zelf al aangegeven dat ze snapt dat dit niet is hoe een man hoort om te gaan met zijn verloofde. Vandaar, maar ik dacht misschien heb ik het mis en kan er iets anders zijn wat ik in mijn snelle blik erover gemist heb.

Daar niet van, ondanks alles denk ik toch echt dat er ook bij dit soort dingen een eigen verantwoordelijkheid is bij mensen.
Vertel...
pi_128385028
The abused thinks that the violence was his or her fault.
The abused has an inability to place the responsibility for the violence elsewhere.
The abused fears for his/her life and/or the lives of his/her children (if present).
The abused has an irrational belief that the abuser is omnipresent and omniscient.

Uit de dingen die ze hier post blijkt dat ze nog niet op dit niveau is.
En ja ik snap dat geestelijk misbruik er voor zorgt dat ze niet stevig in haar schoenen staat. En ja zoals gezegd TS is het slachtoffer hier.

Maar ik ben van mening dat TS ook wel weet dat ze moet handelen, anders had ze deze post ook nooit gemaakt. En ja ondanks het feit dat de lage levensvorm waarmee ze een relatie heeft het natuurlijk in haar hoofd geprent heeft dat "het niet kan" of iets dergelijks is het TS eigen verantwoordelijkheid om weg te gaan, nu ze het nog scherp ziet. Als ze blijft terwijl ze overduidelijk weet dat ze dat niet moet doen. Dan is dat toch haar eigen verantwoording? En als ze toch trouwt en kinderen neemt met deze man terwijl ze een post maakt met: ik voel niks voor hem ik wil weg, dit verdien ik niet. HOE is dat dan anders dan de verkeerde keuze.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 04:17:32 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128385049
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:11 schreef Arthur_Dent het volgende:
The abused thinks that the violence was his or her fault.
The abused has an inability to place the responsibility for the violence elsewhere.
The abused fears for his/her life and/or the lives of his/her children (if present).
The abused has an irrational belief that the abuser is omnipresent and omniscient.

Uit de dingen die ze hier post blijkt dat ze nog niet op dit niveau is.
En ja ik snap dat geestelijk misbruik er voor zorgt dat ze niet stevig in haar schoenen staat. En ja zoals gezegd TS is het slachtoffer hier.

Maar ik ben van mening dat TS ook wel weet dat ze moet handelen, anders had ze deze post ook nooit gemaakt. En ja ondanks het feit dat de lage levensvorm waarmee ze een relatie heeft het natuurlijk in haar hoofd geprent heeft dat "het niet kan" of iets dergelijks is het TS eigen verantwoordelijkheid om weg te gaan, nu ze het nog scherp ziet. Als ze blijft terwijl ze overduidelijk weet dat ze dat niet moet doen. Dan is dat toch haar eigen verantwoording? En als ze toch trouwt en kinderen neemt met deze man terwijl ze een post maakt met: ik voel niks voor hem ik wil weg, dit verdien ik niet. HOE is dat dan anders dan de verkeerde keuze.
Dat is ze wel, en handelen is maar zeer de vraag (en zegt ze letterlijk zelf).
pi_128385058
als je niet van iemand houd weet dat je kut behandeld wordt en geestelijk wordt gejend elke dag. Maar je gaat toch trouwen doe je zelf iets verkeerd.
pi_128385060
dus je bent instabiel, zou ik ook boos worden
  zaterdag 29 juni 2013 @ 04:25:47 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128385071
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
als je niet van iemand houd weet dat je kut behandeld wordt en geestelijk wordt gejend elke dag. Maar je gaat toch trouwen doe je zelf iets verkeerd.
Owh, dat is het?? En dat zijn de gevolgen?? Hmmm.. Ik zie dat anders..
pi_128385079
Dat kan..Jij ziet het meer als.. Ze heeft geen keuze of vrije wil meer?

Want dat lijkt me toch gek..

2 jaar iemand slecht behandelen en complete macht over een persoon. Rasta Rostelli is er niets bij.
pi_128385082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, dat is het?? En dat zijn de gevolgen?? Hmmm.. Ik zie dat anders..
leuk voor jou, verder irrelevant
  zaterdag 29 juni 2013 @ 04:30:39 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128385088
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dat kan..Jij ziet het meer als.. Ze heeft geen keuze of vrije wil meer?

Want dat lijkt me toch gek..

2 jaar iemand slecht behandelen en complete macht over een persoon. Rasta Rostelli is er niets bij.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze gevangen zit in BWS en zo dom is hem te verdedigen en er waarschijnlijk (en helaas) niet zelf uit zal komen.. Ik hoop dat ik het mis heb en dat dit topic haar de zet geeft WEL te vertrekken..
  zaterdag 29 juni 2013 @ 04:31:20 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128385090
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:29 schreef Adames het volgende:

[..]

leuk voor jou, verder irrelevant
Laat ik dat nou over jouw post denken.. Uitermate dom en volkomen irrelevant.
pi_128385092
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Laat ik dat nou over jouw post denken.. Uitermate dom en volkomen irrelevant.
potverdorie, wat toevallig
pi_128385108
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze gevangen zit in BWS en zo dom is hem te verdededigen en er waarschijnlijk (en helaas) niet zelf uit zal komen.. Ik hoop dat ik het mis heb en dat dit topic haar de zet geeft WEL te vertrekken..
Daarom moet er ook aangegeven worden dat zij en zij alleen verantwoordelijk is voor de actie die genomen moet worden. Zonder die mindset kun je namelijk niet jezelf losmaken uit zo'n relatie.

Ik denk dat ik het te scherp heb geschreven voor een "plat" medium als een forum. Het is niet een aanval, maar een statment. Jij hebt die kans en mogelijkheid en zelfs verantwoordelijkheid voor jezelf om hier een einde aan te maken. Zo niet ga je naar een punt toe waarop je hele leven kut is en je dus NIET meer de regie zelf in handen hebt. Omdat je compleet afhankelijk word gemaakt door zo'n klapjosti.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 04:39:08 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128385112
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:32 schreef Adames het volgende:

[..]

potverdorie, wat toevallig
Bedoel ik maar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties