Ga eens terug je hok in, gekkiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef tribalwars het volgende:
Ik vind dat je het recht hebt op je mening te vertellen. Dat staat zelfs in de grondwet. Iedereen die zich er niet in kan vinden gaat maar naar een andere topic.
Ga jij maar weg ik heb het prima hier. Het is ook van de zotte om iedereen die maar een andere mening heeft in een hok te stoppen.quote:
Dus onwelgevallige meningen moeten oprotten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef tribalwars het volgende:
Ik vind dat je het recht hebt op je mening te vertellen. Dat staat zelfs in de grondwet. Iedereen die zich er niet in kan vinden gaat maar naar een andere topic.
Nee mensen die zich er aan storen die mogen van mij best oprotten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus onwelgevallige meningen moeten oprotten?
Stoor je je soms aan hen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee mensen die zich er aan storen die mogen van mij best oprotten.
Er staat dat je recht hebt op een eigen mening, maar staat er letterlijk wat jij zegt daar, of heb jij niet goed opgelet tijdens grondwet-les op de middelbare school.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef tribalwars het volgende:
ja maar als je mening niet op een forum mag verkopen. Dan kun je heel fok net zo goed verwijderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er staat dat je recht hebt op een eigen mening, maar staat er letterlijk dat je die ook mag vertellen, of heb jij niet goed opgelet tijdens grondwet-les op de middelbare school.
Nou verkopen lijkt me niet zo handig want dan ben je je mening misschien kwijt, maar uiteraard mag jij je mening openbaren, pas wel op met wat je zegt en dat het niet beledigend is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar als je mening niet op een forum mag verkopen. Dan kun je heel fok net zo goed verwijderen.
Je moet weten waar je post.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar als je mening niet op een forum mag verkopen. Dan kun je heel fok net zo goed verwijderen.
maar dit is NWS dan gaat het over nieuws dus dan mag wel je mening uit over het betreffende onderwerp. Dat mijn visie niet met de massa overeenkomst wil niet zeggen dat ik op moet rotten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet weten waar je post.
Ik ga het in DEF ook niet over de kapotte waterleiding hebben.
Smalend doen over reacties elders is volstrekt niet verboden. Het topic is overigens wel degelijk geopend met het doel een discussie te voeren. Die vindt ook gewoon plaats. Dat jij daar niet aan mee wilt doen omdat je bang bent dat andere mensen er in een ander topic smalend over zullen doen, is geen valide reden om dan maar topic volledig te sluiten en derhalve ontoegankelijk te maken voor andere personen die WEL willen discussieren.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het topic moet (mijns inziens) omdat het niet wordt geopend met het doel om te discussiëren, maar puur om reacties te ontlokken, om daar vervolgens in POL-café smalend over te doen.
Mijn reactie had ik al weggehaald voordat moderator Friek in het POL-café begon over zijn topic.
Er vindt wel een discussie plaats. En ik zie alleen dat jij pogingen onderneemt om het topic te laten sluiten en continu spreekt over 'troll postings en trol-topics'. Wellicht dat jij je niet kan vinden in de meningen die in deze discussie geponeerd worden, dat doet er niets aan af dat er wel degelijk een zeer interessant gesprek plaatsvindt over de uitspraken van de heer Wilders.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
Er vindt geen discussie plaats, dat weet je heel goed. Dat kun je bijvoorbeeld zien aan dit soort reacties: NWS / Wilders vindt de islam groter probleem dan de crisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |