Ik zie ook dat er helemaal geen topic over B-Brave isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat er geen 15 jarige meisjes op dit forum posten.
2010quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Topicreeks: X Factor 2006-2007 (64 delen)
Topicreeks: X Factor 2009 (70 delen)
Topicreeks: X Factor 2010 (116 delen)
Topicreeks: X Factor 2011 (94 delen)
Topicreeks: X Factor (2013) (37 delen)
...het moge duidelijk zijn...
niet zo zeer qua muziek hoor, maar toen was het op Fok het gezelligstquote:
xFactor forum 2010 en TAL SC daarna heeft mijn Fok verslaving gestartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dattes
Daaruit is TAL ontstaan. Sinds afgelopen zaterdag bestaat TAL alweer 3 jaar.
Vanaf toen is het hier ook zo'n beetje begonnen inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
xFactor forum 2010 en TAL SC daarna heeft mijn Fok verslaving gestart
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt knappe jongetjes, alleen hebben ze allemaal wel een mooi kapsel dankzij de giga haarlak die erop gespoten wordt. B-Brave is echt grootverbuiker in haar-producten. Heb ook zo'n idee dat ze minimaal 3 of 4 x per week naar de kapper gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef female81 het volgende:
Ik vraag me af wat er door puberend, vrouwelijk Nederland heen zou gaan als B-Brave nu bekend zou maken ermee te kappen.
Zelfs al maken ze een paar dagen later bekend dat het maar een grap is.
Rachel was een saai wijf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo zeer qua muziek hoor, maar toen was het op Fok het gezelligst
2009 was ook prima, al was ik toen meer voor Rachel,
2011 Rochelle![]()
Inderdaad.quote:
Triest moment idd. Domme zet van de jury.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:46 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Inderdaad.
2010 was maar matig met Jaap en ... ik weet niet eens meer wie er toen verder in de finale stond. Sumera, de beste van het stel, ging er toen véél te vroeg uit.
2011 was tof. Rochelle vs. Adlicious, dát was een leuke en goede finale, ook al was het een beetje voorspelbaar omdat Rochelle zóver boven iedereen uitstak.
Aiiiii, nu val je me toch tegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stacey, sinds Candy in de jury zit houd ik van haar. Ik wil d'r terug!
Ik vind ze allebei even slecht. Vind Candy veel schaarbaarder dan Stacey.quote:
Stacey weet tenminste nog te rellen. Candy is de afgelopen weken uitgegroeid van een 40-er naar een tiener met haarextensions, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei even slecht. Vind Candy veel schaarbaarder dan Stacey.
In de vergetelheid geraakt. Net zoals Jaap, Lisa, Sharon, en dingesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:39 schreef Vinq het volgende:
Rochelle was goed. Wat is er ooit met haar gebeurd?
ik denk dat het makkelijker is te melden wie niet in de vergetelheid is geraaktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
In de vergetelheid geraakt. Net zoals Jaap, Lisa, Sharon, en dinges
ik vind Natalie Makoma veel leuker dan Nikkiquote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat het makkelijker is te melden wie niet in de vergetelheid is geraakt
Lisa en Nikkie hielden het nog iets langer vol, maar de rest 1 hitje en dan byebye.
Sommigen niet eens 1 hitje, neem de 2e voice, dat harpmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |