Nu al wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef D. het volgende:
Sorry, I'm too old for this sh*t
Iedereen succes/sterkte/veel plezier
dank jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef D. het volgende:
Sorry, I'm too old for this sh*t
Iedereen succes/sterkte/veel plezier
inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef iBenny het volgende:
Een auto.... geen van die kandidaten heeft een rijbewijs____________________________!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
ali b , jammer dat hij ook een voice jurylid isop tv komt
Ah toe, voor een keer mag je ook een bakvisje zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 acts over, en da's allemaal bakvisvoer
Ik heb liever een gewone lekkerbekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah toe, voor een keer mag je ook een bakvisje zijn
Dat is wel het enige dat scoort blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef hunter2011 het volgende:
Ben benieuwd wie zich voor het volgend seizoen bij X-Factor gaan aanmelden.
Allemaal jongetjes?
Ja, maar dan ajb wel jongetjes die echt kunnen zingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel het enige dat scoort blijkbaar
van mij ook. Het gaat om de X-factor en die hebben zij wel vind ikquote:
Wie? Harris? Neeeee!quote:
Ik vind ze maar engquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
van mij ook. Het gaat om de X-factor en die hebben zij wel vind ik
Het is ook nog nooit zo slecht geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
volgens mij is het tijdens een finale van een talentenjacht nog nooit zo rustig in een live topic geweest![]()
![]()
dat wel ja. Ze zijn zoooo overduidelijk gecast en vreselijk gestyled met hun Bieber haartjes. Maar goed, het is ondanks dat wel een leuk plaatje natuurlijk en dat vinden de bakvissen leuk.quote:
Jawel. Bij X Factor inderdaad niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
volgens mij is het tijdens een finale van een talentenjacht nog nooit zo rustig in een live topic geweest![]()
![]()
Ditquote:
closet-bakvis..!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat wel ja. Ze zijn zoooo overduidelijk gecast en vreselijk gestyled met hun Bieber haartjes. Maar goed, het is ondanks dat wel een leuk plaatje natuurlijk en dat vinden de bakvissen leuk.
Maar daar heb je kutgeluidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
ziggo dome, weten ze wel dat er een stadion waar 55.000 mensen in kunnen er net naast ligt?
inderdaad, wilde net zeggen, jij ging toch niet meer kijken?quote:
Ik was nog te lui om te zappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, wilde net zeggen, jij ging toch niet meer kijken?
Krijgen ze er een chauffeur bij, ze hebben natuurlijk allemaal geen rijbewijs.quote:
quote:
Het is heel slechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef hunter2011 het volgende:
Is dit nou vals of hoor ik het verkeerd?
b-brave klonk slechter imo, maar dat komt denk ik doordat er 5 vals zingen, tegenover alleen adriaan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, het was niet veel slechter/beter dan de Justin Biebers
verwacht je niet he, van een commerciėle zenderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Haha tuurlijk, B-Brave laatste nu... je voelt het gewoon aankomen, RTL wil geld verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |