Elke stad krijgt de burgemeester die het verdient.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef borisz het volgende:
Jammer voor Utrecht. Agnes Jongerius gaat wrs Wolfsen opvolgen als burgemeester.
Wel leuk, op LL wel eens gezien, maar erg 'slick'.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef golfer het volgende:
Glastonburt...Artic Monkeys...not my cup of tea.
Nee, het is een beetje behelpen dit jaar met de artiesten. Veel nietszeggende namen:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah ze hebben dit jaar geen hoofdact op dat festival? Ik denk dat dat met Beyonce dan iets anders was. Dat is 1 optreden van iemand dacht ik, waarvan zij tot nu toe de enige vrouw is die er mocht staan (voor 100.000 man).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 29-06-2013 01:29:08 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, alleen jonge talentjes dit jaar, geld was op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah ze hebben dit jaar geen hoofdact op dat festival? Ik denk dat dat met Beyonce dan iets anders was. Dat is 1 optreden van iemand dacht ik, waarvan zij tot nu toe de enige vrouw is die er mocht staan (voor 100.000 man).
Ze wilden dit jaar echte artiestenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze stond in 2011 op Glastonbury. Wat jij bedoelt dan weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Schijnt een stel oude mannen te zijn met oude rock, een beetje zoals dat tv-programma waarbij ze van bejaarden een rockband maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze stond in 2011 op Glastonbury. Wat jij bedoelt dan weet ik niet.
En verder moest ik wel een beetje gniffelen hoor. De Rolling Stones is natuurlijk maar een klein bandje wat niemand kent![]()
Ja zo iets geloof ik ook..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt een stel oude mannen te zijn met oude rock, een beetje zoals dat tv-programma waarbij ze van bejaarden een rockband maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |