Daar zitten we mooi mee. Wekenlangquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hele slechte zet van RTL om deze malloot naar Frankrijk te sturen
Yup . Laat Maier lekker met Stompe en Scholten zitten . Of nog beter , ontsla hemquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijkstra en Wytse deden dat veel beter.
goeie wegzapmomentjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zitten we mooi mee. Wekenlang
Maijer kan er ook niets van bij het dartsen. Met zijn enge lach.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . Laat Maier lekker met Stompe en Scholten zitten . Of nog beter , ontsla hem
Die hadden Peschieux achtervolgd: "C'est une scandale!"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijkstra en Wytse deden dat veel beter.
Pure onderzoeksjournalistiek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hadden Peschieux achtervolgd: "C'est une scandale!"
Vorig jaar waren de gasten beter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:39 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij gaat Tour Du Jour dit jaar beter worden dan vorig jaar. Iets serieuzer maar wel met humor.
Huh?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Leo nog steeds niet weggejaagd bij de NOS?
Eerst Tour du Jour voor humor, daarna Mart.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de gasten beter.
Voor serieus kun je ook Mart kijken.
Maier doet me denken aan Edward van Cuilenborg vroeger bij SBS met de Embassy .quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maijer kan er ook niets van bij het dartsen. Met zijn enge lach.
Koert is veel leuker bij darts.
Haten op de Cuilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maier doet me denken aan Edward van Cuilenborg vroeger bij SBS met de Embassy .
Moet ook niet te serieus worden natuurlijk maar heb het idee dat het iets serieuzer wordt aangepakt zonder z'n charme te verliezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de gasten beter.
Voor serieus kun je ook Mart kijken.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:44:20Heren van #tourdujour de meeste indruk maakte youngster danny van poppel dat is een prestatie die telt als een overwinning #heldpoppel reageer retweet
idd, toen bij mart, ik dacht wat voor drugs gebruikt iequote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred moet beginnen over doping tegen Rob, dan wordt hij helemaal gek.
Beetje breed welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Leuke coupe ook, scheiding in het midden.
ik verheug me erop . Mart omringt door mensen die hun school niet hebben afgemaaktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan moet je die zo nog zien he?
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:51 schreef Pedroso het volgende:
TVM gaat Sven Kramer meenemen naar het wielrennen. Heeft ie ook talent voor en is veel aansprekender dan wat rondjes schaatsen voor een kip en een halve paardenkop.
goede grapquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die keurslager zou het wel goed doen als wielrennen. Hij hakt het peloton in mootjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |