gut gut en met jouquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
[..]
Wat een feest dat ik er ben, hoe is het met jullie
Not too bad thanks, yourself?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
[..]
Wat een feest dat ik er ben, hoe is het met jullie
No dinsdag. En donderdag triatlonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Prima want ik heb vakantie, alleen vrijdag nog rapport ophalen
Is je toetsweek al afgelopen?
Schoolquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
No dinsdag. En donderdag triatlon____
Dat ook. Maar het is zoveelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
School
Als ze zoiets nou middenin het jaar doen, oké... Maar als je eindelijk klaar bent met het jaar wil je dat niet meer
Word ziekquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het is zoveelen ik ben de sloomste renner van v4
Wat kinderachtig, en dat moet zo'n 1000 leerlingen opvoeden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
jawel, dan verzinnen ze echt wel wat haha
Gymdocentenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, en dat moet zo'n 1000 leerlingen opvoeden.
quote:
Hoinquote:
Viel mee. Er kwam er wel één 3 maal vragen waar ze woonden. Liep ik haar naar haar woning, was ze 5 minuten later weer terugquote:
Haha, iemand wilde aandacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Hoin
[..]
Viel mee. Er kwam er wel één 3 maal vragen waar ze woonden. Liep ik haar naar haar woning, was ze 5 minuten later weer terug
Ligt aan wie je hebt, maar ze zijn wel bevooroordeeld vaak.quote:
Ik had dit jaar een docent die vond dat het cijfer volledig gebaseerd moest zijn op inzet en motivatie, geweldige vent.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ligt aan wie je hebt, maar ze zijn wel bevooroordeeld vaak.
Onsportieve leerlingen krijgen automatisch lager dan een sportieve leerling. Ook al heeft de onsportieve leerling meer gedaan en verder is bevorderd en dat is oneerlijk, vind ik.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ligt aan wie je hebt, maar ze zijn wel bevooroordeeld vaak.
Onsportieve leerlingen krijgen automatisch lager dan een sportieve leerling. Ook al heeft de onsportieve leerling meer gedaan en verder is bevorderd en dat is oneerlijk, vind ik.
Sowieso.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had dit jaar een docent die vond dat het cijfer volledig gebaseerd moest zijn op inzet en motivatie, geweldige vent.
Zouden ze verplicht moeten stellen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had dit jaar een docent die vond dat het cijfer volledig gebaseerd moest zijn op inzet en motivatie, geweldige vent.
Discriminatie zeg ik je!1111!11!!!1!1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Klopt.
Wij kregen dit jaar een cijfer voor hockey, en mijn docent heeft mij misschien 2 minuutjes zien spelen van de 3 lessen. Had een 5.
Meisje dat hockeyt was ziek, heeft geen een les meegedaan en had een fucking 9
Het was ook niet zo vriendelijk van me om zo te reagerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb het anders wel heel erg naar mijn zin gehad in Parijs vorig jaar, was echt leuk.
Vond hij ook, maar zijn collega's waren het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zouden ze verplicht moeten stellen.
Sowieso ook sneu om onvoldoendes te geven voor gymquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Klopt.
Wij kregen dit jaar een cijfer voor hockey, en mijn docent heeft mij misschien 2 minuutjes zien spelen van de 3 lessen. Had een 5.
Meisje dat hockeyt was ziek, heeft geen een les meegedaan en had een fucking 9
Nee niet gedaan, maar ja wat kan ik er aan doen? Heb al een paar keer eerder geklaagd, ik heb dit jaar 2 cijfers gehad en andere mensen meerdere.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Discriminatie zeg ik je!1111!11!!!1!1
nee maar serieus, naar je mentor geweest? Ik zou het niet pikken.
Vooral omdat ik ook gewoon m'n best doequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sowieso ook sneu om onvoldoendes te geven voor gym
Uberhaupt is het belachelijk om cijfers te willen geven voor een van als gym, tenzij je er zelf voor kiest als leerling.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vooral omdat ik ook gewoon m'n best doe
Londen is idd veel leuker!!!!quote:
Ik had ook nooit een onvoldoende al deed ik heel vaak niet meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog nooit een onvoldoende gehad voor gym. Ook al had ik die dag even 0% inzet
(Ja, een spierziekte heeft zijn voordelen. En eigenlijk moet ik er geen misbruik van maken, maargoed)
Ja, dat is ook zo. Het zal ook best leuk zijn hoor, ik was wel erg negatiefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:11 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Londen is idd veel leuker!!!!
Maarja als je met je ouders voor 3 dagen naar parijs kan dan ga je natuurlijk gewoon!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een half jaar aan de kant gezeten, nooit een onvoldoende voor gehad, maar ik moest wel vaak scheidsrechter spelen.
Thanks Krabs. Bijna een dag rondgelopen met de tune van Postman Pat van de weekquote:
hahahahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks Krabs. Bijna een dag rondgelopen met de tune van Postman Pat van de week
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahahahaha
die had ik daardoor ook in m'n hoofd ja
Die is echt dement. Best erg, je weet niet meer waar je woont enzo. Soms weet ze ook niet eens wie ze is.quote:
Dat is wel ernstig ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die is echt dement. Best erg, je weet niet meer waar je woont enzo. Soms weet ze ook niet eens wie ze is.
Ik heb niet zoveel met voetbal eigenlijk maar in NL zou ik AJAX kiezenquote:
Ik moet nog 2 weken werken en dan kom ik al voor 5 of 6 weken naar NLquote:
Wat ga je in NL doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken werken en dan kom ik al voor 5 of 6 weken naar NL
Ouders bezoeken, beetje niets doen en een paar kennissen weer zien en misschien zelfs een paar mensen van het forum OMGquote:
Omg, gaan wij meeten?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ouders bezoeken, beetje niets doen en een paar kennissen weer zien en misschien zelfs een paar mensen van het forum OMG![]()
![]()
Mankeert niets aanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Yes it is indeed(is dit een correcte zin?
)
3...2 ... 1....
SSSSTUAAAAAAAAAAARTTTTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
ja tis watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
wil ik de foto's van diplomauitreiking op pc hebben is heeft iemand het kabeltje kwijt gemaakt
Iemand ja. Toen ik laatst dronken van mijn fiets afviel had iemand de stoep verplaatst.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
wil ik de foto's van diplomauitreiking op pc hebben is heeft iemand het kabeltje kwijt gemaakt
fuquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand ja. Toen ik laatst dronken van mijn fiets afviel had iemand de stoep verplaatst.
hoiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand ja. Toen ik laatst dronken van mijn fiets afviel had iemand de stoep verplaatst.
Ik las 'uitslapen'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, nieuw beleid qua uitslagen op school. Na je laatste mondelinge examen moet je op school blijven, een uurtje wachten, dan krijg je te horen of je geslaagd bent of niet, en wordt je direct naar huis gestuurd.![]()
Haha, dat zou wat zijn, een beleid voor uitslapen.quote:
Vond het al zo raarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn, een beleid voor uitslapen.
Niet hatenquote:
nee, alsnog heeft ze een kutkopquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kutkop?dus jij wil zeggen dat jij doorgaans mooiere meisjes naast je in bed hebt liggen?
vind*quote:
vanwaar dezequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
Ik wil een roodharige gozer heb ik besloten. Of een neger, mag ook.
Hmmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
Ik wil een roodharige gozer heb ik besloten.
drnickquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
Dan kan ik je beter de link geven naar waar ik het vandaan haalquote:
ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kan ik je beter de link geven naar waar ik het vandaan haal(Er zitten ook wel minder goede tussen dan.)
Leuke roodharige jongen die mij vanmiddag zomaar knuffelde.quote:
quote:
quote:
smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuke roodharige jongen die mij vanmiddag zomaar knuffelde.En negers heb ik altijd al aantrekkelijk gevonden.
[..]
[..]
Told ya, Ed sheeranquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuke roodharige jongen die mij vanmiddag zomaar knuffelde.En negers heb ik altijd al aantrekkelijk gevonden.
[..]
[..]
op tc?quote:
Gelukkig maar, anders had ik veel te veel concurrentie.quote:
Meh, Rupert Grint dan.quote:
Donker vlees.quote:
Doe etsu zwart verfenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hm, die is alleen oke wanneer ie leuk kijkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik veel te veel concurrentie.
[..]
Meh, Rupert Grint dan.
[..]
Donker vlees.
Ik vond hem over het algemeen gewoon leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, die is alleen oke wanneer ie leuk kijkt.
Neen, het is kastanjebruin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
eindelijk geaccepteerd dat je ginger bent?
Nou wie weet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond hem over het algemeen gewoon leuk.Maar ik wil die jongen van school gewoon.
Denk niet dat het gaat gebeuren, maar ik kan altijd hopen.quote:
quote:
quote:
jngjngquote:
picsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb super leuke broek gekocht ben helemaal happy.
Gewoon spijkerbroek hoor.. maar wilde broek met rechte pijpen beetje want ik draag atlidj helemaal strak.
SUPER LEUK JAAA.
jaaaaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon spijkerbroek hoor.. maar wilde broek met rechte pijpen beetje want ik draag atlidj helemaal strak.
SUPER LEUK JAAA.
Ik ook...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, moet leren en dat gaat niet tegelijk
ga lerenquote:
Woohooquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
SUPER LEUK JAAA.
Jawel hoor.quote:
Veel gras geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Toto69 het volgende:
Ijslandjemig wat een hopeloos uitzicht daar
fok houdt me bezig op tijden wanneer ik niks te doen hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, tijd om te stoppen met FOK! dan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kan iemand de 'grap' op 1:16 uitleggen?
Ty
Dv is nog niet uit autistenkast.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, tijd om te stoppen met FOK! dan.
Wie is die linkse? Van HP?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, eentje voor jou en eentje voor mij Rez
En zit vol autisten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fok houdt me bezig op tijden wanneer ik niks te doen heb
Nice.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht trouwens dat Ed een gekleurde arm had? Tattoo?quote:
Ja, dat heeft ie ook maar geen idee of ze die misschein hadden weg geverfd ofzo?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Ed een gekleurde arm had? Tattoo?
Daar lijkt het bijna opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie ook maar geen idee of ze die misschein hadden weg geverfd ofzo?
Dat een kamer meurt na een marathon, vooral als je de marathon bekijkt vanuit je bed.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat een kamer meurt na een marathon, vooral als je de marathon bekijkt vanuit je bed.
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kan iemand de 'grap' op 1:16 uitleggen?
Ty
nou kijk belgen zijn domquote:
Deed hij dat zelf?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dood geschoten laten worden door ze vriend?
z'n oor afsnijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dood geschoten laten worden door ze vriend?
zijn altijd historici die beweren dat zijn beste vriend (een franse schilder) het per ongeluk had gedaan. of dat er buiten kinderen met een pistooltje speelden en toen ze een kogel afvuurden door van gogh zijn huis.quote:
We zullen het nooit weten evenals we niet weten wie Anne Frank heeft verradenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn altijd historici die beweren dat zijn beste vriend (een franse schilder) het per ongeluk had gedaan. of dat er buiten kinderen met een pistooltje speelden en toen ze een kogel afvuurden door van gogh zijn huis.of hij heeft het wel gewoon zelf gedaan natuurlijk.
verschil van dag en nachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ach dat was toch een joodquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten evenals we niet weten wie Anne Frank heeft verraden![]()
quote:
Wie? Pics aubquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan jack o connel naakt in mijn bed liggen nu aub
Ach gossie, hebben ze jou opgesloten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
Hoi schatjes
Ik logeer 1,5 week bij m'n pa en ik heb de hele zolder + badkamer voor mezelf
Zolderautist.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
Hoi schatjes
Ik logeer 1,5 week bij m'n pa en ik heb de hele zolder + badkamer voor mezelf
Nou, gelukkig niet zo vroeg dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Ohja godver,
ik moet morgen werken om 12 uur
Samequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Ohja godver,
Het komt wel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik moet ook nog douchen. En eerder weg omdat ik nog lunch moet kopen
wat voor werk doe jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Ohja godver,
huh blquote:
quote:
Ik neem alles serieusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
wat moet je doen als je fok serieus gaat nemen
Een leven gaan zoeken is dan te laatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
Crewlid worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |