Met je elleboog kan ook goed zeer doen! *aanvullende tip*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:05 schreef Laysa het volgende:
Ik ga een mars ice cream eten om de zwelling van mij lip/ rechterwang te temperen...Mensen luister goed....vang nooit, maar dan ook nooit een lamp op met je gezicht...is best pijnlijk.
Laatste tip van de dag
Aja maar mijn gezicht zat dichter bij...want dure lamp van J en ik zag al dat deze onroepelijk kapot kon gaan dus hup gooi je gezicht er in en dan valt ie misschien niet.......quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met je elleboog kan ook goed zeer doen! *aanvullende tip*
Kusje op je wang!
Kan ik me voorstellen, komt wel apart over..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Oognip het volgende:
Trusten Toek en f_r
Mijn vader is net gescheiden (maar misschien gaan ze ooit weer met elkaar trouwen...) en nu heeft zijn 'ex-vrouw' haar status van FB net gewijzigd naar 'in een relatie'. Nu ben ik toch zo benieuwd of ze nu een nieuwe relatie heeft of dat ze weer met m'n vader is, durf het niet te vragen
![]()
Auwwwwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:05 schreef Laysa het volgende:
Ik ga een mars ice cream eten om de zwelling van mij lip/ rechterwang te temperen...Mensen luister goed....vang nooit, maar dan ook nooit een lamp op met je gezicht...is best pijnlijk.
Laatste tip van de dag
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Niet geheel relevante, maar wel nuttige tip (met dank aan collega): als je herstellende bent van een gebroken middenvoetsbeentje.... Laat dan geen jeu de boule bal op de grote teen van je andere voet vallen.
Jij mag ook ijs....veel ijs...breng moederCatt eens veel ijsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Niet geheel relevante, maar wel nuttige tip (met dank aan collega): als je herstellende bent van een gebroken middenvoetsbeentje.... Laat dan geen jeu de boule bal op de grote teen van je andere voet vallen.
Goddelijk zijn ze... Het weinige ijs wat ik echt lekker vind, dus ik neem er nog 1quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Auwwww
Maar mars ice cream is wel ontzettend lekker
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goddelijk zijn ze... Het weinige ijs wat ik echt lekker vind, dus ik neem er nog 1
Lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef Laysa het volgende:
Het is leverworst en stukjes kaas met een glaasje rode wijn geworden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef indaha het volgende:
Wat een nuttige tips allemaal![]()
Enne hallo Sandra![]()
Die zie ik morgen wel meer...een lekker slaapmutsje is ook wel fijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekkermaar helpt niet echt tegen zwelling
wie dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Iemand heeft een identiteitscrisis door mij
IJs!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij mag ook ijs....veel ijs...breng moederCatt eens veel ijs
O ik ga ook een ijsje pakken danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je was bij het traume....je mag ijs
Ogottegottegottt!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef indaha het volgende:
Mijn schone zus Sandra had een probleempje met haar what's app en ik zeg o ik stuur je wel even een berichtje om te kijken of WA het doet.
Heel goed van mij, maar natuurlijk is het handig als ik dat ook naar mijn schoonzus zou sturen , maar nee waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kandus ik stuur de WA naar PB die nu niet meer weet hoe haar echte naam luidt en helemaal in de crisis zit nu
LOLquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef indaha het volgende:
Mijn schone zus Sandra had een probleempje met haar what's app en ik zeg o ik stuur je wel even een berichtje om te kijken of WA het doet.
Heel goed van mij, maar natuurlijk is het handig als ik dat ook naar mijn schoonzus zou sturen , maar nee waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kandus ik stuur de WA naar PB die nu niet meer weet hoe haar echte naam luidt en helemaal in de crisis zit nu
Och jeequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Dan mag ik een tweede ijsje, want ik heb met het ESF per ongeluk een sms verstuurd naar mijn baas. Over een stel FOK!kers. Inclusief usernames.
Moest er wel mee lachen. En wist al zo'n beetje dat ik met ESF op stap ging.quote:
Ahquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest er wel mee lachen. En wist al zo'n beetje dat ik met ESF op stap ging.
O gelukkigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Dan mag ik een tweede ijsje, want ik heb met het ESF per ongeluk een sms verstuurd naar mijn baas. Over een stel FOK!kers. Inclusief usernames.
Owquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
Ik heb ook een tip! Als je gaat wandelen en je voelt dat je een joekel van een blaar hebt (en aansluitend ziét dat je een joekel van een blaar hebt), bedenk dan een alternatieve manier om terug te komen naar het beginpunt van de wandeling. Bijvoorbeeld: de bus, een taxi, bij iemand achterop de fiets... Loop onder geen voorwaarde het hele pokkeeind ook weer terug. Tenzij je een blaar wel lachen vindt
IJs voor Queller!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
Ik heb ook een tip! Als je gaat wandelen en je voelt dat je een joekel van een blaar hebt (en aansluitend ziét dat je een joekel van een blaar hebt), bedenk dan een alternatieve manier om terug te komen naar het beginpunt van de wandeling. Bijvoorbeeld: de bus, een taxi, bij iemand achterop de fiets... Loop onder geen voorwaarde het hele pokkeeind ook weer terug. Tenzij je een blaar wel lachen vindt
Toptip wel!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
Vind je?quote:
En als je dan een blaar hebt, die doet pijn en is rood en zo. Doe er dan geen compeed blaren pleister opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
Iets in je schoen? Kleine oneffenheid kan al genoeg zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Queller het volgende:
Ik heb al ijs gehad
Nou ja, het is een primeurtje: ik heb nog nooit van mijn leven een blaar op mijn voet gehad en nu dus voor het eerst. Vreemd wel: onderop, terwijl ik mijn wandelschoenen droeg waar ik al 6 jaar probleemloos op loop.
Wie kan het me uitleggen?
Als ik die bij de hand had gehad (een km of 6 bij mijn auto vandaan) dan had ik 'm er zeker opgeplaktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:38 schreef senesta het volgende:
En als je dan een blaar hebt, die doet pijn en is rood en zo. Doe er dan geen compeed blaren pleister op
Beide voeten op dezelfde plekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef senesta het volgende:
Iets in je schoen? Kleine oneffenheid kan al genoeg zijn.
Sterktequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef indaha het volgende:
Ik ga maar eens naar bed over mijn zonden nadenken![]()
![]()
Ik heb ook blaren op mijn enkelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Als ik die bij de hand had gehad (een km of 6 bij mijn auto vandaan) dan had ik 'm er zeker opgeplakt
Ik heb die pleisters ooit wel gehad. Toen had ik verdwijnend weefsel op mijn elleboog (na de injectie vanwege mijn tennisarm). Dat hielp goed (tegen de kwetsbaarheid door de extreem dunne huid).
Slaap lekker voor straksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef indaha het volgende:
Ik ga maar eens naar bed over mijn zonden nadenken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |