Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
quote:
Beperkt aantal tekens in TT
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef StijnDa het volgende:[..]
Er mag wel wat meer activiteit komen rond de rechtsback positie inderdaad
Maar we hebben 3 linksbacks, waarvan er 1 lijkt te vertrekken, en wat de centrale plekken betreft is al duidelijk gemaakt dat er eerst spelers verkocht moeten worden.
Klopt, maar dat vind ik in principe grote bull. Op die verdedigers moet je maar gewoon je verlies nemen dan. Hier schiet je niks mee op. Op het middenveld hadden we ook 9 spelers ofzo voor 3 posities.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 18:54:30
rubbereend
JUICHEN
Van mij mag er best een overschot aan verdedigers zijn als het qua budget allemaal past. Liever dat het vanuit achteren dicht zit dan weer een seizoen doorrommelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef rubbereend het volgende:Van mij mag er best een overschot aan verdedigers zijn als het qua budget allemaal past. Liever dat het vanuit achteren dicht zit dan weer een seizoen doorrommelen.
Ach we moeten ook weer niet doen alsof het vorige seizoen zo dramatisch was.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Met Bruma win je de oorlog echt niet hoor. Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
Is pas 21, een speler die niet genoeg is voor Chelsea kan nog altijd een absolute topper zijn voor PSV.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
[quote]
Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef BlaZ het volgende:[..]
Is pas 21, een speler die niet genoeg is voor Chelsea kan nog altijd een absolute topper zijn voor PSV.
[/quotOh ik hoop het voor je maar er zijn maar heel weinig spelers die als puber naar Engeland zijn gegaan en het niet gered hebben. Ebicilio is daar ook z'n voorbeeld van. Haalde het niet bij Arsenal, gaat nu bij FC Twente aan de slag. Bij HSV zat Bruma ook op de bank en dat was echt geen wonderploeg.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Met Bruma win je de oorlog echt niet hoor. Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
Alex was ook niet goed genoeg voor Chelsea, en kwam pas aan spelen toe door blessures van teamgenoten.
Het feit dat Ajax Jozefzoon afdankte, wil natuurlijk niks zeggen over het feit dat hij zich misschien heeft doorontwikkelt. De gozer komt transfervrij, en als hij een laag salaris heeft, dus weinig risico's.
quote:
4 ton toch? Maar is wel te verantwoorden inderdaad. Die Ruben Bentancourt die bij Jong PSV speelt is binnen gehaald voor 8 ton en dat is ook niet zo'n geweldenaar tot nu toe.
Land of the free. Home of the brave.
tja77
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Scarface88 het volgende:[..]
4 ton toch? Maar is wel te verantwoorden inderdaad. Die Ruben Bentancourt die bij Jong PSV speelt is binnen gehaald voor 8 ton en dat is ook niet zo'n geweldenaar tot nu toe.
Transfervrij heb ik op verschillende plekken gelezen. (oa NOS). Veel salaris zal hij niet eisen als je RKC gewend bent.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef tja77 het volgende:[..]
Transfervrij heb ik op verschillende plekken gelezen. (oa NOS). Veel salaris zal hij niet eisen als je RKC gewend bent.
Hij had een contract tot 2014 bij RKC met een gelimiteerde afkoopsom. Lijkt me sterk dat RKC hem dan gratis weg doet aan PSV.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef tja77 het volgende:[..]
Thijs zei 4 ton

Heeft het denk ik wel bij het rechte eind.
Maar goed, dat is kleingeld, prima prijsje voor een redelijke voetballer om de bank aan te vullen.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Oh ik hoop het voor je maar er zijn maar heel weinig spelers die als puber naar Engeland zijn gegaan en het niet gered hebben. Ebicilio is daar ook z'n voorbeeld van. Haalde het niet bij Arsenal, gaat nu bij FC Twente aan de slag. Bij HSV zat Bruma ook op de bank en dat was echt geen wonderploeg.
Ebecilio is nog slim geweest met z'n 19 jaar, Arsenal wilde hem wel houden. Met die leeftijd ook nog geen achterstand, als hij nu speeltijd krijgt kan dat nog goed komen. Maar inderdaad, eigenlijk heeft alleen Tim Krul het gehaald, en is geen toeval dat dat een keeper is, die maken een heel andere ontwikkeling door.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:[quote][
afbeelding ]
Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef BlaZ het volgende:[..]
[/quotOh ik hoop het voor je maar er zijn maar heel weinig spelers die als puber naar Engeland zijn gegaan en het niet gered hebben. Ebicilio is daar ook z'n voorbeeld van. Haalde het niet bij Arsenal, gaat nu bij FC Twente aan de slag. Bij HSV zat Bruma ook op de bank en dat was echt geen wonderploeg.
Heel weinig spelers die naar Engeland zijn gegaan als puber en het NIET gered hebben? Volgens mij zijn er vooral heel weinig die het WEL gered hebben. Qua Nederlanders kom ik niet veel verder dan van Persie.
Iemand die niet goed genoeg is voor Chelsea en tijdens een huurbeurt bij HSV hoeft niet perse te slecht te zijn voor PSV. Maar dat het geen garantie voor succes is, dat is helder.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 19:42:48
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Heel weinig spelers die naar Engeland zijn gegaan als puber en het NIET gered hebben? Volgens mij zijn er vooral heel weinig die het WEL gered hebben. Qua Nederlanders kom ik niet veel verder dan van Persie.
Van Persie ging natuurlijk niet als puber. Hij had zelfs al een Europese prijs op zak.
Krul heeft het gehaald........
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Iemand die niet goed genoeg is voor Chelsea en tijdens een huurbeurt bij HSV hoeft niet perse te slecht te zijn voor PSV. Maar dat het geen garantie voor succes is, dat is helder.
Krul.
Van Persie had natuurlijk al ruim 60 wedstrijden op Eredivisie niveau in zijn benen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 19:45:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef tja77 het volgende:Laten we ook ff reeel wezen, Bruma was 17 jaar jong toen hij debuteerde voor Chelsea, en dat in 1 van de sterkste competities die er is.
Hem daarop afrekenen is wel heel makkelijk.
Ik weet niet hoe hij bij HSV speelde, en hoeveel wedstrijden hij daar heeft gespeeld, maar ook die competitie is van een veel hoger niveau dan de Nederlandse.
afgelopen seizoen 10 wedstrijdjes in de basis, 8 ingevallen. Gemiddeld een minuut of 57 in 18 competitiewedstrijden. Maar wat ik er van zag was het allemaal niet zo bijzonder.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef tja77 het volgende:Laten we ook ff reeel wezen, Bruma was 17 jaar jong toen hij debuteerde voor Chelsea, en dat in 1 van de sterkste competities die er is.
Hem daarop afrekenen is wel heel makkelijk.
Ik weet niet hoe hij bij HSV speelde, en hoeveel wedstrijden hij daar heeft gespeeld, maar ook die competitie is van een veel hoger niveau dan de Nederlandse.
maar hij staat nu juist stil, terwijl hij eenzelfde ontwikkeling als BMI had kunnen doormaken.
tja77
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:45 schreef rubbereend het volgende:[..]
afgelopen seizoen 10 wedstrijdjes in de basis, 8 ingevallen. Gemiddeld een minuut of 57 in 18 competitiewedstrijden. Maar wat ik er van zag was het allemaal niet zo bijzonder.
Kan met wedstrijdritme te maken hebben. Ben benieuwd of hij zich kan handhaven in de NL competitie als hij wekelijks speelt. Veel beroerder dan Marcelo kan hij onmogelijk zijn.
quote:
Klopt, al vind ik het een matige speler. Kan in de Eredivisie wel gewoon mee op kracht maar hij zal PSV niet veel verder brengen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 20:00:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
klopt, maar hij heeft wel jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling. Het wordt wel echt een jaar van de waarheid......
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende: