quote:Op zondag 7 juli 2013 18:06 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Verkoop je Anus achter het station, scheelt echt een bom duiten!
Hakuna heeft dan ook grote offers gebracht om een groot gedeelte van mijn schulden af te betalen, heb nu nog maar één schuldeiser en een restschuld, die ik met gemak kan betalen. Spaar sinds begin dit jaar ook weer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Mylene het volgende:
Zelfs -Hakuna- heeft het niet zo bont gemaakt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hakuna heeft dan ook grote offers gebracht om een groot gedeelte van mijn schulden af te betalen, heb nu nog maar één schuldeiser en een restschuld, die ik met gemak kan betalen. Spaar sinds begin dit jaar ook weer.
Mijn offers waren.alle DVDs, laptop. 1 nieuwe PC, nieuwe dressiorkast, hifi appartuur, alle LPs, 400 CDs, magnetron, kleren, en andere kleine prut verkocht.
En dan nog steeds 2800 euro schuld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hakuna heeft dan ook grote offers gebracht om een groot gedeelte van mijn schulden af te betalen, heb nu nog maar één schuldeiser en een restschuld, die ik met gemak kan betalen. Spaar sinds begin dit jaar ook weer.
Mijn offers waren.alle DVDs, laptop. 1 nieuwe PC, nieuwe dressiorkast, hifi appartuur, alle LPs, 400 CDs, magnetron, kleren, en andere kleine prut verkocht.
Ja, dat is denk ik wel een goede les geweest ja....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En dan nog steeds 2800 euro schuld.
Maar dat was eerst zo'n 9000 euro, als ik geen offers had gebracht was het bedrag nauwelijks omlaag gegaan. Maar 2800 euro is nog steeds veel, maar dit is nog te doen met 90 euro per maand en met de twee keer toeslagen en vakantiegeld probeer ik dit binnen nu en 2 jaar afbetaald te hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En dan nog steeds 2800 euro schuld.
Ja, zo van mag dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:43 schreef Skv het volgende:
Dat wehkamptopic ook.
Wat een achterlijk volk loopt er ook rond soms.
Dit inderdaad. Ga met een goed plan naar de bank toe. Neem hierin mee hoeveel je wel kunt betalen. Laat zien dat je van goede wil bent maar dat 250 euro op dit moment teveel is. Als 125 euro bijvoorbeeld wel kan, leg dit dan voor en onderbouw waarom je die andere 125 euro echt zelf nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef Greyson het volgende:
[..]
Probeer anders nog een keer om tafel te gaan en zegt dat je het zo niet meer kunt opbrengen. Neem een eigen goed voorstel mee.
ING heeft toch ook geen boodschap aan dat jij dieper in de schulden komt en zo straks helemaal niets meer kunt aflossen doordat andere schuldeisers bij je melden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |