abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128366526
En vergeet even niet ; zorgverzekering paar maanden niet betalen en je krijgt er per maand een boete bij van ong. 50-60 euro. Net zo lang tot je je schuld hebt afbetaald bij de zorgverzekeraar.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:06:59 #52
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128366528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef netolk het volgende:

[..]

Misschien moet je eens voorwaarden lezen voordat je contracten afsluit...
En hoe de fuck krijg je het voor elkaar om 6k uit te geven met een creditcard als je een student bent?
Wtf doe je als student zijnde met een creditcard?
Reis boeken, hotel boeken, etc. Als student heb je overigens een limiet van 1000 euro of nog minder.
pi_128366542
Erg slim dit TS
pi_128366555
En ga eens werk zoeken dan
pi_128366559
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef maartend het volgende:
En vergeet even niet ; zorgverzekering paar maanden niet betalen en je krijgt er per maand een boete bij van ong. 50-60 euro. Net zo lang tot je je schuld hebt afbetaald bij de zorgverzekeraar.
Rijke lui worden rijker, arme lui worden armer ;(
pi_128366575
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Rijke lui worden rijker, arme lui worden armer ;(
... :')!
pi_128366577
Wat een topic dit :')
TS gaat met weinig inkomen dingen met z'n creditcard betalen en heeft een duur telefoon abbo.

En dan klagen dat de bank redelijk moet zijn :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:09:30 #58
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128366608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Reis boeken, hotel boeken, etc. Als student heb je overigens een limiet van 1000 euro of nog minder.
Dat kan ook zonder creditcard. Maar idd vind het knap dat hij 6k schuld kan maken als student zijnde aangezien je krediet op je inkomen gebaseerd zou moeten zijn (wat bij een student over het algemeen niet zo hoog is)
Beware of the Raping Zebra's
pi_128366637
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:00 schreef quintinds het volgende:
Ik snap best dat ze het zo snel mogelijk terug willen, maar het moet wel realistisch blijven op basis van inkomsten! Aangezien ik al 500 aan de huur kwijt ben, en dan vervolgens 250 aan ing, terwijl mijn netto uitkering 991 is! dan heb ik nog zorgverzekering enz...

Ik zal dat over die bijzondere bijstand wel nog eens doorlezen
een huur van 500 met 991 euro aan inkomsten? :{w
pi_128366642
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
TS gaat met weinig inkomen dingen met z'n creditcard betalen en heeft een duur telefoon abbo.

Ja hallo, hij is ook al gestopt met roken hoor :'(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:10:35 #61
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128366646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:09 schreef netolk het volgende:

[..]

Dat kan ook zonder creditcard.
Dat is een stuk lastiger, zeker als je iets wil reserveren (en al helemaal in het buitenland).
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:11:17 #62
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128366675
Maar TS, krijg je nou huur- en zorgtoeslag of niet?
pi_128366678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:

Celstraffen zouden wat mij betreft op zijn plaats zijn voor zulke mensen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:12:15 #64
331702 quintinds
CCNA-student
pi_128366706
Is een stom verhaal maar ik was bezig mijn huis in te richten en moest veel dingen nog hebben dus ik heb veel met de creditcard gedaan, zodra de creditcard gereset was kon ik nog eens 1000 euro eraf halen terwijl de afschrijving pas later plaatsvind, overigens had ik een overstap gedaan naar een ander soort creditcard en die werd mij gewoon toegestuurd, dus hop nog eens 2000 euro .... enzovoorts...

Wat dacht ik op dat moment? Ik dacht shoppen, effe wat spullen kopen, och doe maar een ipad erbij waarom ook niet

Is het stom ? ja tuurlijk was het stom, maar ik kan het natuurlijk niet meer terugdraaien....

Onderhand heb ik de meeste overbodige luxe spullen al op marktplaats staan of al verkocht maar ik weet niet hoelang ik de aflossing van 250 volhoudt het is elke maand kijken hoe krijgen we dit bij elkaar

Een budgetbeheerder doet niets anders als kijken wat je moet betalen en wanneer enz! Ik heb dat schema nu zelf opgesteld en ik heb totaal overzicht over mijn financien... Alleen omdat ik toen heel fout zat wil niet zeggen dat ik geen harde les heb geleerd! Ik snap nu ook wel dat ik dat soort dingen niet moet doen.

Maar zo kunnen we door blijven gaan over wat ik allemaal niet had moeten doen... Ik hoopte gewoon op een manier om wat meer ruimte in die hoge lasten te brengen.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
pi_128366725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef quintinds het volgende:
Is een stom verhaal maar ik was bezig mijn huis in te richten en moest veel dingen nog hebben dus ik heb veel met de creditcard gedaan, zodra de creditcard gereset was kon ik nog eens 1000 euro eraf halen terwijl de afschrijving pas later plaatsvind, overigens had ik een overstap gedaan naar een ander soort creditcard en die werd mij gewoon toegestuurd, dus hop nog eens 2000 euro .... enzovoorts...

Wat dacht ik op dat moment? Ik dacht shoppen, effe wat spullen kopen, och doe maar een ipad erbij waarom ook niet

Is het stom ? ja tuurlijk was het stom, maar ik kan het natuurlijk niet meer terugdraaien....

Onderhand heb ik de meeste overbodige luxe spullen al op marktplaats staan of al verkocht maar ik weet niet hoelang ik de aflossing van 250 volhoudt het is elke maand kijken hoe krijgen we dit bij elkaar

Een budgetbeheerder doet niets anders als kijken wat je moet betalen en wanneer enz! Ik heb dat schema nu zelf opgesteld en ik heb totaal overzicht over mijn financien... Alleen omdat ik toen heel fout zat wil niet zeggen dat ik geen harde les heb geleerd! Ik snap nu ook wel dat ik dat soort dingen niet moet doen.

Maar zo kunnen we door blijven gaan over wat ik allemaal niet had moeten doen... Ik hoopte gewoon op een manier om wat meer ruimte in die hoge lasten te brengen.
Onverwachte kosten _O_ _O_
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:12:55 #66
331702 quintinds
CCNA-student
pi_128366729
De huur is inderdaad 500 bruto er gaat nog 170 vanaf maar alle kosten bij elkaar zit je al bijna door je geld heen heb je nog geen boodschappen
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:13:15 #67
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128366743
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat is een stuk lastiger, zeker als je iets wil reserveren (en al helemaal in het buitenland).
Eigenlijk nooit problemen mee. Maar misschien dat je voor bepaalde plekken wel met een creditcard moet betalen, klinkt niet heel raar idd.

Maar dan had TS zijn kaartje ook alleen daarvoor moeten gebruiken...

TS mag hopen dat je al ouder dan 21 bent, anders zijn je ouders ook nog de klos
Beware of the Raping Zebra's
pi_128366760
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef quintinds het volgende:
Ik zit ook nog eens vast aan een kut tmobile abonnement waar ik niet van af kan tot volgend jaar , en godverdomme hoge kosten ook nog hoef het niet uit te leggen denk ik [natuurlijk dit ligt ook aan tmobile]

Die had ik afgesloten voordat ik in de schuld kwam, dacht je als student ook van: Och, dat lukt wel

Die telefoon is nu mijn ondergang X_X
Daar hebben ze een hele goede oplossing voor, Budget beheer.

En het ligt inderdaad nooit aan je zelf, het ligt altijd aan iemand anders.

Technisch gezien, heb je gewoon een probleem. Je moet meer uitgeven dan je nu binnen krijgt.
Ga hulp zoeken, want je moet zeker nog 2 jaar aflossen en dan rekenen we de rente er nog niet bij.

Als je nu niet rond komt, kan je een aantal dingen doen:
• Wachten tot je helemaal in de shit zit. En er helemaal niet meer uit kan komen
• Voor meer inkomsten zorgen.
• Hulp zoeken.

Kies snel, anders ben je straks echt de .....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:13:50 #69
331702 quintinds
CCNA-student
pi_128366763
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef netolk het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit problemen mee. Maar misschien dat je voor bepaalde plekken wel met een creditcard moet betalen, klinkt niet heel raar idd.

Maar dan had TS zijn kaartje ook alleen daarvoor moeten gebruiken...

TS mag hopen dat je al ouder dan 21 bent, anders zijn je ouders ook nog de klos
22
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:13:53 #70
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128366765
quote:

jezus christus..... :') dit is nog dommer dan ik al dacht.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:14:08 #71
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_128366773
quote:

Ga godverdomme zo snel mogelijk die schuldsanering in, randdebiel :{ Dat je met zo'n houding nog durft te zeuren :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:14:23 #72
331702 quintinds
CCNA-student
pi_128366776
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Daar hebben ze een hele goede oplossing voor, Budget beheer.

En het ligt inderdaad nooit aan je zelf, het ligt altijd aan iemand anders.

Technisch gezien, heb je gewoon een probleem. Je moet meer uitgeven dan je nu binnen krijgt.
Ga hulp zoeken, want je moet zeker nog 2 jaar aflossen en dan rekenen we de rente er nog niet bij.

Als je nu niet rond komt, kan je een aantal dingen doen:
• Wachten tot je helemaal in de shit zit. En er helemaal niet meer uit kan komen
• Voor meer inkomsten zorgen.
• Hulp zoeken.

Kies snel, anders ben je straks echt de .....
wat ik dus al uitleggen wou, een budgetbeheerder kan mij niet helpen met een stom overzicht van financien , die ik zelf al heb
pi_128366808
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef quintinds het volgende:

[..]

wat ik dus al uitleggen wou, een budgetbeheerder kan mij niet helpen met een stom overzicht van financien , die ik zelf al heb
Ben erg benieuwd naar dat overzicht dan :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:15:38 #74
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128366823
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ga godverdomme zo snel mogelijk die schuldsanering in, randdebiel :{ Dat je met zo'n houding nog durft te zeuren :{
Is dat niet voor schulden die buiten je 'schuld' om zijn gemaakt? Lijkt me niet echt de bedoeling dat iemand lekker gaat shoppen en dan chill de schuldsanering ingaat :{
pi_128366839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef quintinds het volgende:

[..]

Plaats dat maar even hier dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')