Maar hiermee houd je wel wat meer controle op alles. Voor zo'n raffle moet je een kwartiertje van te voren aanwezig zijn, is beter als dat er 20 man 7 dagen voor je winkel liggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Campen op zich stop je er wel mee maar resellers niet echt, die gaan wel gewoon mee in de rij staan.
Alleen sparen ze er geen dollar van, stoppen alles meteen weer terug in het volgende paar. Als de markt instort hebben ze niets meer.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:10 schreef flotser het volgende:
Hier een vrij recent filmpje uit de USA met kids die campen en resellen: Verdienen duizenden dollars
Kans dat je wat hebt wordt wel verrekte klein natuurlijk; bij binnenkomst vragen ze welke maat je wil en kans is vrij groot dat die op is met die LTD releases ala Yeezy 2.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Campen op zich stop je er wel mee maar resellers niet echt, die gaan wel gewoon mee in de rij staan.
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Bajskorv het volgende:
Eindelijk tijd om mijn St Alfred's te bekijken: Najs! Persoonlijk ben ik er blij mee, en materialen zijn heel goed als ik moet vergelijken met andere collabs. En leren lining + insoles
Topquote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Bajskorv het volgende:
Eindelijk tijd om mijn St Alfred's te bekijken: Najs! Persoonlijk ben ik er blij mee, en materialen zijn heel goed als ik moet vergelijken met andere collabs. En leren lining + insoles
I can never have enough superstars.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef doo. het volgende:
adidas x mastermind fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook nog een paar ander paartjes maar die vond ik het kopieren niet waard.
Geen pre order, maar ze komen uit bij meerdere sites.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
I can never have enough superstars.
Bovendien ben ik echt toe aan een nieuw paar.
Pre-order ergens?
8 uur per dag ook. Niet gezond om als kind sneakers als hobby te hebben met zoveel vrije tijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:10 schreef flotser het volgende:
Hier een vrij recent filmpje uit de USA met kids die campen en resellen: Verdienen duizenden dollars
Dit dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
I can never have enough superstars.
Bovendien ben ik echt toe aan een nieuw paar.
Pre-order ergens?
En dat in gaat storten is een feit, vraag is alleen wanneer de hype voorbij is.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:33 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Alleen sparen ze er geen dollar van, stoppen alles meteen weer terug in het volgende paar. Als de markt instort hebben ze niets meer.
Top lijst! Heb je nog een on-foot pic van de Le Coqs?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ik begrijp dat het irritant is, maar met een beetje moeite kan je meestal toch wel krijgen wat je wilt hebben. Mijn lijstje is voorlopig best aardig voor 2013, ik ben in ieder geval tevreden. Wederom zal ik wel wat vergeten zijn, maar heb uiteindelijk paartje RF Miami's, St Alfred's, HTM Flyknit Chukka's en biede Hanon Saucony's bij release kunnen kopen. Was allemaal niet zo lastig ook. Verder voor iets meer dan retail naar "normale" HTM Flyknits, Saucony Bodega's en Solebox Grey Devils (alles DS).
Natuurlijk is er een hype, maar zolang je niet op de Yeezy geilt, is het leven niet ondoenlijk
5x Asics GL3s (incl Slam Jam, RF Miami & St Alfred's)
1x Asics GT2 (Red)
1x NB M1500EBN
1x NB 1600 (CdG Junya Watanabe)
3x Nike Flyknit Chukka's (HTM Grey, Uni Red & Black)
1x Nike Flyknit HTM (Black)
1x Nike Inneva Free (Blue)
1x Nike Hua Light Black Concord
1x Nike Free 3.0 (Midnight/White)
2x Saucony Shadow Master x Hanon (Part I & II)
1x Saucony (Bodega)
1x Saucony (Solebox Grey Devil)
1x Le Coq Sportif Footpatrol
1x Kitsune Canvas White
Zijn helaas iets te klein, dus moet die nog kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:25 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Top lijst! Heb je nog een on-foot pic van de Le Coqs?
resell resell resellquote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zijn helaas iets te klein, dus moet die nog kwijt.
Ik ga ze ook verkopen, moet er alleen even voor gaan zitten.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef thethoryd het volgende:
[..]
resell resell resellOf je maakt hier iemand er blij mee
Update, was nog wat vergeten:quote:
I blame Fok.quote:
18 euro als het goed is, gewoon via postNLquote:Op maandag 1 juli 2013 17:31 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand trouwens ervaring met shipping vanuit UK naar Nederland? Misschien ooit iets gekocht van een private seller hier? Ik moet even uitvinden wat de beste optie is.
Maar dat is vanuit NL naar UK? Of ook andersom?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
18 euro als het goed is, gewoon via postNL
Hehe, denk dat vastgoed meer waard is.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zie die verzamelingen ook een beetje als investeringen
Volgens mij met Royal Mail voor 8.99 pond. Is wel zonder tracking, maar ik neem aan dat Fokkers te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar dat is vanuit NL naar UK? Of ook andersom?
Eigenlijk is dat gewoon mijn excuus voor mijn verzamelingenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, denk dat vastgoed meer waard is.
Vanuit NL, heb geen idee hoe het andersom werkt dus dan zou ik pedroo maar gelovenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar dat is vanuit NL naar UK? Of ook andersom?
Hm, kan Pedroo's suggestie ook niet zo snel vinden.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vanuit NL, heb geen idee hoe het andersom werkt dus dan zou ik pedroo maar geloven
Gelukkig kan ik nog altijd naar jou wijzen... ik zit dit jaar al op 14 paar, maar jij spant de kroonquote:Op maandag 1 juli 2013 17:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Update, was nog wat vergeten:
4x Asics GL3s (incl Slam Jam, RF Miami & St Alfred's)
1x Asics GT2 (Red)
1x Kitsune Canvas White
1x Le Coq Sportif (Footpatrol)
1x NB M1500EBN
1x NB 1600 (CdG Junya Watanabe)
4x Nike Flyknit Chukka's (HTM Grey, Uni Red, Midnight Fog & Black)
1x Nike Flyknit HTM (Black)
1x Nike Inneva Free (Blue)
1x Nike Hua Light (Black Concord)
1x Nike Free 3.0 (Midnight/White)
2x Saucony Shadow Master (Hanon Part I & II)
1x Saucony (Bodega)
1x Saucony (Solebox Grey Devil)
Wat weegt een paar sneakers eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.parcelmonkey.co.uk/international/netherlands
Royal mail zal wel niet meer dan vijftien euro wezen, hebben die geen calculator op hun site?
Er zijn vast genoeg mensen nog erger.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:50 schreef flotser het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nog altijd naar jou wijzen... ik zit dit jaar al op 14 paar, maar jij spant de kroon
Op mijn Nike ID factuur stond 1,4 kilo (roshe run)quote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wat weegt een paar sneakers eigenlijk?
Mijn Streetballs wegen 2kg, dan zit het erg goed ingepakt. Zou van anderhalve kilo uitgaan als je het in de schoenendoos verstuurd.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wat weegt een paar sneakers eigenlijk?
Minderquote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Schoenen ben ik meestal 12-14 gbp kwijt via Royal Mail met track & trace vanuit UK. Naar de UK is het 13.00 met track & trace, 2 paar 18.50.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Thanks, dit is ook Royal Mail?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef doo. het volgende:
0-2 kilo kost ¤13,- naar engeland vanuit Nederland. (Tracked)
Niet tracked kost 9¤
Niet tracked vanuit engeland naar nederland kost 6,5 pond.
Tracked lijkt me dan iets van 10pond. Zal dus rond de 13¤ zijn
Ik camp in ieder geval niet, als je dat bedoelt. En ik heb ook geen broer met een sneakerstore...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
Maar doet Bajs al zijn aankopen via de 'normale' weg (online bij End en SNS en dat soort dingen)? Want ook daar is menig release volgens mij binnen een paar minuten weg. Niet helemaal onmogelijk dus maar ook bepaald geen vanzelfsprekendheid dat het lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |