koekenpannen kunnen gewoon in de vaatwasser he, tegenwoordigquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was trouwens best vaak weer af tegenwoordig omdat we onze koekenpannen en messen niet in de vaatwasser doen. Op een of andere manier is het het dan wel waard. Terwijl ik ooit plechtig met mezelf had afgesproken om nooit dingen te kopen die niet in de vaatwasser konden. Ik moest bij mijn ouders elke avond afdrogen terwijl die een grote vaatwasser hebben. Ik vond dat altijd zo'n onzin. Mijn ouders wassen ook af als de vaatwasser niet vol zit of wassen datgene af dat er niet meer in past. Dat doe ik dus echt niet. Als het niet past staat het maar een dag op het aanrecht.
Ik werk bij een Poppodium dat meestal een manf of 30/40 aanlevert om 1 dag/middag/avond te werken.quote:
Ja dat weet ik maar toch doen we dat niet met onze hele dure geweldig goede pannen. Als ze kapot gaan moeten we weer op vakantie naar Polen om nieuwe te kopen omdat ik ze hier te duur vindquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koekenpannen kunnen gewoon in de vaatwasser he, tegenwoordig
Nice, gewoon als crew en dus gratis?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werk bij een Poppodium dat meestal een manf of 30/40 aanlevert om 1 dag/middag/avond te werken.
Mijn inzet en urenregistratie was hoog genoeg blijkbaar en ik mag mee
Jups. Ik hoef alleen mijn onderhoud daar te betalen als ik niet aan het werk ben.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice, gewoon als crew en dus gratis?
Ik heb een 8 persoonstent, vooralsnog slapen we er met 4 personen in, dus er kunnen nog zeker 2 mensen bij.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er toen op wonderbaarlijke wijze door een systeembug doorheen gekomen met kaartjes bestellen
Nu nog een kampeeruitzet bijeen sprokkelen
Ermahgerd neequote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een 8 persoonstent, vooralsnog slapen we er met 4 personen in, dus er kunnen nog zeker 2 mensen bij.
hehehehe, probeer het te lenen van iemand als je het voorlopig toch niet gebruikt. En anders even kijken bij de Xenos voor de el cheapo oplossing.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd nee
Tent hebben we al trouwens, van een vriendin overgenomen die nooit meer wil kamperen
Nu nog een luchtbed en slaapzakken.
(ooit, in een vrijgezel verleden, had ik dat allemaal, maar gedacht nooit meer nodig te hebben)
Oh dat sowieso! Was niet van plan naar Bever te gaan ofzo, een tientje per slaapzak vond ik wel de max eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
hehehehe, probeer het te lenen van iemand als je het voorlopig toch niet gebruikt. En anders even kijken bij de Xenos voor de el cheapo oplossing.
Die van de Xenos zijn ideaal ja, werkte ook prima in Marokko bij het slapen in de open lucht. Was geloof ik 30 euro en kan goed klein ingepakt worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
hehehehe, probeer het te lenen van iemand als je het voorlopig toch niet gebruikt. En anders even kijken bij de Xenos voor de el cheapo oplossing.
Ik wandel en zwem (indien mogelijk) veel, geniet van mooie stadjes, prachtige natuur en eventueel leuke uitjes. En ik eet normaal, snoep niet tussendoor en neem in restaurants gewoon waar ik zin in heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef Serieliefhebber het volgende:
Hoe gaan jullie om met de vakantie?
quote:
een van mijn katten eet gelukkig alleen koptelefoons en telefoonopladersquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kut.
1 van mijn 2 katten vreet alles wat groen is. Bloemen, planten, groente, fruit. Bijzonder irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |