Zit er nu in, maar nu heeft ie dus een ander Kiala opgegeven dan ik wildequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt!
Ik pik altijd een zelfgekozen Kiala, niet 1 van de 10 die hij kiest.
Met polls gaat het vaker hard, dan sturen ze weer 4000 mensen een e-mail en zit iedereen op de site.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zit er nu in, maar nu heeft ie dus een ander Kiala opgegeven dan ik wildeIneens sloeg ie door. Nou ja we zien wel.
Ja mooie poll dit, of je wangen comfortabel aanvoelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met polls gaat het vaker hard, dan sturen ze weer 4000 mensen een e-mail en zit iedereen op de site.
Ik heb er zelf nooit aan meegedaan, maar kennissen wel en die hadden het over kosten die er toch nog bijkomen en/of heel veel haken en ogen bij bv ee hotelovernachting.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef Lutte het volgende:
Kun je zo'n site als Vakantieveilingen nu vertrouwen? Ik hoor vaak genoeg mensen die daar iets op de kop hebben weten te tikken, maar als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook denk ik dan.
Iemand ervaring?
Bij overnachtingen komen er inderdaad vaak servicekosten, lakensets, milieubelasting etc bij.. Maar zelfs dan valt de prijs me wel mee. Kaartjes zijn vaak maar kort geldig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit aan meegedaan, maar kennissen wel en die hadden het over kosten die er toch nog bijkomen en/of heel veel haken en ogen bij bv ee hotelovernachting.
Wat leuk Lutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Lutte het volgende:
Ik weet het niet zo goed haha! Dat tientje extra voor een dagtrip maakt me niks uit, maar een weekend weg wordt anders wel een dure grap (vriend en ik hebben allebei geen rijbewijs).
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Regen tegen de ramen, stiekem is het wel weer heel kneuterig en gezellig om dan weer binnen te zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Met een bekertje warme choco bij de verwarming
Fijne dag in Nijmegen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon de deur open hoor!
Zo, Billy is geschoren en gewassen, ik ga es wat spullen in mijn tas mikken, morgen vroeg op pad weer
Ik zou er heel benauwd van wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een verhaal apart, die vriend. Die schoonfamilie zoekt elkaar bij elke verjaardag op. Elk nichtje, neefje, zus van zijn vrouw, zwager, alles. Dat is toch niet vol te houden.
Jammie!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
Dan heb je toch geen dag vrij meer
Net boodschappen gedaan voor de barbecue met vrienden morgen! Voor vijf euro per persoon hebben we een verdomd luxe barbecue in elkaar gedraaid
Leuke deze!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
Kekke pan, voor een paar euri, zolang ik nog geen mooie bij de kringloop kan vinden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |