Misschien was ze wel heel leuk? Hoewel malle Britten kennende het het daar vast niet om ging.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef gembird het volgende:
Kon zijn broer hem niet waarschuwen? Iedereen weet dat Turkse meiden in de gaten worden gehouden door hun broers en neven. Waarom ga je dan alsnog een Turkse chick versieren?
Toch gek dat ik het overleefd heb dan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef gembird het volgende:
Kon zijn broer hem niet waarschuwen? Iedereen weet dat Turkse meiden in de gaten worden gehouden door hun broers en neven. Waarom ga je dan alsnog een Turkse chick versieren?
Nou vertelquote:
als ze net haar snor heeft afgeschoren verwacht je zoiets toch niet meer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef gembird het volgende:
Als het van culturele aard is, dan is de domheid van deze Britse jongen ook van culturele aard. Een lokaal meisje zoenen in het openbaar in een overwegend moslimland. Dan moet je wel een domme Brit zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef IPA35 het volgende:
De reden dat hij om zoiets is neergestoken is van culturele aard.
wel chavs maar die zijn blankquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:40 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze op dat eiland geen bontkraagjes ofzo? Had tie moeten weten vooral in de hol van de leeuw.
Inzake familiaire bemoeinis heb ik niets te vertellen...quote:
Grappig. Maar als een meisje vrijwillig zoent met iemand en om hem dan 17 keer te steken met een mes is niet goed te praten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:27 schreef Shawn het volgende:
[..]
Als het van culturele aard is, dan is de domheid van deze Britse jongen ook van culturele aard. Een lokaal meisje zoenen in het openbaar in een overwegend moslimland. Dan moet je wel een domme Brit zijn.
Nou poeh poeh wat een drama zeg...een beetje kussen met een meisje, echt een goede reden ook om iemand een mes tussen zijn ribben te steken. Over dom gesproken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:27 schreef Shawn het volgende:
[..]
Als het van culturele aard is, dan is de domheid van deze Britse jongen ook van culturele aard. Een lokaal meisje zoenen in het openbaar in een overwegend moslimland. Dan moet je wel een domme Brit zijn.
Nee hoor, ze hebben veel meer eergevoel dan Nederlanders en daar is niets mis mee!quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben veel meer eergevoel dan Nederlanders en daar is niets mis mee!
Als deze steekpartij al het directe gevolg is van een zoenpartij is deze actie zwaar overtrokken. Dat neemt niet weg dat het niet zo'n slimme actie is van de Britse puber. Als je naar een ander land gaat dien je een beetje rekening te houden met de daar geldende normen en waarde, ook al ga je naar een toeristisch gebied.
Ja want de mensen die hierheen gekomen zijn in de laatste decennia hebben ook allemaal zo geweldig rekening gehouden met de Nederlandse normen en waarden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben veel meer eergevoel dan Nederlanders en daar is niets mis mee!
Als deze steekpartij al het directe gevolg is van een zoenpartij is deze actie zwaar overtrokken. Dat neemt niet weg dat het niet zo'n slimme actie is van de Britse puber. Als je naar een ander land gaat dien je een beetje rekening te houden met de daar geldende normen en waarde, ook al ga je naar een toeristisch gebied.
Nee, dat vind ik zeker niet. Ik vind de reactie zwaar overtrokken, dat schreef ik al.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..], jij rekent het dus goed dat iemand wordt neergestoken
Oh dus je hoeft je dus niet aan te passen. Mooi weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja want de mensen die hierheen gekomen zijn in de laatste decennia hebben ook allemaal zo geweldig rekening gehouden met de Nederlandse normen en waarden.
Dat staat er toch helemaal los vanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja want de mensen die hierheen gekomen zijn in de laatste decennia hebben ook allemaal zo geweldig rekening gehouden met de Nederlandse normen en waarden.
Dat heb jij sowieso nooit gedaan, dus waar maak je je druk over?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh dus je hoeft je dus niet aan te passen. Mooi weten we dat ook weer.
Ik maak me nergens druk om.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat heb jij sowieso nooit gedaan, dus waar maak je je druk over?
Maar je begrijpt hem wel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zeker niet. Ik vind de reactie zwaar overtrokken, dat schreef ik al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |