Jaquote:
Ziet ie er zo ruig uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja
Maarja niemand controleert je bagage. Tenzij je mijn broertje bent, die wordt er meestal uitgepikt en moet dan in zo'n hokje uitleggen wat hij komt doen enz.
Ik ben momenteel "how to become an alpha male" aan het lezen, en daar wordt dit aangekaart, precies dit!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het bewijs dat betamannetjes voor dikke vrouwen uit de Dieetclub-reeks gaan.
Ja maar zuivel is echt duur op Kreta. En goed voor een snel ontbijt.quote:
Mm, volgens mij heb ik dat nog ergens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Etha had dit van de week ook, insmeren met midalgan extra warm. Lijkt even alsof je schouder eraf brandt maar daarna gaat het snel weg.
inb4 fantahaat over ethapost
Dese?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben momenteel "how to become an alpha male" aan het lezen, en daar wordt dit aangekaart, precies dit!!
Dat vrouwen denken dat ze alles kunnen maken, my ass, het is de man die de dominantie rol moet spelen en het vrouwtje onderdanig.
Zou ook een mogelijk oorzaak kunnen zijn dat mannen juist hierdoor in midlifecrisis raken omdat ze hun inner alpha male behavior hebben opgegeven omdat ze gesetteld zijn. En de man gaat hierdoor dan weer jong blaadje neuken etc....
Nou, ik wordt om e.o.a. reden ALTIJD gefouileerd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja
Maarja niemand controleert je bagage. Tenzij je mijn broertje bent, die wordt er meestal uitgepikt en moet dan in zo'n hokje uitleggen wat hij komt doen enz.
nix geleerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoe heb jij de wijfies leren attracten dan?
haha lange slungel je bent zeker zo lang dat je alle vogelpoep opvangtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:20 schreef seto het volgende:
[..]
nix geleerd
ze komen gewoon op mij af, 6'5 master race
kan je de belangrijkste lessen zeggen wat in dat boek staanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee van carlos xuma.
Deze:
[ afbeelding ]
moet zeggen, dat is wel 1x gebeurdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
haha lange slungel je bent zeker zo lang dat je alle vogelpoep opvangt
Hahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou, ik wordt om e.o.a. reden ALTIJD gefouileerd.
Ging met oud en nieuw een keer naar London. STaat er een oud wijfje voor me met d'r handbagage voor die X-ray machine, en ze zette haar schoenen
[ afbeelding ]
Vlak bij mijn spullen op de band waardoor die schoenen dus echt tegen mijn spullen aan stonden. DUs ik zeg tegen die Fruitcake gochem achter de band die alles een beetje regelde "Those are not mine sir".
Zegt die vent "Oh really?? i have the exact same pair at home." Nou lache natuurlijk. Ik denk nou mag ik doorlopen, 2 meter verder alsnog strip search
miss willen alle vrouwen daarom bij je staanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef seto het volgende:
[..]
moet zeggen, dat is wel 1x gebeurd
had toen wel een muts op gelukkig
lolquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahamisschien wilde hij gewoon je buffe lichaam aanraken.
heb alleen nog de introductie gelezenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kan je de belangrijkste lessen zeggen wat in dat boek staan
Ik ook, door m'n prothese.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ging met oud en nieuw een keer naar London. STaat er een oud wijfje voor me met d'r handbagage voor die X-ray machine, en ze zette haar schoenen
[ afbeelding ]
Vlak bij mijn spullen op de band waardoor die schoenen dus echt tegen mijn spullen aan stonden. DUs ik zeg tegen die Fruitcake gochem achter de band die alles een beetje regelde "Those are not mine sir".
Zegt die vent "Oh really?? i have the exact same pair at home." Nou lache natuurlijk. Ik denk nou mag ik doorlopen, 2 meter verder alsnog strip search
haha,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook, door m'n prothese.![]()
Dat fucking alarm gaat altijd af op een paar stukjes staal die er in zitten. Mag ik weer mee het kleine kamertje om m'n broek te laten zakken.
Zo gaat het inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha,
No sir that is my legg see "PLOP"
![]()
Misschien komt het door die Poolse look van jouquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet de 90% van de users hier die nog 'studeren'.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef CarbonC het volgende:
Goedemoggel trouwens.
Er komt geen mega-multi-quote.
I.t.t. de meeste mensen hier die yolo-en van een uitkering, rentenieren op de inkomsten uit een game in Azie, of van de belastingteruggave van allerlei artiesten ben ik zo'n sukkel die wel moet werken voor zijn geld. M.a.w.: ik heb niet oneindig veel tijd voor dit topic.
lol. kut ja dat zou het zomaar kunnen zijn idd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien komt het door die Poolse look van jou
Deze is serieus goed. (dead srs) Errything you need.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee van carlos xuma.
Deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef CarbonC het volgende:
Goedemoggel trouwens.
Er komt geen mega-multi-quote.
I.t.t. de meeste mensen hier die yolo-en van een uitkering, rentenieren op de inkomsten uit een game in Azie, of van de belastingteruggave van allerlei artiesten ben ik zo'n sukkel die wel moet werken voor zijn geld. M.a.w.: ik heb niet oneindig veel tijd voor dit topic.
hahahaha kk hardop lachen ik had een mond vol brood doordrenkt melk omdat ik net een slok nam, nu zit het overal. zonde van de kipfilet ookquote:
lol skkl je wil alleen maar showe met je lelijke apple spullequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hahahaha kk hardop lachen ik had een mond vol brood doordrenkt melk omdat ik net een slok nam, nu zit het overal. zonde van de kipfilet ook
[ afbeelding ]
nee compaq laptop brahquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol skkl je wil alleen maar showe met je lelijke apple spulle
ik denk dat je alleen toetsebord en muis heb gwn aangeslote op zo kk lelijke acer laptop gwn voor de foto alleen om stoer te zijn vriend
beter blijf je thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
help ben de middag vry en kan naar de sportschool maar ben net thuis en het is zulk rotweer dat ik ook in bed wil liggen met een reep chocola (volgende week ongesteld, pms lol)en boek/serie.
geef me een schop onder mn kont pls pls.
stuur me je adres maa dan kom ik je ff oraal verwennequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
help ben de middag vry en kan naar de sportschool maar ben net thuis en het is zulk rotweer dat ik ook in bed wil liggen met een reep chocola (volgende week ongesteld, pms lol)en boek/serie.
je kom me zeker uitsgelde kutracistquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
stuur me je adres maa dan kom ik je ff oraal verwenne
ik ben zelf indo vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je kom me zeker uitsgelde kutracist
Stay like:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
quote:
Dat zou ik nou idd niet zeggen.. die UI gaf altijd zo'n arabische vibe afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben ook indo
alhoewel je het niet zou zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |