Is toch ook een overhemd?quote:
Overhemd met korte mouwen is wel matig hoor, rol als het echt warm is gewoon je mouwen drie keer op.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo, ziet er exact hetzelfde uit als een overhemd met lange mouwen, maar dan heeft het korte mouwen.
Een gewoon t-shirt vind ik niet netjes genoeg en polo's heb ik niet omdat ik geen hockeyer/corpsbal/kakker ben.
Inderdaad, er zijn sowieso nauwelijks beroepen waar je met een korte broek mag werken, al helemaal niet als je met klanten in contact komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:48 schreef zazzel het volgende:
Ik snap niet wat men loopt te mekkeren over die kleding voorschriften. Als de opdrachtgever dat wil, dan doe je dat toch gewoonBij EW is het standaard, gelukkig worden chino's nu ook goedgekeurd..
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gewoon t-shirt vind ik niet netjes genoeg en polo's heb ik niet omdat ik geen hockeyer/corpsbal/kakker ben.
Nee dat was te zien bij de kartmeeting, godverdommequote:Op maandag 8 juli 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gewoon t-shirt vind ik niet netjes genoeg en polo's heb ik niet omdat ik geen hockeyer/corpsbal/kakker beon.
Mooi zoquote:Op maandag 8 juli 2013 15:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee dat was te zien bij de kartmeeting, godverdomme
Gewoon bij Starbucks of McD voor de deur parkerenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Sjouveur het volgende:
Vandaag de hele dag in Düsseldorf rondgehuppeld. Weer met de Cayenne S, heerlijke bak! Alleen een beetje jammer dat je nergens een fatsoenlijke wifi hotspot hebt, je moet overal betalen. Hollands als ik ben weiger ik dit te doen natuurlijk.
Ik ook niet, maar je hebt toch wel een poloquote:Op maandag 8 juli 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gaat niet, want het is dus een onbekend nummert. Als ik de hikerlijn bel kom ik toch op een andere afdeling terecht? Het onbekende nummer is toch van de planners?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Viezze het volgende:
Direct terugbellen? Evt met een andere telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |