Kyara, kan mij voorstellen dat je daar van baalt!
Wij zitten heel ergte twijfelen wat voor soort oppas wij willen, ik zou eigenlijk een jr alleen va huis werken maar heb een aanbieding gekregen waar ik geen nee tegen kan zeggen. Dus ga als het goed is binnenkort min. 1x per wk naar Deventer. En nu zitten we, we hebben echt onze eigen manier waarop we willen dat iemand met Noa omgaat. We kunnen gratis oma vragen maar die heeft een heel andere blik dus die vragen we niet omdat we niet vinden dan iets te kunnen eisen. Kdv vind ik persoonlijk met 5mnd echt nog te vroeg ik wil 1 op 1 aandacht voor haar ik weet dat het heel normaal is, maar ik trek dat zelf gewoon nog niet. Misschien toch een gastouder, maar weet niet of ik een vreemde niet ververvelender zou vinden dan een bekende die het net anders doet. Spen gaat nu kijken of hij niet 1 dag iin de wk thuis kan werken, want hij wil het liefst helemaal geen oppas

Ik heb mij trouwens krom gelachen om je broodje, srry

Fieder, hoop dat je nog even kan liggen

Ik maak soms zelf en soms potjes, de potjes haal ik bij een reforma winkel daar hebben ze meerdere smaken waaronder pompoen en de potjes zijn ipv 24u 48u houdbaar terwijl ze maar 10ct duurder zijn.
Gulara, leuk al die interesse maar het lijkt mij idd op den duur ook wel genoeg.. mooie foto