SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub.
[ Bericht 34% gewijzigd door Gulara op 28-06-2013 10:18:55 ]
Ja dat wel. Hoewel het me nog meevalt. En nu is gelukkig het nieuwe eraf. Al die familie die in die eerste weken drie maanden Pi proberen in te halen. Vermoeiend dekt de lading niet zeg maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:03 schreef Kyara het volgende:
Mis je niet een beetje een plekje voor jezelf nu? Privacy en zo?
quote:
Vraag hier eensquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef Logician het volgende:
Iemand trouwens ervaring met een Babboe bakfiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten please.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:39 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, je hebt je verloren dochter teruggevonden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw! Maar dat had ik gisteren ook. Peuter moest naar bed dus doorgaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:44 schreef Mangostine het volgende:
Over tenen gesproken, ik ging net de buggy inzet uit de garage halen en kreeg toen mijn fiets op mijn tenen.![]()
Maar ja, kirrende baby in de box in de woonkamer, dus even inademen en goan.
Danic, qua babygulara die sprekend op J/D lijkt?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:56 schreef Fieder het volgende:
Ik stond bij de eerste hapjes te kijken en daar zag ik Olvarit drink vanaf 4 maanden.Peer perzik sapje was het. Lijkt me vrij overbodig?
Ach arme kleine SE(ik kreeg er zo'n hardhouten gymzaalbank bovenop... splet
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel drinken de wat oudere kindjes bij een boterhammetje of fruit/groentehapjes? Ik maak voor de dag een flesje met 125 cc water of sap klaar. En dan geef ik dat tijdens de eetmomenten, meestal blijft er nog 40 cc over aan het eind van de dag... Vandaag nu al nog maar 20 cc over, dus bijvullen maar! Maar is daar ook een formule voor ofzo? 100 cc per kilo ofzo?
Blokker! Ik heb die kleintjes, kan 200cc of gram in zeg maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:14 schreef Fieder het volgende:
Ik wil zelf courgettehapje maken maar ik zoek nog een ijsblokjesbakje met deksel. Lastig te vinden...
Gewoon zo eentje zonder deksel en dan afdekfolie eroverheen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:14 schreef Fieder het volgende:
Ik wil zelf courgettehapje maken maar ik zoek nog een ijsblokjesbakje met deksel. Lastig te vinden...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik vul ook gewoon een flesje met water of afgekoelde aangelengde thee en ik zie wel hoeveel ze drinkt.. Bied het gewoon af en toe aan en als ze dorst heeft drinkt ze wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel drinken de wat oudere kindjes bij een boterhammetje of fruit/groentehapjes? Ik maak voor de dag een flesje met 125 cc water of sap klaar. En dan geef ik dat tijdens de eetmomenten, meestal blijft er nog 40 cc over aan het eind van de dag... Vandaag nu al nog maar 20 cc over, dus bijvullen maar! Maar is daar ook een formule voor ofzo? 100 cc per kilo ofzo?Soms meer, soms minder.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef Mangostine het volgende:
Hm, ik heb mezelf net in mijn gezicht gekrabd bij het in bedwang houden van mijn acrobatische baby.Auw..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef Mangostine het volgende:
Hm, ik heb mezelf net in mijn gezicht gekrabd bij het in bedwang houden van mijn acrobatische baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |