PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Zelfs die back-up doet het niet bij mij...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon op. Wtf is er mis met jullie internet.
Hernandez of Welbeck. Lekker goedkoop en spelen als engeltjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:48 schreef pascal08 het volgende:
Aguero zou kunnen, maar die is weer zo klein.
Die backup is down inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs die back-up doet het niet bij mij...
maar best sterk, kan koppen en is clutch as fuck. Zit mobiel en geen zin om re checken, maar hij is vast niet kleiner/zwakker dan Sessegnon?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:48 schreef pascal08 het volgende:
Aguero zou kunnen, maar die is weer zo klein.
Da's waar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar best sterk, kan koppen en is clutch as fuck. Zit mobiel en geen zin om re checken, maar hij is vast niet kleiner/zwakker dan Sessegnon?
Suarez of balo dan?
jbgsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's waar.
TOTS Suarez heb ik gehad... 3x niks.Balo is nooit goed geweest bij mij. Echt een lompe boer.
Quintero CM, rechtspoot LCB en linkspoot RCB... Ik zou vantevoren al trillend onder mn bed hebben gelegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:54 schreef wieisboos het volgende:
dit team gaf mij aids. verkocht na 4 wedstrijden
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet. Maar ik zou in zo'n formaties kiezen voor buitenste CM's die mee zouden kunnen verdedigen omdat je anders je backs helemaal open laten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
who cares
[..]
Ok ik zal de volgende keer met 3 controleurs gaan spelen
Verdedigen was niet het probleem. Aanvallend lukte me gewoon niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik zou in zo'n formaties kiezen voor buitenste CM's die mee zouden kunnen verdedigen omdat je anders je backs helemaal open laten.
Maar jij zult wel gelijk hebben want het is toch zo'n geweldig team?
Vroegah...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
Vroegah kon je in 4321 gewoon met 2 spelmakers en een controleur spelen
zoekopdrachten kan je typen geloof ik. Bijv. "3-5-2 Koevermans Messi"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:35 schreef pascal08 het volgende:
Hoe kan je bij FUTHEAD squads zoeken op formatie?
Maar dan krijg je teams met als titel "3-5-2 Koevermans Messi".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoekopdrachten kan je typen geloof ik. Bijv. "3-5-2 Koevermans Messi"
nee, dan pakt hij ieder woord als zoekfilter als het goed is. Was nog wel zo toen ik de site gebruikte. Zou een leuke wefutfunctie zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je teams met als titel "3-5-2 Koevermans Messi".
Maarja, dat is wel voldoende om wat inspiratie op te doen.
Voorlopig is er helemaal niets leuk. Beide servers hebben problemen en we hebben geen inkomsten. Het ligt een beetje op z'n gat nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, dan pakt hij ieder woord als zoekfilter als het goed is. Was nog wel zo toen ik de site gebruikte. Zou een leuke wefutfunctie zijn.
Als je een team maakt daar krijgt hij automatisch tags met alle spelersnamen nationaliteiten en formatie.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:14 schreef Tim86 het volgende:
Regel een mooie donatieknop op de site dan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb die knop serieus nooit gezien haha..misschien omdat ik het normaal niet eens overweeg.
Maak mijn tagje maar vast dan, zal morgen even kijken. Knop is prominent genoeg
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:39 schreef Tim86 het volgende:
Prima
Was anders naar Unicef gegaan. 3 dode Afrikaantjes door wefut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Soms moet je 'm dan even verplaatsen in de webapp. Of het team opslaan en weer terug gaan en kijken hoe de chem dan is. Maar ik weet niet zeker of dit nou alleen op console is of niet.. Is gewoon een glitch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:48 schreef quer het volgende:
Ik maakte net een team maar een speler heeft 7 chem op de web app terwijl hij volgens futhead en wefut 9chem heeft?!
Ik mag toch hopen dat hij dit al wel wist? Spreekt redelijk voor zich, vind ik eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Soms moet je 'm dan even verplaatsen in de webapp. Of het team opslaan en weer terug gaan en kijken hoe de chem dan is. Maar ik weet niet zeker of dit nou alleen op console is of niet.. Is gewoon een glitch.
Pascal is een pannenkoek, ik heb de server gewoon herinstalleerd omdat die eigenlijk helemaal niet gebruikt mag worden door FOK!ersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die backup is down inderdaad.![]()
Jezus man, die backup draait bij een van de meest betrouwbare hosters van NL. Zelfs daar kunnen ze die 99,99% uptime niet garanderen.
Post eens een link naar het team dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:48 schreef quer het volgende:
Ik maakte net een team maar een speler heeft 7 chem op de web app terwijl hij volgens futhead en wefut 9chem heeft?!
Vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 voorspelde deze al. Maar kan er niet ontevreden mee zijn
6 ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:40 schreef Patje1987 het volgende:
Hoeveel silver packs heb je alweer geopend Toefjes?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb die knop serieus nooit gezien haha..misschien omdat ik het normaal niet eens overweeg.
Maak mijn tagje maar vast dan, zal morgen even kijken. Knop is prominent genoeg
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:46 schreef Jorwol het volgende:
WeFUT werkt zo chillZal van de week ook even wat doneren. Zal jullie genoeg kosten en ik maak er vaak genoeg gebruik van.
Lekker hoor, gisteren een verkocht voor 4.2kquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, uit m'n eerste pakje. Ik kreeg 'm gisteren ook al.
Tourpoule bedoel je? Linkjes hebben van onze subleagues?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Welke tour de france manager gebruiken jullie? Wil ook mijn team nog invullen.
Ja top.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tourpoule bedoel je? Linkjes hebben van onze subleagues?
Zit erin, even renners kiezen, en niet die ik denk dat gaan winnen maar persoonlijke favorietenquote:
Johny Hoogerland, gebroeders van Poppel, David Millar, Kenny van Hummelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit erin, even renners kiezen, en niet die ik denk dat gaan winnen maar persoonlijke favorieten
Hoogerland sowieso in mijn teamquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Johny Hoogerland, gebroeders van Poppel, David Millar, Kenny van Hummel
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:34 schreef Toefjes het volgende:
Ah, Fuszy, gefeliciteerd met je verjaardagOm het te vieren: zet maar een waardeloze gold speler op de TP, dan krijg je van mij deze speler voor je verjaardag:
[ afbeelding ]
quote:
Voor je verjaardag toch?quote:
Ja ga even naar jays denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor je verjaardag toch?
Ben je vanavond in de stad?
DM je nummer, als ik niet weg ga vanavond dan kom ik gewoon bier drinken voor je verjaardag.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
DM je nummer, als ik niet weg ga vanavond dan kom ik gewoon bier drinken voor je verjaardag.
Waarom zou ik dat doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je me direct belde, maar dat was mijn oma
Awakenings?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
Godveraidsweer. Morgen festival beter is het droog.
Nee ik ga naar dreamfields. Wilde eerst naar awakenings gaan maar vorige jaar was dreamfields ook groot succes dus dit jaar weer. Pas mijn eerste festival dit jaarquote:
Vrienden van me hadden ook kaarten voor Dreamfields gehaald. Ik dacht ze in de avond wel even te halen, mooi uitverkocht. Ze staan wel op die kaart doorverkoop site maar weiger aan die opkopers meer te betalen. Flikkers.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ga naar dreamfields. Wilde eerst naar awakenings gaan maar vorige jaar was dreamfields ook groot succes dus dit jaar weer. Pas mijn eerste festival dit jaarmaar begin er steeds minder aan te vinden.
Was maar naar Awakenings gegaan, dan had je het weer leuk gevonden. Dreamfields... Ik weet het niet. Xxlerator (Raw) is het enige wat me zou boeien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ga naar dreamfields. Wilde eerst naar awakenings gaan maar vorige jaar was dreamfields ook groot succes dus dit jaar weer. Pas mijn eerste festival dit jaarmaar begin er steeds minder aan te vinden.
Ja ik heb daar een hekel aan, ik wilde ook kaarten voor Rebirth omdat vet festival. Maar die site liep vast en daardoor had ik geen kaarten. Stonden 1 minuut later al kaarten op marktplaats 2x zo duur. Toen was ik zo boos en heb ik mijn hardbass kaarten die ik nog had meteen verkocht. Opzouten met die overpriced kutfeesten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden ook kaarten voor Dreamfields gehaald. Ik dacht ze in de avond wel even te halen, mooi uitverkocht. Ze staan wel op die kaart doorverkoop site maar weiger aan die opkopers meer te betalen. Flikkers.
Leuke vrienden dat ze er niet ook eentje voor jou hadden gehaaldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden ook kaarten voor Dreamfields gehaald. Ik dacht ze in de avond wel even te halen, mooi uitverkocht. Ze staan wel op die kaart doorverkoop site maar weiger aan die opkopers meer te betalen. Flikkers.
Daar ben ik ook altijd te vindenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was maar naar Awakenings gegaan, dan had je het weer leuk gevonden. Dreamfields... Ik weet het niet. Xxlerator (Raw) is het enige wat me zou boeien.
Meer drugs gebruiken joh.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb daar een hekel aan, ik wilde ook kaarten voor Rebirth omdat vet festival. Maar die site liep vast en daardoor had ik geen kaarten. Stonden 1 minuut later al kaarten op marktplaats 2x zo duur. Toen was ik zo boos en heb ik mijn hardbass kaarten die ik nog had meteen verkocht. Opzouten met die overpriced kutfeesten.
Gewoon voor normale prijs verkocht trouwens alleen die gast wilde ze heel graag en bood paar euro per kaart meer dus meteen weggedaan. Qlimax vorig jaar vond ik ook geen flikker meer aan.
Haha ja, hun zijn ook flikkers. Nee ik zat eerst nog te twijfelen om te gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Leuke vrienden dat ze er niet ook eentje voor jou hadden gehaald
Nee man, daar ben ik ook wel klaar meequote:
Ander soort drugs gebruiken danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee man, daar ben ik ook wel klaar mee
Techno is sowieso erg lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ander soort drugs gebruiken dan
Ik ga trouwens naar WiSH, dat was vorig jaar echt zo'n bazenfeestje en dit jaar hebben ze er zelfs nog een best akelige techno stage erbij ook
WiSHquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ander soort drugs gebruiken dan
Ik ga trouwens naar WiSH, dat was vorig jaar echt zo'n bazenfeestje en dit jaar hebben ze er zelfs nog een best akelige techno stage erbij ook
Welke stages doe je aan? Ik pendel tussen The Magic Show en WiSHKUNDEquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
WiSHDan kom je me vast tegen.
Electronic Family en XO heb ik ook nog op mijn lijstje staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |