PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Zelfs die back-up doet het niet bij mij...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon op. Wtf is er mis met jullie internet.
Hernandez of Welbeck. Lekker goedkoop en spelen als engeltjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:48 schreef pascal08 het volgende:
Aguero zou kunnen, maar die is weer zo klein.
Die backup is down inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs die back-up doet het niet bij mij...
maar best sterk, kan koppen en is clutch as fuck. Zit mobiel en geen zin om re checken, maar hij is vast niet kleiner/zwakker dan Sessegnon?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:48 schreef pascal08 het volgende:
Aguero zou kunnen, maar die is weer zo klein.
Da's waar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar best sterk, kan koppen en is clutch as fuck. Zit mobiel en geen zin om re checken, maar hij is vast niet kleiner/zwakker dan Sessegnon?
Suarez of balo dan?
jbgsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's waar.
TOTS Suarez heb ik gehad... 3x niks.Balo is nooit goed geweest bij mij. Echt een lompe boer.
Quintero CM, rechtspoot LCB en linkspoot RCB... Ik zou vantevoren al trillend onder mn bed hebben gelegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:54 schreef wieisboos het volgende:
dit team gaf mij aids. verkocht na 4 wedstrijden
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet. Maar ik zou in zo'n formaties kiezen voor buitenste CM's die mee zouden kunnen verdedigen omdat je anders je backs helemaal open laten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
who cares
[..]
Ok ik zal de volgende keer met 3 controleurs gaan spelen
Verdedigen was niet het probleem. Aanvallend lukte me gewoon niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik zou in zo'n formaties kiezen voor buitenste CM's die mee zouden kunnen verdedigen omdat je anders je backs helemaal open laten.
Maar jij zult wel gelijk hebben want het is toch zo'n geweldig team?
Vroegah...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
Vroegah kon je in 4321 gewoon met 2 spelmakers en een controleur spelen
zoekopdrachten kan je typen geloof ik. Bijv. "3-5-2 Koevermans Messi"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:35 schreef pascal08 het volgende:
Hoe kan je bij FUTHEAD squads zoeken op formatie?
Maar dan krijg je teams met als titel "3-5-2 Koevermans Messi".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoekopdrachten kan je typen geloof ik. Bijv. "3-5-2 Koevermans Messi"
nee, dan pakt hij ieder woord als zoekfilter als het goed is. Was nog wel zo toen ik de site gebruikte. Zou een leuke wefutfunctie zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je teams met als titel "3-5-2 Koevermans Messi".
Maarja, dat is wel voldoende om wat inspiratie op te doen.
Voorlopig is er helemaal niets leuk. Beide servers hebben problemen en we hebben geen inkomsten. Het ligt een beetje op z'n gat nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, dan pakt hij ieder woord als zoekfilter als het goed is. Was nog wel zo toen ik de site gebruikte. Zou een leuke wefutfunctie zijn.
Als je een team maakt daar krijgt hij automatisch tags met alle spelersnamen nationaliteiten en formatie.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:14 schreef Tim86 het volgende:
Regel een mooie donatieknop op de site dan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb die knop serieus nooit gezien haha..misschien omdat ik het normaal niet eens overweeg.
Maak mijn tagje maar vast dan, zal morgen even kijken. Knop is prominent genoeg
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:39 schreef Tim86 het volgende:
Prima
Was anders naar Unicef gegaan. 3 dode Afrikaantjes door wefut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |