abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128353478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef VeerEli het volgende:
Gast, beter houd jij even op met woorden in mijn mond te leggen, je verdraait wat ik zeg.

Ik neem mijzelf in dit geval als voorbeeld, dat het mogelijk is, dat het te doen is, dat het om discipline gaat, om doorzettingsvermogen. Niks meer, niks minder.

Waar doe ik dat iemand minder is dan mij? Precies, nergens. Dus shut the hell up met je aannames en verdraaien van woorden.
Mijn enige motivatie was het iets slanker willen zijn, strakker willen zijn. Ik was geen vetzak. Als ik een vetzak was, was mijn motivatie nog 100 keer zo sterk geweest, omdat er dan veel meer zou moeten gebeuren aan mijn lichaam om het weer te krijgen naar het punt dat IK wil.
Dus je hebt geen ervaring met het zijn van een vetzak en niet met het worden van een vetzak maar je weet wel precies hoe je daar uit zou komen?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:59:07 #102
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353488
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Veer en ik hebben tenminste een lekker lijf, just saying. #nofi #feedback

[..]

Heerlijk zulke succesverhalen, je hebt nu vast een mooi lijfje. :)
Tja, maar hey, nu voel ik me natuurlijk beter dan de rest en moet ik mijzelf niet als uitganspunt voor andere mensen gebruiken. :) :)

Wat een prutsers, zeg.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_128353507
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
Verder kan ik me niet voorstellen dat wanneer je uit 'emotie' ineens weer een stuk koek in je strot hebt, je denkt "zo dit is een goed idee zeg". Grow some self-awareness, man man man.

Zwakte, dat is het.
Je kan het je niet voorstellen maar je hebt er wel een mening over én je zegt iets over self-awareness?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:59:48 #104
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dus je hebt geen ervaring met het zijn van een vetzak en niet met het worden van een vetzak maar je weet wel precies hoe je daar uit zou komen?
Precies. Of moet je per se ervaringsdeskundige zijn om iemand tips te mogen geven of te denken dat je weet hoe je iemand eruit zou kunnen komen?
pi_128353530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je kan het je niet voorstellen maar je hebt er wel een mening over én je zegt iets over self-awareness?
Klopt helemaal. Zoals ik al zei, wel/niet eten is een keuze. Geldt bij zowel aankomen als afvallen.
pi_128353540
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef VeerEli het volgende:
Precies. Of moet je per se ervaringsdeskundige zijn om iemand tips te mogen geven of te denken dat je weet hoe je iemand eruit zou kunnen komen?
Je hebt er geen ervaring mee maar je weet wel hoe het moet? Je weet dus in feite hoe het is is om iemand anders te zijn? Knap!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:01:02 #107
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353555
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:00 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je hebt er geen ervaring mee maar je weet wel hoe het moet? Je weet dus in feite hoe het is is om iemand anders te zijn? Knap!
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

pi_128353570
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Veer en ik hebben tenminste een lekker lijf, just saying. #nofi #feedback

[..]

Heerlijk zulke succesverhalen, je hebt nu vast een mooi lijfje. :)
Jouw "lekkere" lijf verbloemt jij rothoofd of -karakter niet. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik had hier in de kast nog gewoon chocola liggen in alle vormen en maten, hoor. En chips of koeken, voor m'n pa. Ik kon er altijd vanaf blijven, heb daar geen enkele keer in gefaald, gewoon. Ondanks dat ik door een kut periode ging, ook nog.

[..]

.
Je kunt niet verwachten dat iedereen handelt zoals jij handelt? Lijkt mij niet eerlijk.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:02:24 #109
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353592
Wist niet dat ieder mens dat een ander mens verder helpt (psychologen, therapeuten, dokters enz) allemaal hetzelfde hebben meegemaakt, joh!
Maar ja, best logisch, want hoe kan een dokter nou weten dat een ander misschien wel borstkanker heeft, als hij/zij dat zelf nog nooit heeft meegemaakt?
Of een psycholoog die iemand over zijn/haar fobie heen helpt, zonder zelf ook een fobie te hebben gehad in zijn/haar leven?

You've opened my eyes, man!
pi_128353596
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
Klopt helemaal. Zoals ik al zei, wel/niet eten is een keuze. Geldt bij zowel aankomen als afvallen.
Om keuzes te maken moet je de ruimte daarvoor hebben, daar is bij een verslavingsprobleem geen sprake of vertekend/beperkend sprake, je neemt nu een gezonde situatie als uitgangspunt terwijl door omdat er een probleem is geen sprake van is.

Snap je hoe loos wat je zegt is omdat je praat over iets wat je niet kent?
pi_128353606
Mensen chill the fuck out.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:03:08 #112
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_128353612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:44 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Zal best, maar dit is voor mij een kwestie van jezelf een schop onder je reet geven.
Ik heb het zelf ook ervaren, maar dan meer eten uit gewoonte. Altijd lag er wel wat te vreten in de kast en ik at in 5 minuten een plak chocola op. Ik kwam aan, kreeg wat vetjes, ik wou dat niet meer, was het helemaal spuugzat. Ik wou gewoon een strakke buik.
Dus wat gebeurde er? De chocola bleef liggen. Maar ik bleef er gewoon met mijn tengels vanaf, ging (zoals jij wel weet) buikspieroefeningen doen en squatten. Ik ben nu in totaal 8,5 kilo kwijt. En dan niet van 90 kilo naar 82,5, maar van een gewone 62,5 kilo naar 54kg.
Mindset. Jezelf een schop onder de reet geven. Discipline. Sterk genoeg zijn om te weigeren. Zo moeilijk is het niet, als je maar die knop écht omzet.
Dit dus. Helaas zijn de meeste hier gewoon slapjanussen zonder ruggegraat. :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:03:20 #113
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:01 schreef Ambipur het volgende:

Je kunt niet verwachten dat iedereen handelt zoals jij handelt? Lijkt mij niet eerlijk.
Dat doe ik ook niet. Maar ik haal het wel aan hier, om in elk geval aan te tonen dat het een kwestie van discipline is. Het zijn keuzes die je maakt. Prima dat niet iedereen dat doet. Maar je kiest ervoor jezelf vol te proppen.
pi_128353638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef VeerEli het volgende:
Wist niet dat ieder mens dat een ander mens verder helpt (psychologen, therapeuten, dokters enz) allemaal hetzelfde hebben meegemaakt, joh!
Maar ja, best logisch, want hoe kan een dokter nou weten dat een ander misschien wel borstkanker heeft, als hij/zij dat zelf nog nooit heeft meegemaakt?
Of een psycholoog die iemand over zijn/haar fobie heen helpt, zonder zelf ook een fobie te hebben gehad in zijn/haar leven?

You've opened my eyes, man!
Als je had gelezen wat Ts post en wat jij zegt zou je zien dat hij dat allemaal al geprobeerd heeft met meer ellende als gevolg, jij advies is dan meer van hetzelfde, raar dat iemand je er dan op wijst wat je zegt niet klopt?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:04:24 #115
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef Canillas het volgende:

[..]

Om keuzes te maken moet je de ruimte daarvoor hebben, daar is bij een verslavingsprobleem geen sprake of vertekend/beperkend sprake, je neemt nu een gezonde situatie als uitgangspunt terwijl door omdat er een probleem is geen sprake van is.

Snap je hoe loos wat je zegt is omdat je praat over iets wat je niet kent?
En hoe weet jij zo zeker waar Braddies eetprobleem vandaan komt, mister?
Voor hetzelfde geld is het geen psychisch probleem bij hem, maar gewoon gewoonte. Doe niet zo arrogant naar anderen, alsof wij stront praten en jij de enige bent die er verstand van heeft en weet hoe het zit, joh.
pi_128353644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet. Maar ik haal het wel aan hier, om in elk geval aan te tonen dat het een kwestie van discipline is. Het zijn keuzes die je maakt. Prima dat niet iedereen dat doet. Maar je kiest ervoor jezelf vol te proppen.
Ik denk niet dat het een kwestie van discipline is. Het lijkt mij in geval van Braddie een verslaving. Hoe je met de verslaving omgaat is idd een keuze.

Braddie kiest ervoor FUCKING CONTINU topics te openen over dieten, zichzelf vol vreten en ronduit vet te zijn.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:05:33 #117
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353663
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als je had gelezen wat Ts post en wat jij zegt zou je zien dat hij dat allemaal al geprobeerd heeft met meer ellende als gevolg, jij advies is dan meer van hetzelfde, raar dat iemand je er dan op wijst wat je zegt niet klopt?
Wat ik zeg klopt prima, dat jij dat niet in ziet is je eigen arrogantie. Ik zeg niet dat het voor iedereen klopt. Ik reageer op een situatie, waarvan ik DENK dat het gaat om eten als gewoonte, niet eten als gevolg van een psychische aandoening. En daar zit een cruciaal verschil in, voor mij.
pi_128353664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Ambipur het volgende:
Braddie kiest ervoor FUCKING CONTINU topics te openen over dieten, zichzelf vol vreten en ronduit vet te zijn.
En dan is het advies om met dat gedrag te stoppen. Simpeler kunnen we het niet maken.
pi_128353677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
Hoe toon jij dan aan dat het een kwestie van discipline is? Ik zie dat nergens in je verhaal.

Daarnaast heb je het over afvallen van een gewoon gewicht naar wat lager, is heel wat anders dan hoe het bij Ts zit, dus hoe verbind je die dingen aan elkaar?
pi_128353708
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dan is het advies om met dat gedrag te stoppen. Simpeler kunnen we het niet maken.
Denk dat Braddie erg ongelukkig is. Toen ik een periode enorm ongelukkig was at ik mijzelf ook rond. Daarop besloten te stoppen met roken en toen werd ik nog dikker. Kan nu ook wel gaan janken, maar dat helpt niet.

Braddie, stop met janken en zoek hulp. Get of your ass, Shaniqua.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:08:15 #121
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353733
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:06 schreef Canillas het volgende:

[..]

Hoe toon jij dan aan dat het een kwestie van discipline is? Ik zie dat nergens in je verhaal.

Daarnaast heb je het over afvallen van een gewoon gewicht naar wat lager, is heel wat anders dan hoe het bij Ts zit, dus hoe verbind je die dingen aan elkaar?
Omdat afvallen afvallen is. Of dat nou van een normaal gewicht naar een wat lager gewicht is, of van (zwaar) overgewicht naar normaal gewicht. Het uitgangspunt blijft hetzelfde; slanker worden.

Hoe ik aantoon dat het een kwestie van discipline is? Alleen al door mijn eigen ervaring (gewoon jezelf beheersen en jezelf dwingen om met je tengels van het vreten af te blijven, als je toch trek hebt dan in ieder geval iets kleins/gezonds eten ipv jezelf vol te proppen met 8 boterhammen, zoals Braddie doet)
Verder, kijk nou toch eens voor de grap naar al die afvalprogramma's. Mensen die nog veel meer in de knoop zitten met zichzelf dan waarschijnlijk een Braddie, en die in ieder geval nog 1x zo dik zijn. Waardoor vallen ze af? Discipline. Doorzettingsvermogen. Er voor 100% voor gaan.
pi_128353746
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:
En hoe weet jij zo zeker waar Braddies eetprobleem vandaan komt, mister?
Voor hetzelfde geld is het geen psychisch probleem bij hem, maar gewoon gewoonte. Doe niet zo arrogant naar anderen, alsof wij stront praten en jij de enige bent die er verstand van heeft en weet hoe het zit, joh.
Is er bij verslaving sprake van keuze zoals dat in een gezonde situatie is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:05 schreef VeerEli het volgende:
Wat ik zeg klopt prima, dat jij dat niet in ziet is je eigen arrogantie. Ik zeg niet dat het voor iedereen klopt. Ik reageer op een situatie, waarvan ik DENK dat het gaat om eten als gewoonte, niet eten als gevolg van een psychische aandoening. En daar zit een cruciaal verschil in, voor mij.
Wauw ik heb zelden op fok! iemand meegemaakt die zo heftig gefrustreerd en gepikeerd reageert, misschien moet je even wat chocola eten om af te koelen :P
pi_128353762
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omdat afvallen afvallen is. Of dat nou van een normaal gewicht naar een wat lager gewicht is, of van (zwaar) overgewicht naar normaal gewicht. Het uitgangspunt blijft hetzelfde; slanker worden.

Hoe ik aantoon dat het een kwestie van discipline is? Alleen al door mijn eigen ervaring (gewoon jezelf beheersen en jezelf dwingen om met je tengels van het vreten af te blijven, als je toch trek hebt dan in ieder geval iets kleins/gezonds eten ipv jezelf vol te proppen met 8 boterhammen, zoals Braddie doet)
Verder, kijk nou toch eens voor de grap naar al die afvalprogramma's. Mensen die nog veel meer in de knoop zitten met zichzelf dan waarschijnlijk een Braddie, en die in ieder geval nog 1x zo dik zijn. Waardoor vallen ze af? Discipline. Doorzettingsvermogen. Er voor 100% voor gaan.
Die mensen worden wel fckng lelijk nadat ze afgevallen zijn. Was dat?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:09:28 #124
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128353767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef Canillas het volgende:

[..]

Is er bij verslaving sprake van keuze zoals dat in een gezonde situatie is?

[..]

Wauw ik heb zelden op fok! iemand meegemaakt die zo heftig gefrustreerd en gepikeerd reageert, misschien moet je even wat chocola eten om af te koelen :P
Oh ja, die reactie was echt zwaar gefrustreerd, inderdaad :') Man, grow up, please.
pi_128353771
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Ambipur het volgende:
Denk dat Braddie erg ongelukkig is. Toen ik een periode enorm ongelukkig was at ik mijzelf ook rond. Daarop besloten te stoppen met roken en toen werd ik nog dikker. Kan nu ook wel gaan janken, maar dat helpt niet.
Wat Braddie is zal me eigenlijk ook aan mijn reet roesten. In elk geval aandacht verslaafd en iedereen die in zijn straatje praat ziet hij als excuus om geen actie te ondernemen.

Oh ja ik ben zielig want ik heb x aandoening dus ik kan er niks aan doen dat ik zo ben. Prop nog eens 8 kilo naar binnen! Want hey! Het ligt niet aan mij ik kan er niks aan doen. Ik ben geestelijk niet stabiel. Dat is mijn excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')