Gewoon ééntje van i7 , en de andere van dolby home theater als je die tenminste ook hebt?quote:Hoeveel i7 stickers wil je hebben?
En wat geef je ervoor?
Het is iniedergeval niet om te laten zien dat ik een i7 heb!quote:waarom wil je van die lelijke stikkers op je laptop? Laten zien dat je er een i7 in hebt?
quote:
ziet er wel leuk uit inderdaad!quote:Ik plak ook altijd AMG logo's op mijn Mercedes.
Ik stuur je een kwartje als je er een foto van post.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten volgens mij nog stickers in, maar ik verbrand ze liever.
Wat een onzin zeg. Is gewoon reclame en voor domme paupers die denken dat ze een patsertje te zijn kijk mij met mijn i7.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:00 schreef MaxTheDog het volgende:
Die stickers zijn door het reparatiebedrijf niet voor niets verwijderd, zorgen namelijk voor oververhitting. Sinds ze d'r niet meer opzitten doet ie 't toch goed?![]()
Vandaar m'n smiley slimmerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:48 schreef xatlad het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Is gewoon reclame en voor domme paupers die denken dat ze een patsertje te zijn kijk mij met mijn i7.
Ook allen microsoft doet die onzin bij een Apple zou je nooit een stickertje van een osx versie ofzo zien.
als jij het onzin vind waarom reageer je dan, niks beters te doen?quote:Te arm voor een I7, maar wel graag ermee willen showen.... Sadness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |