Volgens mij wel...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Chuffi is bij jou nog vrij parkeren voor de deur?
Ik erger me soms. En soms laat ik het maarquote:
Echt je zal me nooit in een Franse auto zien. Duits of Japquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een zwak voor Citroen.![]()
Een GS, 3x een DS, een CX en een BX.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Chuffi is bij jou nog vrij parkeren voor de deur?
Geen ruzie om een parkeer garage onder in mn flat met eigen plaats, maar daarnaast is het bij mij nog steeds gratis parkeren idd ... Dus als je nog geen vergunning hebt en je je auto nog kwijt moet...quote:
Oeh, een DS.... maar dan wel een echte, die nieuwe reeks met die nummers erachter heb ik weer niets mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een zwak voor Citroen.![]()
Een GS, 3x een DS, een CX en een BX.
Ja naar die DS heb ik oop al lopen kijken ... Maar idd wat een gelijkenisquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Dit is trouwens wel heel opvallend:
Citroën DS 3:
[ afbeelding ]
Renault Captur:
[ afbeelding ]
Traction toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef sig000 het volgende:
En deze ga ik nog een keer kopen.![]()
[ afbeelding ]
Fransen ... rare mensenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een DS.... maar dan wel een echte, die nieuwe reeks met die nummers erachter heb ik weer niets mee.
DS spreek je in het frans overigens net zo uit als déesse, het franse woord voor godin.
Mijn mooiste was een DS21 Pallas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een DS.... maar dan wel een echte, die nieuwe reeks met die nummers erachter heb ik weer niets mee.
DS spreek je in het frans overigens net zo uit als déesse, het franse woord voor godin.
Mijn buurman heeft/had sinds vorig jaar ineens een prachtige DS, dus ik had al geroepen dat we die graag als trouwauto wilden... is er brand geweest bij de winterstalling; enorme schadequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mooiste was een DS21 Pallas.![]()
[ afbeelding ]
Zie het plaatje niet maar dat is de ouderwetse Snoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mooiste was een DS21 Pallas.![]()
[ afbeelding ]
nee geen parkeerplek nodig, vroeg het me gewoon af omdat het hier ook nog gratis parkeren voor de deur is, maar voor hoelangquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie om een parkeer garage onder in mn flat met eigen plaats, maar daarnaast is het bij mij nog steeds gratis parkeren idd ... Dus als je nog geen vergunning hebt en je je auto nog kwijt moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |