Dat is een misvatting.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen 10 minuten te laat was zou iedereen op tijd zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jup en de joden zijn aan het winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In de westerse kapitalistische samenleving is het altijd oorlog.
Nee, orde graag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Totale chaos maakt het leven levendig
Dan is iedereen gewoon 10 minuten te laat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een mathematisch persoonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, orde graag.
[..]
Dan is iedereen gewoon 10 minuten te laat.
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik de OP las herkende ik mijzelf al wel een beetje in de typering van de mathematische mens, lag ook wel in de lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een mathematisch persoon
Niet, want door de kromming van de ruimte door zwaartekracht loopt de tijd in de buurt van grotere objecten zoals de aarde en de zon langzamer zodat tijd overal in het heelal anders loopt waardoor voor iedereen 10 minuten anders is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shit, en nu dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:55 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet, want door de kromming van de ruimte door zwaartekracht loopt de tijd in de buurt van grotere objecten zoals de aarde en de zon langzamer zodat tijd overal in het heelal anders loopt waardoor voor iedereen 10 minuten anders is.
Geef eens een voorbeeld. Was ze vergelijkingen aan het oplossen of wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Toen de drankjes aansloegen, begon ze plots in algebra te converseren. Lelijke taal.
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De, het en een is nog begrijpelijk ()pronte etc. echter niet.
Mwah, binnen het kwartier kan nog net vind ik. Al zou ik persoonlijk altijd ff een appje sturen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:08 schreef HSG het volgende:
Kon je onderweg naar haar toe niet even bellen dat je ietsje later bent en/of je excuses aanbieden? Jij kwam te laat.
Mmm wat moet ik hiermee.. Wetende dat het van een jongen afkomt, die bij een meisje moest bedelen om geld voor een drankje van 1 á 2 euro... Niks idd! Doei ffy2.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ouderwets sterk topic, u r back TS.
[..]Je hebt echt geen recht van spreken totdat je twee essentiële zaken des levens onder de knie hebt: 1. fatsoenlijk een zin kunnen formuleren 2. fatsoenlijk aan een piemel kunnen zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |