PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik denk serieus dat Zubeldia na anderhalve week weer hernoemd wordt tot kopman van zijn ploegquote:
Ja met die schleckquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Zubeldia na anderhalve week weer hernoemd wordt tot kopman van zijn ploeg
Dm gestuurdquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Tim of Tim, doe eens in Chrome ergens op wefut rechtermuisknop -> element inspect -> tabblad: netwerk, doe dan eens F5 en maak daar eens een puushje van.
zijn wel bazen maar niet de mannen die de punten binnen gaan halen,quote:
Heb je even iets omgezet? Want nu is hij ineens veel sneller al:Pquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Tim of Tim, doe eens in Chrome ergens op wefut rechtermuisknop -> element inspect -> tabblad: netwerk, doe dan eens F5 en maak daar eens een puushje van.
Toen ik refreshte was ie ineens ook veel sneller idd lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je even iets omgezet? Want nu is hij ineens veel sneller al:P
Mag ik nog wat opmerken, of heb je liever niet dat ik je weer aan het twijfelen breng?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn wel bazen maar niet de mannen die de punten binnen gaan halen,
POTS merci voor de hulp,
deze 13 helden gaan het doen voor me : Froome, contador, rodriguez, degenkolb, bouhanni, goss, pinot, schleck, rojas, gadret,ion izzagire, nieve, cunego.
Refreshen is altijd sneller dan de 1e keer laden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen ik refreshte was ie ineens ook veel sneller idd lol
God, jij mist echt de smaakmaker van deze tourquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik nog wat opmerken, of heb je liever niet dat ik je weer aan het twijfelen breng?
I did not know thatquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Refreshen is altijd sneller dan de 1e keer laden.
kom maar opquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik nog wat opmerken, of heb je liever niet dat ik je weer aan het twijfelen breng?
Specificeer je nader?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
God, jij mist echt de smaakmaker van deze tour
Nee nog nietquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-06-2013 om 22:00:18Happy Hour! 10-11pm UK (3pm-4pm PT). Prem Silver Jumbo packs. #FUT reageer retweet
Cunego ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn wel bazen maar niet de mannen die de punten binnen gaan halen,
POTS merci voor de hulp,
deze 13 helden gaan het doen voor me : Froome, contador, rodriguez, degenkolb, bouhanni, goss, pinot, schleck, rojas, gadret,ion izzagire, nieve, cunego.
Ik verwacht niet zo veel van Nieve en Cunego. Nieve vind ik een typische Vuelta-renner, waarvan ik betwijfel of hij er iets van bakt in de Tour. Misschien in de Pyreneeen, maar de Alpen is niet echt zijn ding. Cunego vind ik echt op zijn retour. Misschien top-10, maar dat is het dan echt wel. Kun je dan niet beter Tony Martin nemen, die een zekerheidje lijkt in de tijdritten?quote:
Had ook Crtl + F5 moeten zeggen ipv alleen F5.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Refreshen is altijd sneller dan de 1e keer laden.
de laatste 4 namen , gadret izzagire nieve en cunego kosten allemaal maar 25,000 en zijn dus idd een gokje. niet echt veel soeps staat er tussen. ander kom je bij namen als coppel, impey, poels.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zo veel van Nieve en Cunego. Nieve vind ik een typische Vuelta-renner, waarvan ik betwijfel of hij er iets van bakt in de Tour. Misschien in de Pyreneeen, maar de Alpen is niet echt zijn ding. Cunego vind ik echt op zijn retour. Misschien top-10, maar dat is het dan echt wel. Kun je dan niet beter Tony Martin nemen, die een zekerheidje lijkt in de tijdritten?
Mag ik die link nog eens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de laatste 4 namen , gadret izzagire nieve en cunego kosten allemaal maar 25,000 en zijn dus idd een gokje. niet echt veel soeps staat er tussen. ander kom je bij namen als coppel, impey, poels.
maar cunego staat idd nog op de schopstoel.
www.scholieren.com heeft ladingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef quer het volgende:
heeft iemand een engels boekverslag voor mij? 3-4-5 vwo niveau?
maar dat word gecontroleerd door mijn lerares..quote:
Maak het dan zelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
maar dat word gecontroleerd door mijn lerares..
nog niet geleerd voor mijn proefwerken morgen...maar scholieren is mijn enige keus iddquote:
Stumperquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef quer het volgende:
[..]
nog niet geleerd voor mijn proefwerken morgen...maar scholieren is mijn enige keus idd
Als ik word gepakt zeg ik gewoon dat ik het heb geuploadquote:
Het is queer, wat denk jequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoe moeilijk is het om iets van scholieren.com dan nog te herschrijven naar iets dat zelf bedacht lijkt..tering zeg
MOTM niemand meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Maggio tot nu toe imoOf kasiejas
Die Jeanneson wil toch ook nog wel eens mee sprinten?quote:
Vond Pirlo ook wel goed. Vooral in de eerste helft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Maggio tot nu toe imoOf kasiejas
Je zit al de hele avond hier..ga iets doen dan..quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zit al de hele avond hier..ga iets doen dan..
quote:
het is idd nog niet zo makkelijk, moet een verrassinkje hebben. net goed gokken zegmaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Jeanneson wil toch ook nog wel eens mee sprinten?
Edit: nagekeken: een paar plekker tussen de 10 en 15 in de Tour van 2 jaar terug
Kijk mijn laatste edit: Brice Feilluquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is idd nog niet zo makkelijk, moet een verrassinkje hebben. net goed gokken zegmaar
Edit 1: het is romain feillu
ik ga er nog een nachtje over slapen... miss krijg ik nog een ingevingquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is idd nog niet zo makkelijk, moet een verrassinkje hebben. net goed gokken zegmaar
Edit 1: het is romain feillu die goed sprint de laatste tijd
Is wisselgeld voor die man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een WSOP van 111,111 Dollar en Phil Laak komt op dag 2 gewoon niet opdagen
Ja maar de 4 miljoen die je kan winnen nietquote:
Anders kan je zien waar Shakira hem gekrast heeft vannachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik snap niet dat Pique en een paar andere lange mouwen hebben als het daar zo warm is
Hij is een mietje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik snap niet dat Pique en een paar andere lange mouwen hebben als het daar zo warm is
Haha ik had die in een pack, leek me wel tof en heb 'm bewaard (ik bewaar alle kits uit packs, zoals iedereen hier waarschijnlijk). Maar wist niet dat ie nog zoveel waard is. Hoe komt dat? Braziliaans-tenue-achtig ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil de Estoril home kit mijn active kit maken maar dat kan niet eens op de web app behalve als ik hem in een pack krijg. Als ik change club items doe staat hij er namelijk niet tussen.
Yup.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik had die in een pack, leek me wel tof en heb 'm bewaard (ik bewaar alle kits uit packs, zoals iedereen hier waarschijnlijk). Maar wist niet dat ie nog zoveel waard is. Hoe komt dat? Braziliaans-tenue-achtig ofzo?
Goed dat je het zegt, die heb ik ook nog in mijn clubquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Estoril away kit verkoop ik ook gewoon voor 2.5k terwijl Thorb hem er ook op heeft staan voor die prijs. Nou het is nu weer HH dus ik ga weer deals zoeken.
Ik heb die prijs gegokt, 750 sp zeker? Ik wist niet of deze nou duur was of de homequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Estoril away kit verkoop ik ook gewoon voor 2.5k terwijl Thorb hem er ook op heeft staan voor die prijs. Nou het is nu weer HH dus ik ga weer deals zoeken.
950c SP, dat is nu ook geboden. Ik zag dat jij hem erop had staan dus toen zette ik die van mij er voor dezelfde prijs op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb die prijs gegokt, 750 sp zeker? Ik wist niet of deze nou duur was of de home
Spanje
mijne staat erop voor 7,5kquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
*beidequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beiden Estoril kits er maar opgezet
Ik was ook al zoekendequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
Happy hour? Er zijn geen eens jumbos
Jankenquote:
EA failquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
Happy hour? Er zijn geen eens jumbos
1700 euro ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
Wat zijn de studenten hier jaarlijks kwijt aan collegegeld?
1800 oidquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
ja dat wordt het nu geloof ikquote:
Mijn baas betaaltquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
Dat is voor iedereen gelijk (iig voor universiteit)quote:
Oh, dacht dat dat per studie nog wel kon verschillen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen gelijk (iig voor universiteit)
nope, voor zover ik weet is dat het standaard bedragquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat per studie nog wel kon verschillen.
Kijk jij voetbal of scheidsrechterbal?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk jij voetbal of scheidsrechterbal?
Je hebt geen idee wat voor rol Twitter heeft gespeeld in de laatste weken. Twitter werd gebruikt als communicatie middel waarbij veel false en verkeerde berichten op werden gedeeld. Het ging zelfs zo ver dat mensen (vooral door degene die baat hadden bij het hele gebeuren) beweerden dat er geschoten werd door de politie op burgers en dat er doden vielen. Hierdoor zijn de problemen alleen maar groter geworden dan het eigenlijk was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op!
Kneuzentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-06-2013 om 23:12:00CORRECTION: Happy Hour! 11-12pm UK (3pm-4pm PT). Prem Silver Jumbo packs. #FUT reageer retweet
Wie heeft er nu in godsnaam baat bij dat tumult, behalve dan extremistische groeperingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor rol Twitter heeft gespeeld in de laatste weken. Twitter werd gebruikt als communicatie middel waarbij veel false en verkeerde berichten op werden gedeeld. Het ging zelfs zo ver dat mensen (vooral door degene die baat hadden bij het hele gebeuren) beweerden dat er geschoten werd door de politie op burgers en dat er doden vielen. Hierdoor zijn de problemen alleen maar groter geworden dan het eigenlijk was.
Dan maak ik dus maar de helft van het HH meequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef ThadCastle het volgende:
Kneuzentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-06-2013 om 23:12:00CORRECTION: Happy Hour! 11-12pm UK (3pm-4pm PT). Prem Silver Jumbo packs. #FUT reageer retweet
Rijst als spitsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Leuk potje clubs
[ afbeelding ]
(uiteraard zijn wij rechts)
Tegenstander heeft 0 shots on target, maar wel gescoordquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Leuk potje clubs
[ afbeelding ]
(uiteraard zijn wij rechts)
Dat gebeurt wel vaker maar dat komt ook doordat kopballen vaak niet meetellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegenstander heeft 0 shots on target, maar wel gescoord
En ballen binnenkant paal tellen als naast doelquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker maar dat komt ook doordat kopballen vaak niet meetellen
Het gaat kwa economie en ontwikkeling erg goed met Turkije en dat is voor een groot deel een verdienste van Erdogan zijn regering. Turkije heeft sinds jaren niet meer zo'n leider gehad die zo nu en dan ook eens scherp uit de hoek kan komen mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie heeft er nu in godsnaam baat bij dat tumult, behalve dan extremistische groeperingen?
rebound telt ook niet als schotquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ballen binnenkant paal tellen als naast doel
Tsja die spelen tenminste nog Europees.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Ozz-03 het volgende:
Jefferson Farfan naar Galatasaray lees ik nu.
Ik heb nog hoop op een Europese ticket komend seizoen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja die spelen tenminste nog Europees.
Die krijgt waarschijnlijk een transfer/huurperiode naar/in de Premier League.quote:
Hull city volgens de geruchten toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die krijgt waarschijnlijk een transfer/huurperiode naar/in de Premier League.
Turkse clubs zijn vaak koopziek. Je weet dat je als jonge jongen het lastig krijgt, omdat Fener en Gala nu eenmaal graag dure vedetten op hun retour uit de grote competities halen.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hull city volgens de geruchten toch?
quote:
Ja en heb Sunderland ook ergens voorbij zien komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hull city volgens de geruchten toch?
Beiden hebben toch al een betere versiequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
als het penalties worden dat weet ik nu al wie van de 2 MOTM gaat worden denk ik, Buffon of Casillias
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Turkse clubs zijn vaak koopziek. Je weet dat je als jonge jongen het lastig krijgt, omdat Fener en Gala nu eenmaal graag dure vedetten op hun retour uit de grote competities halen.
Het word een strijd tussen Buffon en Casillasquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop echt op Italie maar ben bang dat Spanje het gaat winnen nu
busquets maait over de bal, dat buffon t rollertje zo op kan rapen.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
busquets maait over de bal, dat buffon t rollertje zo op kan rapen.
Er zijn genoeg voorbeelden om de regel te bevestigen hoor. Wil je dat ik even een blikje op trek? Komt het:quote:
Melo is gehuurdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden om de regel te bevestigen hoor. Wil je dat ik even een blikje op trek? Komt het:
- Drogba
- Sneijder
- Kuijt
- Meirelles
- Roberto Carlos
- Riera
- Bruno Alves
- Krasic
- Melo
- Ujfalusi
Huren of kopen, het effect is hetzelfde: je trekt een speler aan, tijdelijk of permanent. Feit blijft dat ze veelal (ver) over hun top heen zijn.quote:
foutquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Maver24 het volgende:
Candreva de eerste, ik zeg Casillias stopt hem
Buiten Krasic, Sneijder en Riera heeft iedereen die jij hier opnoemt een grote bijdrage gehad tijdens zijn periode bij Fenerbahce of Galatasaray.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden om de regel te bevestigen hoor. Wil je dat ik even een blikje op trek? Komt het:
- Drogba
- Sneijder
- Kuijt
- Meirelles
- Roberto Carlos
- Riera
- Bruno Alves
- Krasic
- Melo
- Ujfalusi
Nog gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef FCsuarez het volgende:
als je nu zelfs al gold contracten krijgt in je silver packs word het wel heel makkelijk
gaat zo naar beneden door HH dus heb ze in de club, maar gaan de hele dag al voor 500c.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen van Silver contracts dan?
La Chouffe wel eens gehad?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Net Duveltje gedronken met mn vader. Lekker spul zeg
Hij is erg kopsterk en heeft voldoende pace voor een bronze CDM.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-coins-transfereren post van pascal
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is erg kopsterk en heeft voldoende pace voor een bronze CDM.Echt een topper voor iedere bronze team.
Ja, vind ik wel, is alleen wel vrij duur volgens mij...quote:
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik zeg dat Turkse clubs vaak spelers kopen waarvan hun carriere op zijn retour is. Daarop kom jij met de welbekende smiley, waarna ik het nog maar eens onderbouw. Vervolgens kom je met deze reactie, maar daarmee bewijs je nog steeds niet mijn ongelijk hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Buiten Krasic, Sneijder en Riera heeft iedereen die jij hier opnoemt een grote bijdrage gehad tijdens zijn periode bij Fenerbahce of Galatasaray.
Het is geen geheim dat Fenerbahce en Galatasaray een goed budget hebben om jaarlijks te investeren in de selectie. Tsja en als je die mogelijkheid hebt dan doe je dat, zeker als je bedenkt dat we 'maar' 6 buitenlanders in de eerste 11 kunnen opstellen neem je snel afstand van spelers die niks brengen. En tot dat groepje behoort ook Amrabat, die heeft ruim 8.5M gekost en niks gebracht, het is de normaalste zaak van de wereld dat je dan verder kijkt als er financieel wat mogelijk is.
Meisje dus...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
Kijkt iemand SBS6? Een mannetje met progeria.
Deze aflevering is al 20x op tv geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
Kijkt iemand SBS6? Een mannetje met progeria.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze aflevering is al 20x op tv geweest.
Maakt het natuurlijk niet minder erg
Zij was een keer samen met Yolanthe bij de lama'squote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Chantal Janzen bij dat Linda's Zomerweek gebeuren trouwens..wat is zij toch tof![]()
![]()
![]()
Klinkt als een enorm gay programma.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Chantal Janzen bij dat Linda's Zomerweek gebeuren trouwens..wat is zij toch tof![]()
![]()
![]()
Is het ook, maar ik ben 2 dagen bij moeders op publiek en zij vindt al die burgerlijke RTL shit tofquote:
Hahah ok, gegrond.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik ben 2 dagen bij moeders op publiek en zij vindt al die burgerlijke RTL shit tof
Al kijkt ze ook Homeland, Nikita, Hawaii Five-O, Arrow etc
Repost. Maar geniale vids heeft hij jaquote:
Die shit moet toch scripted zijn zou je denkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Repost. Maar geniale vids heeft hij jaSinds kort geabonneerd.
Nou je maakt mij met je twee posts waar het toevallig over Turkije gaat duidelijk dat je totaal geen idee hebt over het land om nog maar te zwijgen over het voetbal. Je hebt het over een bodemloze pot, maar vergeet dat letterlijk elke transfer met naam dubbel verdiend word door merchandise. Sommige mensen vergeten dat clubs als Fenerbahce en Galatasaray beschikken over meer dan 30 miljoen supporters wereldwijd. De clubs in Turkije hebben nu eenmaal de luxe om ook spelers binnen te halen die enkele seizoenen later weer transfervrij weg lopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik zeg dat Turkse clubs vaak spelers kopen waarvan hun carriere op zijn retour is. Daarop kom jij met de welbekende smiley, waarna ik het nog maar eens onderbouw. Vervolgens kom je met deze reactie, maar daarmee bewijs je nog steeds niet mijn ongelijk hoor.
Kortom, ze hebben hun beste tijd gehad. Daarbij zeg ik niet dat ze niet van nut kunnen zijn voor de betreffende Turkse clubs. Integendeel zelfs. Feit blijft wel dat Turkse clubs hun geld in een bodemloze put gooien. Deze spelers zijn misschien qua merchandising en PR nog goed te benutten, maar je investeert niet bepaald in spelers die daarna meer geld opleveren dan ze gekost hebben: al die spelers lopen daarna voor nog minder geld de deur uit, of beeindigen zelfs hun carriere. Dat is mijn punt; de Turkse clubs helpen zichzelf er niet bepaald verder mee. Leuk dat jij het nodig vindt om te reageren met "", maar je hebt mij nog steeds niet uitgelegd waarom het niet zo is.
Ik wist niet dat Turkse clubs ook al geld verdienen aan die nepshirts die daar massaal worden verkochtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nou je maakt mij met je twee posts waar het toevallig over Turkije gaat duidelijk dat je totaal geen idee hebt over het land om nog maar te zwijgen over het voetbal. Je hebt het over een bodemloze pot, maar vergeet dat letterlijk elke transfer met naam dubbel verdiend word door merchandise. Sommige mensen vergeten dat clubs als Fenerbahce en Galatasaray beschikken over meer dan 30 miljoen supporters wereldwijd. De clubs in Turkije hebben nu eenmaal de luxe om ook spelers binnen te halen die enkele seizoenen later weer transfervrij weg lopen.
Vervolgens heb je het erover dat we investeren in oude spelers die over hun top zijn, maar spelers als Bruno Alves, Meireles, Sneijder en zelfs Kuyt zijn ondanks hun leeftijd gewoon nog international en worden iedere interlandperiode ook weer opgegroepen. Nou is de rol van Kuyt binnen het Nederlandse elftal erg beperkt, maar zijn statistieken in Turkije liegen er niet om, ondanks zijn leeftijd.
Wederom,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Turkse clubs ook al geld verdienen aan die nepshirts die daar massaal worden verkocht
Sorry hoor, maar die zijn wel over hun top heen. Mereiles was qua niveau gewoon klaar bij Chelsea. Sneijder miste fitheid en niveau bij Inter en Kuyt doet het al zo'n paar jaar niet echt super meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nou je maakt mij met je twee posts waar het toevallig over Turkije gaat duidelijk dat je totaal geen idee hebt over het land om nog maar te zwijgen over het voetbal. Je hebt het over een bodemloze pot, maar vergeet dat letterlijk elke transfer met naam dubbel verdiend word door merchandise. Sommige mensen vergeten dat clubs als Fenerbahce en Galatasaray beschikken over meer dan 30 miljoen supporters wereldwijd. De clubs in Turkije hebben nu eenmaal de luxe om ook spelers binnen te halen die enkele seizoenen later weer transfervrij weg lopen.
Vervolgens heb je het erover dat we investeren in oude spelers die over hun top zijn, maar spelers als Bruno Alves, Meireles, Sneijder en zelfs Kuyt zijn ondanks hun leeftijd gewoon nog international en worden iedere interlandperiode ook weer opgegroepen. Nou is de rol van Kuyt binnen het Nederlandse elftal erg beperkt, maar zijn statistieken in Turkije liegen er niet om, ondanks zijn leeftijd.
1m80 ongeveer. Veel hoger gaat het ook niet meer wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wederom,. Ik had je wel hoger ingeschat gezien je leeftijd.
twitter:FootyHumour twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 00:06:54Italy will be looking at Bonucci like... http://t.co/ZnPWfoIsYn reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FootyHumour twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 00:06:54Italy will be looking at Bonucci like... http://t.co/ZnPWfoIsYn reageer retweet
Supporters in Turkije zijn veeleisend en hebben helaas vaak niet genoeg geduld om te wachten tot dat ene talentje eindelijk zijn stempel kan drukken op een wedstrijd. Al gaat het sinds een paar seizoenen wel de goede kant op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die zijn wel over hun top heen. Mereiles was qua niveau gewoon klaar bij Chelsea. Sneijder miste fitheid en niveau bij Inter en Kuyt doet het al zo'n paar jaar niet echt super meer.
Maar wat ik me dan afvraag, is: Als je de luxe hebt om spelers die je voor best wat geld haalt, later gratis te laten vertrekken, waarom haal je dan geen groot talent voor echt wel wat meer met een grote kans om die later voor nòg meer te verkopen?
Als de ontwikkeling de goede kant op gaat, en langzaamaan worden er meer talenten ingezet, dan heb ik geen probleem met het beleid hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Supporters in Turkije zijn veeleisend en hebben helaas vaak niet genoeg geduld om te wachten tot dat ene talentje eindelijk zijn stempel kan drukken op een wedstrijd. Al gaat het sinds een paar seizoenen wel de goede kant op.
Meireles was vorig jaar gewoon een basisspeler bij Chelsea hoor.
Hij heeft steeds andere kleding aan. Dus ik heb echt het idee dat ie een volle week aan het proberen is om 4-5 goede te krijgenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die shit moet toch scripted zijn zou je denken
Schijnt een kutformatie te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga 4-3-1-2 eens proberen. Is eigenlijk gewoon 4-1-2-1-2, maar dan met extra CM's i.p.v LM en RM...
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, kijk de situatie in Turkije en Nederland is niet hetzelfde. Clubs in Nederland hebben niet te maken met beperkingen wat betreft buitenlandse inbreng. In Turkije hanteren ze een 6+2+2 regeling wat inhoud dat je 6 buitenlanders in de basis elf kunt opstellen, twee op de bank en nog eens twee op de tribune. Dit zou 'beter' moeten zijn voor het nationale team, die nu helemaal weg gezakt is tot plaats 55 op de FIFA ranking.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als de ontwikkeling de goede kant op gaat, en langzaamaan worden er meer talenten ingezet, dan heb ik geen probleem met het beleid hoor.
mwah, Mereiles gaf na die CL-wedstrijd tegen Benfica toen wel aan dat het voor hem 'nu of nooit' was, want daarna zou hij het niet meer aan kunnen op dat niveau.
Zo'n lijstje zou je voor iedere competitie kunnen maken. Je doet alsof het beleid hier in Nederland op en top is geregeld, maar een Ajax kan en wil niet meer investeren in de grootste belofte van Nederland. PSV had geen rooie cent te besteden als het Lens en Mertens niet had verkocht en aan het verhaal Feyenoord is allang bekend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
O ja, Frank de Boer...om nog maar eens iemand aan het rijtje toe te voegen
Maar ja, die werd in die tijd inderdaad nog best wel eens uitgenodigd voor Oranje
Misschien voor jou maar een detail, maar voor mij een belangrijk punt: Nederlandse clubs betalen geen exorbitante transfersommen voor van Bommel en andere spelers die op hun retour zijn, en ook niet meer de salarissen die ze gewend zijn in het buitenland. Ergo: Nederlandse spelers op hun retour die terugkomen naar de Eredivisie, doen dat om hun mooie carriere in stijl te beeindigen, en vaak nog even de club in kwestie te helpen. In Turkije wordt gewoon ordinair geld binnen geharkt door spelers die in een vergelijkbare fase in hun carriere.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, kijk de situatie in Turkije en Nederland is niet hetzelfde. Clubs in Nederland hebben niet te maken met beperkingen wat betreft buitenlandse inbreng. In Turkije hanteren ze een 6+2+2 regeling wat inhoud dat je 6 buitenlanders in de basis elf kunt opstellen, twee op de bank en nog eens twee op de tribune. Dit zou 'beter' moeten zijn voor het nationale team, die nu helemaal weg gezakt is tot plaats 55 op de FIFA ranking.
Door deze regeling willen en kunnen veel clubs niet investeren in onbekende buitenlandse spelers. Het is wel eens geprobeert door de topclubs, maar het resultaat was nooit bevredigend.
En hoe je het ook bekijkt, spelers als Sneijder, Drogba, Meireles, Bruno Alves en zelfs Kuyt zouden voor iedere top(club) in Nederland 'gewoon' een versterking zijn.
Turkije is wat dat betreft gewoon hetzelfde als Qatar etc. Niemand wil er heen tenzij er een paar zakken geld op tafel komen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien voor jou maar een detail, maar voor mij een belangrijk punt: Nederlandse clubs betalen geen exorbitante transfersommen voor van Bommel en andere spelers die op hun retour zijn, en ook niet meer de salarissen die ze gewend zijn in het buitenland. Ergo: Nederlandse spelers op hun retour die terugkomen naar de Eredivisie, doen dat om hun mooie carriere in stijl te beeindigen, en vaak nog even de club in kwestie te helpen. In Turkije wordt gewoon ordinair geld binnen geharkt door spelers die in een vergelijkbare fase in hun carriere.
quote:
3quote:
Weer een mooie edit.quote:
Volgens mij word er hier en daar nog steeds moeilijk gedaan over het salaris van jongens als Mathijssen en Engelaar. Voor Nederlandse begrippen verdienen deze jongens gewoon veel en ook van Bommel speelde niet voor een appel en een ei hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien voor jou maar een detail, maar voor mij een belangrijk punt: Nederlandse clubs betalen geen exorbitante transfersommen voor van Bommel en andere spelers die op hun retour zijn, en ook niet meer de salarissen die ze gewend zijn in het buitenland. Ergo: Nederlandse spelers op hun retour die terugkomen naar de Eredivisie, doen dat om hun mooie carriere in stijl te beeindigen, en vaak nog even de club in kwestie te helpen. In Turkije wordt gewoon ordinair geld binnen geharkt door spelers die in een vergelijkbare fase in hun carriere.
Het is geen FIFA.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die shit moet toch scripted zijn zou je denken
Haha wel mooi dat je eerst begint over Van Bommel en dan gewoon nog een grotere sukkel noemt die daar in Turkije netto gewoon 4x zoveel verdientquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij word er hier en daar nog steeds moeilijk gedaan over het salaris van jongens als Mathijssen en Engelaar. Voor Nederlandse begrippen verdienen deze jongens gewoon veel en ook van Bommel speelde niet voor een appel en een ei hoor.
Ik ben het met je eens dat je als 30'er in Turkije nog veel geld kunnen binnehalen, maar dat ligt ook weer aan het feit dat er door voetballers weinig tot geen belasting betaald wordt.
Bij Fenerbahce hebben ze sinds enkele seizoenen een salarisplafond ingevoerd. Dirk Kuyt is met zijn 2.8M euro netto per jaar de grootste verdiener binnen de selectie.
Prima, ik ga slapenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij word er hier en daar nog steeds moeilijk gedaan over het salaris van jongens als Mathijssen en Engelaar. Voor Nederlandse begrippen verdienen deze jongens gewoon veel en ook van Bommel speelde niet voor een appel en een ei hoor.
Ik ben het met je eens dat je als 30'er in Turkije nog veel geld kunnen binnehalen, maar dat ligt ook weer aan het feit dat er door voetballers weinig tot geen belasting betaald wordt.
Bij Fenerbahce hebben ze sinds enkele seizoenen een salarisplafond ingevoerd. Dirk Kuyt is met zijn 2.8M euro netto per jaar de grootste verdiener binnen de selectie.
POTS was degene die over van Bommel begonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha wel mooi dat je eerst begint over Van Bommel en dan gewoon nog een grotere sukkel noemt die daar in Turkije netto gewoon 4x zoveel verdient
quote:
Doe eens een link naar die streamquote:
Hij streamt niet, sta 2-0 voor met Al-Wehdahquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens een link naar die stream
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij streamt niet, sta 2-0 voor met Al-Wehdah
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Monaco begint met strafpunten aan de competitie
Ongeregeldheden vorig seizoenquote:
PSG toch ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Monaco begint met strafpunten aan de competitie
Volgens mij wel jaquote:
Ja dat einde is eckt domquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
Spring breakers is echt een belachelijke kut film
Dat einde slaat echt alles
Naja met die rappert was het nog wel grappig. Maar verder idd een belachelijk verhaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De hele film man. Gaat echt helemaal nergens over
Dat stuk dat hij al zijn guns laat zien enz, daar moest ik nog wel een beetje lachen. De rest was gewoon saai en weinig boeiend. Tja de tits waren nog wel geinigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja met die rappert was het nog wel grappig. Maar verder idd een belachelijk verhaal
Iedereen maakt wel eens een vaud. Ik kan na een heel jaar FUT nog geen 1000 coins winst pakken, dus schaam je vooral niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:35 schreef pascal08 het volgende:
Kut man. Eerst mis ik een MOTM Forlan voor 140k en daarna TOTS Alderdweireld voor 57k.
Maar jij bent nog een n00bje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een vaud. Ik kan na een heel jaar FUT nog geen 1000 coins winst pakken, dus schaam je vooral niet.
Je ziet hier al zolang en het dan nog steeds niet kunnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een vaud. Ik kan na een heel jaar FUT nog geen 1000 coins winst pakken, dus schaam je vooral niet.
Ik heb gewoon geen zin om te handelen. Coins verdienen met spelen is meer een uitdaging en een drijfveer. (Voor mij althans).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ziet hier al zolang en het dan nog steeds niet kunnen
Dat is wel een mooiequote:
Dan moet je niet zeikenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om te handelen. Coins verdienen met spelen is meer een uitdaging en een drijfveer. (Voor mij althans).
Bij mij is dat vooral een grote kostenpost door impulsaankopen en kapotte controllers.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om te handelen. Coins verdienen met spelen is meer een uitdaging en een drijfveer. (Voor mij althans).
Oh, dat heb ik ook wel eens, dat ik veel coins verlies door Tax ook en zo, maar als ik tegen mezelf zeg: "die speler wil ik en ik kom 20k tekort.", dan ga ik seizoenen spelen tot ik hem kan betalen en als je dat dan een stuk of 5 keer doet, zit je toch al aan de 100k. En zo'n seizoen is toch zo afgelopen...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij is dat vooral een grote kostenpost door impulsaankopen en kapotte controllers.
denk het wel ja, maar er zijn genoeg goede alternatieven in de bpl..quote:
Ik heb nu Bent, maar ik wil toch nog een stapje beter. Niveautje Bale zeg maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
denk het wel ja, maar er zijn genoeg goede alternatieven in de bpl..
TIF Bale, kan zo in de spits.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu Bent, maar ik wil toch nog een stapje beter. Niveautje Bale zeg maar.
Agueroquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu Bent, maar ik wil toch nog een stapje beter. Niveautje Bale zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |