PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik denk serieus dat Zubeldia na anderhalve week weer hernoemd wordt tot kopman van zijn ploegquote:
Ja met die schleckquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Zubeldia na anderhalve week weer hernoemd wordt tot kopman van zijn ploeg
Dm gestuurdquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Tim of Tim, doe eens in Chrome ergens op wefut rechtermuisknop -> element inspect -> tabblad: netwerk, doe dan eens F5 en maak daar eens een puushje van.
zijn wel bazen maar niet de mannen die de punten binnen gaan halen,quote:
Heb je even iets omgezet? Want nu is hij ineens veel sneller al:Pquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Tim of Tim, doe eens in Chrome ergens op wefut rechtermuisknop -> element inspect -> tabblad: netwerk, doe dan eens F5 en maak daar eens een puushje van.
Toen ik refreshte was ie ineens ook veel sneller idd lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je even iets omgezet? Want nu is hij ineens veel sneller al:P
Mag ik nog wat opmerken, of heb je liever niet dat ik je weer aan het twijfelen breng?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn wel bazen maar niet de mannen die de punten binnen gaan halen,
POTS merci voor de hulp,
deze 13 helden gaan het doen voor me : Froome, contador, rodriguez, degenkolb, bouhanni, goss, pinot, schleck, rojas, gadret,ion izzagire, nieve, cunego.
Refreshen is altijd sneller dan de 1e keer laden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen ik refreshte was ie ineens ook veel sneller idd lol
God, jij mist echt de smaakmaker van deze tourquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik nog wat opmerken, of heb je liever niet dat ik je weer aan het twijfelen breng?
I did not know thatquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Refreshen is altijd sneller dan de 1e keer laden.
kom maar opquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik nog wat opmerken, of heb je liever niet dat ik je weer aan het twijfelen breng?
Specificeer je nader?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
God, jij mist echt de smaakmaker van deze tour
Nee nog nietquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-06-2013 om 22:00:18Happy Hour! 10-11pm UK (3pm-4pm PT). Prem Silver Jumbo packs. #FUT reageer retweet
Cunego ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn wel bazen maar niet de mannen die de punten binnen gaan halen,
POTS merci voor de hulp,
deze 13 helden gaan het doen voor me : Froome, contador, rodriguez, degenkolb, bouhanni, goss, pinot, schleck, rojas, gadret,ion izzagire, nieve, cunego.
Ik verwacht niet zo veel van Nieve en Cunego. Nieve vind ik een typische Vuelta-renner, waarvan ik betwijfel of hij er iets van bakt in de Tour. Misschien in de Pyreneeen, maar de Alpen is niet echt zijn ding. Cunego vind ik echt op zijn retour. Misschien top-10, maar dat is het dan echt wel. Kun je dan niet beter Tony Martin nemen, die een zekerheidje lijkt in de tijdritten?quote:
Had ook Crtl + F5 moeten zeggen ipv alleen F5.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Refreshen is altijd sneller dan de 1e keer laden.
de laatste 4 namen , gadret izzagire nieve en cunego kosten allemaal maar 25,000 en zijn dus idd een gokje. niet echt veel soeps staat er tussen. ander kom je bij namen als coppel, impey, poels.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zo veel van Nieve en Cunego. Nieve vind ik een typische Vuelta-renner, waarvan ik betwijfel of hij er iets van bakt in de Tour. Misschien in de Pyreneeen, maar de Alpen is niet echt zijn ding. Cunego vind ik echt op zijn retour. Misschien top-10, maar dat is het dan echt wel. Kun je dan niet beter Tony Martin nemen, die een zekerheidje lijkt in de tijdritten?
Mag ik die link nog eens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de laatste 4 namen , gadret izzagire nieve en cunego kosten allemaal maar 25,000 en zijn dus idd een gokje. niet echt veel soeps staat er tussen. ander kom je bij namen als coppel, impey, poels.
maar cunego staat idd nog op de schopstoel.
www.scholieren.com heeft ladingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef quer het volgende:
heeft iemand een engels boekverslag voor mij? 3-4-5 vwo niveau?
maar dat word gecontroleerd door mijn lerares..quote:
Maak het dan zelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
maar dat word gecontroleerd door mijn lerares..
nog niet geleerd voor mijn proefwerken morgen...maar scholieren is mijn enige keus iddquote:
Stumperquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef quer het volgende:
[..]
nog niet geleerd voor mijn proefwerken morgen...maar scholieren is mijn enige keus idd
Als ik word gepakt zeg ik gewoon dat ik het heb geuploadquote:
Het is queer, wat denk jequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoe moeilijk is het om iets van scholieren.com dan nog te herschrijven naar iets dat zelf bedacht lijkt..tering zeg
MOTM niemand meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Maggio tot nu toe imoOf kasiejas
Die Jeanneson wil toch ook nog wel eens mee sprinten?quote:
Vond Pirlo ook wel goed. Vooral in de eerste helft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Maggio tot nu toe imoOf kasiejas
Je zit al de hele avond hier..ga iets doen dan..quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zit al de hele avond hier..ga iets doen dan..
quote:
het is idd nog niet zo makkelijk, moet een verrassinkje hebben. net goed gokken zegmaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Jeanneson wil toch ook nog wel eens mee sprinten?
Edit: nagekeken: een paar plekker tussen de 10 en 15 in de Tour van 2 jaar terug
Kijk mijn laatste edit: Brice Feilluquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is idd nog niet zo makkelijk, moet een verrassinkje hebben. net goed gokken zegmaar
Edit 1: het is romain feillu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |