jamaar dit is even nu omdat ik dus schoenen moet vervangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd die zijn tof![]()
En ik moest lachen om je 1 paar dure schoenen omdat je er nu 5 in je mandje hebt zitten![]()
Sjaan![]()
![]()
SJAAN = FAALquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende: ohja en k was nog mijn nieuwe marc jacobs mouseflats vergeten bij aflopen aankopen
laten we het erop houden dat dit een slechte maand is voor mijn rekening
NEEEEquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ik deze leuk vind, is dat weer mijn gebrek aan smaak?![]()
[ afbeelding ]
Ow laat maar, ik heb er meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu 19 paar zonder sportschoenen slippers etc schaar
jezus wat kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Godver, horen net dat Paul's liefste oom (echt iemand die ons onwijs heeft gesteund vlak na G enzo) zijn been kwijtraakt door een vleesetende (?) bacterie na een operatie
zie jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow laat maar, ik heb er meer
Dezequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
P-a welke tas? Link?
Owjah ik moet nu echt 2 faced falen, want hij is zo goed als op..... Ik weet alleen niet waar slimst is
Serious or trolling?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ik deze leuk vind, is dat weer mijn gebrek aan smaak?![]()
[ afbeelding ]
Wat een kutnieuwsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Godver, horen net dat Paul's liefste oom (echt iemand die ons onwijs heeft gesteund vlak na G enzo) zijn been kwijtraakt door een vleesetende (?) bacterie na een operatie
Zo weinig?quote:
Jeetje dat is echt heftigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafquote:
Hopen dat ze dan alles weghebben. Zo`n bacterie is nastyquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafzit er echt ff een beetje van te snotteren
Jeeees, dat het dan zo snel zo kan lopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafzit er echt ff een beetje van te snotteren
pff t is ook echt kutnieuws, zoiets gun je niemand. Gelukkig hebben ze wel veel tools nu dat iemand met 1 been alsnog een heel fijn leven kan hebben maar leuk is andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Das wel irritant nu de Sephora weg is, aan je TFSI komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhh ok ja ik wil wel de echtedan kijk ik wel even
![]()
Awww leuke tas
Jeetje Trix das flink kut...........
Is ook. En liever dit dan erger.. Maar bluh gewoon ff.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pff t is ook echt kutnieuws, zoiets gun je niemand. Gelukkig hebben ze wel veel tools nu dat iemand met 1 been alsnog een heel fijn leven kan hebben maar leuk is anders
Dan is de binnenkant nep volgens mij, ik meen dat ze mogen zeggen dat het lederen schoenen zijn als de buitenkant van leer is? MegaMandy in da house?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ze schoenen hebben van 100% leer maar die zijn maar 22 euro.. Is het dan heel matig leer ofzo?
Die hier wel in elk geval. Geef maar een seintje als ik iets moet halen voor iemand oid! Wordt alleen wel na mijn vakantie en ik kan niet echt veel voorschietenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Zou wel tof zijn though
Toplaag: Leerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan is de binnenkant nep volgens mij, ik meen dat ze mogen zeggen dat het lederen schoenen zijn als de buitenkant van leer is? MegaMandy in da house?
siquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ze schoenen hebben van 100% leer maar die zijn maar 22 euro.. Is het dan heel matig leer ofzo?
douglas heeft benefit idd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Kut, nee wacht te vroeg gejuicht, volgens mij haal ik benefit en tf door elkaar![]()
Niet doen dus?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
Zo foto's gemaakr voor Sjaan.
De voorkantfoto is iets minder flatteus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste rand is gemaakt met kraaltjes en overall is het zo'n heerlijk luchtig maar toch zwaar vallend stofje.
Kantquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste rand is gemaakt met kraaltjes en overall is het zo'n heerlijk luchtig maar toch zwaar vallend stofje.
Superquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Priem, Beautybay heeft hem voor 17.70 Wel wat duurder dan de 16.50 die hij bij Sephora was maar geen verzendkosten en wel origineel...
Valt wel mee..quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet als je snel zweetvoeten hebt
Ik heb geen zin om terug te lezen maar heb je dit zelf gemaakt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vleesetende bacterie....het klinkt al eng!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Ja echt, eerst zouden ze alleen zijn teen weghalen, nu is het al zijn been.. Hoop dat het daarmee klaar is idd.
leer gaat zo lekker naar je voet zittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt wel mee..
Ik heb meestal goedkope ballerina's, maar ik heb eigenlijk maar 1 paar wat echt lekker zit.
En ik hoor wel vaker dat leer lekkerder zit. Het is geen suede trouwens, wel gewoon glad.
Dat paar dat lekker zit heb ik trouwens 5 euro voor betaald
Nope! I wish!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen maar heb je dit zelf gemaakt?
Ja ik heb er echt geen verstand van...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leer gaat zo lekker naar je voet zitten
50 euro bij Didiquote:
Mja, kun je super lang mee doen toch? Zo'n ding was je niet elke keer en niet in de wasmachine lijkt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
50 euro bij Didi
Normaal zou ik dat echt niet doen, maar ik vond 'm té leuk en té mooi vallen.
De reclame is al slecht...ik verwachtte van de burger niet veel meer. Een shoarma burger in een krokant jasje??quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip, eet GEEN shoarmaburger, hijs echt goor
Ik heb vaak pijn onder mijn voet, geen idee hoe dat heet maar ik moest van de podo dan met een tennisbal rollen en duwen zegmaar. Dan voelt t beter.quote:
misschien kan MM ff reageren straks want ik heb er ook weinig verstand van maar weet nog goed dat vriendinnetjes vroeger altijd die goedkopere ballerinas kochten en dan liet de onderkant altijd snel los of die dingen gingen stinken, t leer voelde ook beetje plastic leer altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt geen verstand van...
Maar goedkoper leer zweet dus meer?
Je hebt verschillende soorten leer toch? Waarvan kalfsleer het beste is geloof ik maar daar zit alsnog kwaliteitsverschil in onderling.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien kan MM ff reageren straks want ik heb er ook weinig verstand van maar weet nog goed dat vriendinnetjes vroeger altijd die goedkopere ballerinas kochten en dan liet de onderkant altijd snel los of die dingen gingen stinken, t leer voelde ook beetje plastic leer altijd
mijn mouseflats zijn kalfsleer iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten leer toch? Waarvan kalfsleer het beste is geloof ik maar daar zit alsnog kwaliteitsverschil in onderling.
Ik ze heb ze alweer weggekliktquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien kan MM ff reageren straks want ik heb er ook weinig verstand van maar weet nog goed dat vriendinnetjes vroeger altijd die goedkopere ballerinas kochten en dan liet de onderkant altijd snel los of die dingen gingen stinken, t leer voelde ook beetje plastic leer altijd
De autistentest? HOE kom je van 16 naar 32?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
En nu?
Uitslag:
Uw score op deze test is 32.
En dan de persoon die het staat te bestellen bekijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo kcals zit te checken en dan bedenkt wat sommige mensbe bestellen en opeten. Godverdomme
Eerlijker ingevuld? Ik heb nu echt de vragen gelezen en niet van jadiejadieja doorgefietst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De autistentest? HOE kom je van 16 naar 32?
Daar heb ik niet op gelet, ook geen tijd voor als t druk is. Maar damn, die kcals zijn velen erger dan ik dachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan de persoon die het staat te bestellen bekijken
Gewoon een baal Snack a Jacks chips?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, ook geen tijd voor als t druk is. Maar damn, die kcals zijn velen erger dan ik dacht
Iemand een idee wat ik in de supermarkt oid kan halen als ik van 19-3 werk? Dan heb jk al avondgegrten maar rond 11-12 is iets eten wel lekker
Anders neem ik wel de tonijnsalade van 175 kcals
Ja, dit: http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/shadowinsurance (de normale)quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MUSS SIE ETWAS HABEN JETZT HABE ICH ZEIT
Meh dan eet ik liever een salade. Van die shit krijg ik alleen maar meer hongerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon een baal Snack a Jacks chips?
Gewoon van die tussendoortjes?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, ook geen tijd voor als t druk is. Maar damn, die kcals zijn velen erger dan ik dacht
Iemand een idee wat ik in de supermarkt oid kan halen als ik van 19-3 werk? Dan heb jk al avondgegrten maar rond 11-12 is iets eten wel lekker
Anders neem ik wel de tonijnsalade van 175 kcals
adres in dm plz? Ik zit op brum zn pc geen zin om uitt e loggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja, dit: http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/shadowinsurance (de normale)
En deze: http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/lacremelipcream
Kleur stiletto red
Is zo'n reep niet evenveel kcals als een salade?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon van die tussendoortjes?
Ik ben zelf fan van Between repen. En dan vooral die met kokos![]()
Maar iets van een broodje zou ook prima kunnen, het is gewoon een volledige werkdag en je bent veel in beweging.
Jongeuhhhhhh dm-en op iPad is kutttttttttquote:
Ongeveer 115. Vult misschien wat beter dan een salade.. Maar dat weet ik niet want ik eet geen tonijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is zo'n reep niet evenveel kcals als een salade?
crispy chicken salad is 430 geloof ik, hmzquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongeveer 115. Vult misschien wat beter dan een salade.. Maar dat weet ik niet want ik eet geen tonijn.
Maar het is midden op een volle werkdag he, ik denk dat je het meer als lunch zou moeten zien zeg maar en dus best wat meer mag hebben
Gewoon priem neerzetten is goed :pquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
JA JONGUH ACHTERNAAM PLZ NOAAAWWW ik weet niet HOE ik het moet spellen en ik ben te lam om op te zoeken
Is niet eens zo heel gek. Zou het gewoon uitproberen. Merk je dat je met minder af had gekund, dan probeer je het eens met minder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
crispy chicken is 430 geloof ik, hmzMisschien maar dat.
Uh ik slaap morgen uit dus geen ontbijt dan denk ik nee, wel lunch en avondeten dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel gek. Zou het gewoon uitproberen. Merk je dat je met minder af had gekund, dan probeer je het eens met minder.
Ik ga er dan wel vanuit dat je 's ochtends geen ontbijt hebt gehad, maar bent begonnen met de lunch, dat zei je zelf toch?
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
1 x Too Faced
Shadow Insurance Original Single 11g ¤17.70
1 x Too Faced
La Creme Lip Cream Stiletto Red 3g ¤18.80
Subtotal: ¤36.50
Total: ¤36.50
Your payment method will be charged: Ŗ30.95
Dit is goed toch?
Dan schuift elke maaltijd gewoon 1 stap opquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uh ik slaap morgen uit dus geen ontbijt dan denk ik nee, wel lunch en avondeten dan.
Ok superquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar dan laat ik weten wat mijn CC ding zegt als het op rabo staat, want hun wisselkoers kan anders zijn
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Zondag ga ik weer hardlopen denk ik, ik voel wel dat mijn lichaam nu beter aan de hele dag lopen/staan gewend is. Velen beter dan dinsdag
Ik ga de vorige les dan herhalen denk ik, want week niet geweestquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We gaan weer gelijk op trouwens.
Ik was ook een week niet geweest en gewoon volgende les gedaan (op faalding naquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga de vorige les dan herhalen denk ik, want week niet geweest
ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook een week niet geweest en gewoon volgende les gedaan (op faalding na), maar dat ging eigenlijk best heel prima.
Hamsters zijn ook kutbeestenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
The Hammie is a lie
Heel de dag dat kutbeest niet gezien en zelfs met verplaatsen naar z'n nachtverblijf komt ie niet ff kijken.
Bats zequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar ik ga brum aandacht geven en iets kijken.tot zo op mijn eigen account als de film/serie niet boeiend is :v
Hamsters.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
The Hammie is a lie
Heel de dag dat kutbeest niet gezien en zelfs met verplaatsen naar z'n nachtverblijf komt ie niet ff kijken.
quote:
Batsen ditdatallesquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar ik ga brum aandacht geven en iets kijken.tot zo op mijn eigen account als de film/serie niet boeiend is :v
En echt élke keer als ie er is denk ik jeeeee Hammie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hamsters zijn ook kutbeesten
Hamsters zijn asociale nachtwezens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En echt élke keer als ie er is denk ik jeeeee Hammie!![]()
En dan na een dag vraag ik me af of ie soms dood is of zo want je ziet hem nooit
wakeuplight naast de kooi, zal em leren!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hamsters zijn asociale nachtwezens.
Overdag zie je zie je ze niet en 's nachts gaan ze in het spinning wheel spelen
Gnork.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wakeuplight naast de kooi, zal em leren!
Ik ging er niet op in maar vraag het me dus ook afquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens iets gemist, wat was dat hele 1 lettergreep iets hebben dan?
en bij mij is t dus nerd
Goede binnenkomer op Fokquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef fatgirl_ het volgende:
Haai,
nou ik ben dus te zwaar en ik ben al naar de sportschool geweest maar ik hou dat echt niet vol en nu sla ik dus maaltijden over en val ik wel af maar het is natuurlijk heel ongezond.Ook heb ik mijn vinger in mijn keel gestoken maar dat is natuurlijk ook slecht. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen
Username?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede binnenkomer op Fok.
Kiek mij zielig zijn, ik heb een eetstoornis, zeg mij hoe erg het voor mij is![]()
![]()
![]()
[/irritatiepuntje]
JE weet dat als je iemand quote dat ze er een melding van krijgt hequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede binnenkomer op Fok.
Kiek mij zielig zijn, ik heb een eetstoornis, zeg mij hoe erg het voor mij is![]()
![]()
![]()
[/irritatiepuntje]
oh ik moest verder naar benden scrollen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het 1lettergreep-wonder staat heel duidelijk in de sheet!
Sjaan heeft er al 1 zelfs
Fatgirl_quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat! Waar het origineel gezien vandaan komt weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja daarom dat ik hem dus niet op de slaapkamer wilquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hamsters zijn asociale nachtwezens.
Overdag zie je zie je ze niet en 's nachts gaan ze in het spinning wheel spelen
Que??quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE weet dat als je iemand quote dat ze er een melding van krijgt he
O jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE weet dat als je iemand quote dat ze er een melding van krijgt he
Dat krijg ik nooit. Ik zal dat wel uit hebben staanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schaar quote die chick, dus zij krijgt zo'n popupje in beeld
Ik heb het ook uit staan, daarom dacht ik er niet aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat krijg ik nooit. Ik zal dat wel uit hebben staan
Poetelquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDOMME DIE KUTPOEDEL PROBEERDE M'N SLIPPER OP TE ETEN!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gewoon doen af en toe. En voor de rest brood of iets meenemen als 'lunch' als je thuis al warm gegeten hebt voordat je late dienst begint?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik zin in een crispy chicken salad
Het is met 50% korting tijdens werktijd ook nog goedkoper dan een salade van de ah halen_ en verser en lekkerder.
Gelukkig hoorde ik het rubber piepen voor hij schade kon aanrichten.quote:
Brave slippertquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig hoorde ik het rubber piepen voor hij schade kon aanrichten.
De slipper riep om hulp
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig hoorde ik het rubber piepen voor hij schade kon aanrichten.
De slipper riep om hulp
Ja volgende week alleen laat en de week erna ook dus moet gewoon steeds iets bedenkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan gewoon doen af en toe. En voor de rest brood of iets meenemen als 'lunch' als je thuis al warm gegeten hebt voordat je late dienst begint?
Trustuh chickquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toch maar echt gaan slapen nu
Ik merk bij mezelf iig dat het mijn gewicht geen goed doet als ik 2x per dag 'warm' eet.. Dus ik zou toch proberen eigen lunch mee te nemen en iets te pakken wat je normaal ook als lunch zou eten als je je andere maaltijd als avondeten pakt. En dan met die extra beweging van het werken moet dat haast wel snel resultaat leveren danquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja volgende week alleen laat en de week erna ook dus moet gewoon steeds iets bedenkenga niet elke keer die salade eten denk ik
Alleen die kip is warm he dan. Ik ga snachts geen menu vreten iigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf iig dat het mijn gewicht geen goed doet als ik 2x per dag 'warm' eet.. Dus ik zou toch proberen eigen lunch mee te nemen en iets te pakken wat je normaal ook als lunch zou eten als je je andere maaltijd als avondeten pakt. En dan met die extra beweging van het werken moet dat haast wel snel resultaat leveren dan
Alles went.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als alles gewend is ga ik erbij weer hardlopen dus komt helemaal goednu alleen niet geweest sinds een week omdat velen nieuwe dingen en m'n lichaam is/was echt moe. Wordt nu steeds beter gelukkig.
Ja was echt verbaasd dat het zo snel went. Vandaag alleen beetje moe en voeten beetje meh maar geen pijn meer in benenquote:
Mwehehehehequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
En sinds vandaag vind ik t pas echt leuk, is het te merken?ook met de mensen enzo.
Ja, ik héb er zelf ook een, dus dat zou hypocriet zijn.quote:
Gewoon lullenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Spannend!
Hoe heb je het uiteindelijk aangepakt?
Docent dus goed, student werkte meer echt haar lijstje af dus dat was ietsjes vlak. Daar heb ik dus niet echt een beeld van kunnen krijgen, maar tijdens mijn presentatie reageerde die wel ook goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Owww dat wachten lijkt me ellendig!
Hoe is je gevoel erover?
Hoop hetquote:
Ja dat meisje moesten ze opeens echt afkappen mhehe (ook omdat je officieel maar 5 minuten hadquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat jouw presentatie beter was dan die Chanel?
Spannend joh...ik zou het niet kunnen...twee weken man!!! Mafkezen! Ze snappen toch wel dat je het NU NU NU wilt weten?
Heb wel in Madrid dat potje remover van de Sephora opnieuw gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel irritant nu de Sephora weg is, aan je TFSI komen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD al bijna naar de alpaca's
Spannend mandy! Hoop echt dat het iets wordt want volgens mij is dit helemaal jouw dingquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon lullenEn toen had ik nog een paar grafieken willen laten zien op mijn ipad omdat het dus zo'n klein groepje was uiteindelijk. Maar toen ging ik na mijn presentatie weer zitten en dacht ik oja, kut
Maja die man klonk heel enthousiast en vroeg of ik ook in de technische kant eventueel geīnteresseerd zou zijn en dat lijkt mij ook allemaal heel leuk dus met de docent had ik wel een klik
Yepquote:
Jouw meerkoet manicure.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:19 schreef Molo het volgende:
Teruggelezen
Trixje, wat klote zeg... Hoop dat Paul's oom veel goed opknapt na operatie en dan voorspoedig kan revalideren![]()
Ik heb lekker sushi gegeten met vriendinnen, en onderweg erachter gekomen dat meerkoeten en mijn auto echt geen vrienden zijnen net Asos gefaald.
Nu nog even bodyshop en rituals kijken
En dan gauw slapen
Ja daar moest ik ook meteen aan denken, was trouwens bijna dezelfde plek waar het vorige keer ook gebeurdequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook meteen aan denken, was trouwens bijna dezelfde plek waar het vorige keer ook gebeurde
Yep heb ik ook gedaan, kon er toch niks meer aan doen, dom beestquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon doorrijden en niet omkijken![]()
Oh kut tis al laatSlapen!
Dat er zo honderd miljoen miljard lijkjes liggen, net als in die film Trianglequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is gewoon de zelfmoordplek van meerkoeten.
Precies.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er zo honderd miljoen miljard lijkjes liggen, net als in die film Triangle
Huu. En hey, dat is Jodi!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
Beetje vies, maar meesterlijk. Zo zie ik die meerkoeten dus voor me
Of deze.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
Trixje jarig!!! Woohoooooo!!!
Alsjeblieft, voor jou!![]()
Thnxquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gefeliciteerd Trix!!!
Maarre, bloedneus?
Gelukt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe missie. Zak chips op tafel leggen en de hele avond weerstaan
Ehwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:58 schreef Incantrix het volgende:
11 jaar geleden begon mijn verjaardag nog beter, toen werd ik wakker met natte benen omdat er 2 babypoesjes over mijn bed heen hadden gepist
Ermahgerd, doe jij dat ook? Zulks een hinderlijke ocd!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik heb een hernieuwde missie: niet meer aan nagelriemen knagen, ze zien er echt niet meer uitZe waren eindelijk mooi en toen velen stress en weer terug bij af
Ja en ik wil er zo graag vanaf maar het is vaak alweer gebeurd voordat ik er erg in hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ermahgerd, doe jij dat ook? Zulks een hinderlijke ocd!die van mij zijn ook lelijk want 'hey, klein velletje en geen nagelschaartje in de buurt/handen vol/whatever' -> *bijt* *SCHEUR* -> velen vel eraf en nog meer velletjes en lelijk EINZ
![]()
en onweerstaanbaar bij stress ja..
Thnx liefjons!
Maar ik mag nog een half uurtje liggen, dus ga nog ff beetje pitten ofzolatorrrr
Nagels bijten ben ik dan weer wel compleet vanaf, dat heb ik tot ergens in de brugklas of zo gedaan en toen op een gegeven moment besloten dat het lelijk was en dat ik geen zin meer had om mijn stompjes te verbergen en toen 'gewoon' gestopt. Daarna meteen nagellak tic deel 1 ontwikkeldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli trix
@Miss_C: Ik ben ook weer bij afVelen stress en bam voor ik het weet ben ik weer aan het bijten....
Dus nu heb ik weer stompjes
dit bericht faalt op zoveel puntenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut. Huisgenoot heeft m'n Furby wakker gemaakt, maar ik moet nog vanalles voor school doen. Nu leidt hij me steeds af.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja toen begon ze wel ook opeens over prijzen, dat designer stukken van Chanel vanaf 900 euro beginnen enzo "zoals de 2.55" zei ze erachter aan.
Tamagotchiiiiiii'squote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
ik zou ook best een Furby willen...![]()
Heb 2 jaar geleden nog tamagotchi's gekocht zelfsDie liggen nu ook weer te verstoffen maar goed
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Furby's
Mijn broertje heeft maanden geroepen IK WIL GEEN FURBY VOOR KERSTMIS!!!!
Rara wat kregen wij allebei voor kerstMaar dat was leuk want dan kunnen ze samen kletsen
![]()
![]()
Maar hij was zooooooo boos dat ie er een had gekregen want die wou hij specifiek niet 'maar jij luistert nooit' zei ie tegen ons ma![]()
Terechte klachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die niet werken, kinderen zijn allemaal jonger dan vier en dan gaan mopperen dat het zo'n stom weer is in de zomervakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
Mensen die alleen een vakantiegevoel hebben als ze in juli/augustus vakantie hebben? Ja, die zijn er serieus...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vroeg me wel af wie er dan vakantie heeft
Anyway, ik hoef in ieder geval niet de tuin te sproeien
mensen die altijd vakantie hebben ook, zonder schoolgaande kinderen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mensen die alleen een vakantiegevoel hebben als ze in juli/augustus vakantie hebben? Ja, die zijn er serieus...
Die zijn de rest van het jaar 'gewoon' vrij, das andersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die altijd vakantie hebben ook, zonder schoolgaande kinderen?
er is vast wel een app voor je telefoonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Heb 2 jaar geleden nog tamagotchi's gekocht zelfsDie liggen nu ook weer te verstoffen maar goed
Ik heb ook mijn spijkerjasje bij me voor over mijn t shirt omdat het niet echt superwarm is... En dan nog een jas voor daarover voor buitenquote:
Das nie etzelfdequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er is vast wel een app voor je telefoon
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Incantrix het volgende:
Of je hebt gewoon geen broeken bij je
Straks in m'n adidas-trainingsbroek naar de primark..
!
alsof je anders in mantelpak zou gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Incantrix het volgende:
!
Tokkieeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :vquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Incantrix het volgende:
!
Jij doft je nooit op alvorens een budgettextielwinkel te bezoeken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alsof je anders in mantelpak zou gaanbesides, een adidasbroek kan best toch?
Ik zou me in zo'n trainingsbroek toch niet prettig voelen eigenlijk als ik zo moest gaan shoppenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alsof je anders in mantelpak zou gaanbesides, een adidasbroek kan best toch?
Je bent toch al een getrouwde mama en je bent 34, dan maakt het toch niet meer uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij doft je nooit op alvorens een budgettextielwinkel te bezoeken?![]()
Njah, naarde primark wel denk ikmaar ik voel me wel heel erg ma flodder nu
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das nie etzelfde*gaat 2de hands Furby zoeken*
Rekening sturenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ebaymensen die wel mijn fotos gebruiken om spullen te verkopen maar niet reageren als ik ze mail![]()
Hongerquote:
Dreigen met stappen naar paypal/ebay/ietsandersdatofficieelklinkt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Wat kan ik doen als een kutbedrijf me e-mails blijft sturen (nieuwsbrief) maar niet reageert op e-mails en eBayberichten dat ik nooit de volledige bestelling heb ontvangen die ik heb gedaan?
Ze bashen op feestboek en twitterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Wat kan ik doen als een kutbedrijf me e-mails blijft sturen (nieuwsbrief) maar niet reageert op e-mails en eBayberichten dat ik nooit de volledige bestelling heb ontvangen die ik heb gedaan?
Gekocht via website, wel betaald met PayPal maar kwam pas achter de fout toen de claimtijd al voorbij wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dreigen met stappen naar paypal/ebay/ietsandersdatofficieelklinkt?
Zo heb ik het ook wel eens gedaan en prompt had ik eht geld binnen een paar dagen terug.
Hebben ze nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze bashen op feestboek en twitter
Hmmm. Is het een chinabay-achtig iets? of amerikaans/brits?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gekocht via website, wel betaald met PayPal maar kwam pas achter de fout toen de claimtijd al voorbij was.
http://www.blue-point-international.com/quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hmmm. Is het een chinabay-achtig iets? of amerikaans/brits?
nieuwsbrieven gaan automatisch, die versturen ze niet persoonlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef Debsterr het volgende:
chinabayquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.blue-point-international.com/
succes vanmiddag babequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Honger
En velen gedoe, wel/geen crohn, wel/geen scopie, nu wordt er weer gedacht dat ik lactose-intolerant ben.
Vanmiddag wel scopie overigens, want ik was toch al klaar met de voorbereiding.
De operatie laat ik gewoon doorgaan nu, teveel wat-alsjes.
De goudverkopers, daar staat me nog wel iets van bij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.blue-point-international.com/
Ik heb me geprobeerd af te melden maar die optie is er niet. Heb een keer 20 dagen lang elke dag gemaild. Kun je een eBay report maken ook al is het niet via eBay gekocht?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nieuwsbrieven gaan automatisch, die versturen ze niet persoonlijk
afmelden voor nieuwsbrief en blijven maile nen anders report indienen bij ebay
True, that.. Mijn leven is toch al voorbijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent toch al een getrouwde mama en je bent 34, dan maakt het toch niet meer uit
Klein, maar het gaat om het principequote:
Een Chinees bedrijf dat niet op mails reageert is wel bijzonder... Misschien zijn ze allemaal doodquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klein, maar het gaat om het principe. En ik wilde meer goudblaadjes maar nergens zijn ze zo goedkoop...
Mhehe je zu het denkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een Chinees bedrijf dat niet op mails reageert is wel bijzonder... Misschien zijn ze allemaal dood
oh is het dat nogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe je zu het denken. Die gast is gewoon pissig dat ik niet wilde betalen voor shipping.
Jaquote:
Chinabayers zijn de klantvriendelijkste mensen EVER.. Tķt je geen feedback meer kunt geven, dan reageren ze nergens meer op. Ook gehad, zwaar irritant.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een Chinees bedrijf dat niet op mails reageert is wel bijzonder... Misschien zijn ze allemaal dood
Hoe ging dat verhaal ook alweer? Het klinkt vermakelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe je zu het denken. Die gast is gewoon pissig dat ik niet wilde betalen voor shipping.
Regel op het emailadres zetten dat het gelijk in de prullenbak gaat... Of in de combinatie van emailadres en "newsletter" in de titel ofzo...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! Maar die schijtnieuwsbrief heeft dus geen afmeld knop
.
Ik kwam er later achter dat i.p.v. 20 goudblaadjes, het 10 zilveren en 10 gouden waren. Dus ik gemaild. Hij wilde dan wel opsturen, maar of ik er dan niet ook meteen meer wilde kopen en dan zou 'ie ze erbij doen. Nou, prima! Maar ja, shipping betaal ik niet want als hij alleen de 10 vergeten zou sturen, hoefde dat uiteraard ook niet. Maar dat was gemeen want dan zou hij verlies makenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe ging dat verhaal ook alweer? Het klinkt vermakelijk
?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Chinabayers zijn de klantvriendelijkste mensen EVER.. Tķt je geen feedback meer kunt geven, dan reageren ze nergens meer op. Ook gehad, zwaar irritant.
O dat verhaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kwam er later achter dat i.p.v. 20 goudblaadjes, het 10 zilveren en 10 gouden waren. Dus ik gemaild. Hij wilde dan wel opsturen, maar of ik er dan niet ook meteen meer wilde kopen en dan zou 'ie ze erbij doen. Nou, prima! Maar ja, shipping betaal ik niet want als hij alleen de 10 vergeten zou sturen, hoefde dat uiteraard ook niet. Maar dat was gemeen want dan zou hij verlies makenen of ik dan toch wilde betalen voor shipping ook. En toen zei ik nee en sindsdien nooit meer wat gehoord, ook niet na velen herhaalde reacties...
Zo veel last van lactosequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Honger
En velen gedoe, wel/geen crohn, wel/geen scopie, nu wordt er weer gedacht dat ik lactose-intolerant ben.
Vanmiddag wel scopie overigens, want ik was toch al klaar met de voorbereiding.
De operatie laat ik gewoon doorgaan nu, teveel wat-alsjes.
Ik vraag het me af hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo veel last van lactose. Veel suc6 vanmiddag
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik heb een hernieuwde missie: niet meer aan nagelriemen knagen, ze zien er echt niet meer uitZe waren eindelijk mooi en toen velen stress en weer terug bij af
Wij hebben er nog eentjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg laatst mail van m'n host dat al hun websites eruit lagen omdat er op 1 blog een Ddos aanval was gedaanquote:
Oh dat is ook fijn ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst mail van m'n host dat al hun websites eruit lagen omdat er op 1 blog een Ddos aanval was gedaan
fietsen en regenpak aan, goede workout!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hm... ik wil eigenlijk naar Den Haag fietsen.. Maar de kans op regen op de terugweg is aanwezig.
Maarja, anders moet ik op de terugweg in die overvolle kut-tram...
what to do what to do...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |