jamaar dit is even nu omdat ik dus schoenen moet vervangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd die zijn tof![]()
En ik moest lachen om je 1 paar dure schoenen omdat je er nu 5 in je mandje hebt zitten![]()
Sjaan![]()
![]()
SJAAN = FAALquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende: ohja en k was nog mijn nieuwe marc jacobs mouseflats vergeten bij aflopen aankopen
laten we het erop houden dat dit een slechte maand is voor mijn rekening
NEEEEquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ik deze leuk vind, is dat weer mijn gebrek aan smaak?![]()
[ afbeelding ]
Ow laat maar, ik heb er meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu 19 paar zonder sportschoenen slippers etc schaar
jezus wat kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Godver, horen net dat Paul's liefste oom (echt iemand die ons onwijs heeft gesteund vlak na G enzo) zijn been kwijtraakt door een vleesetende (?) bacterie na een operatie
zie jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow laat maar, ik heb er meer
Dezequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
P-a welke tas? Link?
Owjah ik moet nu echt 2 faced falen, want hij is zo goed als op..... Ik weet alleen niet waar slimst is
Serious or trolling?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ik deze leuk vind, is dat weer mijn gebrek aan smaak?![]()
[ afbeelding ]
Wat een kutnieuwsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Godver, horen net dat Paul's liefste oom (echt iemand die ons onwijs heeft gesteund vlak na G enzo) zijn been kwijtraakt door een vleesetende (?) bacterie na een operatie
Zo weinig?quote:
Jeetje dat is echt heftigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafquote:
Hopen dat ze dan alles weghebben. Zo`n bacterie is nastyquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafzit er echt ff een beetje van te snotteren
Jeeees, dat het dan zo snel zo kan lopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafzit er echt ff een beetje van te snotteren
pff t is ook echt kutnieuws, zoiets gun je niemand. Gelukkig hebben ze wel veel tools nu dat iemand met 1 been alsnog een heel fijn leven kan hebben maar leuk is andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Das wel irritant nu de Sephora weg is, aan je TFSI komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhh ok ja ik wil wel de echtedan kijk ik wel even
![]()
Awww leuke tas
Jeetje Trix das flink kut...........
Is ook. En liever dit dan erger.. Maar bluh gewoon ff.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pff t is ook echt kutnieuws, zoiets gun je niemand. Gelukkig hebben ze wel veel tools nu dat iemand met 1 been alsnog een heel fijn leven kan hebben maar leuk is anders
Dan is de binnenkant nep volgens mij, ik meen dat ze mogen zeggen dat het lederen schoenen zijn als de buitenkant van leer is? MegaMandy in da house?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ze schoenen hebben van 100% leer maar die zijn maar 22 euro.. Is het dan heel matig leer ofzo?
Die hier wel in elk geval. Geef maar een seintje als ik iets moet halen voor iemand oid! Wordt alleen wel na mijn vakantie en ik kan niet echt veel voorschietenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Zou wel tof zijn though
Toplaag: Leerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan is de binnenkant nep volgens mij, ik meen dat ze mogen zeggen dat het lederen schoenen zijn als de buitenkant van leer is? MegaMandy in da house?
siquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ze schoenen hebben van 100% leer maar die zijn maar 22 euro.. Is het dan heel matig leer ofzo?
douglas heeft benefit idd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Kut, nee wacht te vroeg gejuicht, volgens mij haal ik benefit en tf door elkaar![]()
Niet doen dus?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
Zo foto's gemaakr voor Sjaan.
De voorkantfoto is iets minder flatteus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste rand is gemaakt met kraaltjes en overall is het zo'n heerlijk luchtig maar toch zwaar vallend stofje.
Kantquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste rand is gemaakt met kraaltjes en overall is het zo'n heerlijk luchtig maar toch zwaar vallend stofje.
Superquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Priem, Beautybay heeft hem voor 17.70 Wel wat duurder dan de 16.50 die hij bij Sephora was maar geen verzendkosten en wel origineel...
Valt wel mee..quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet als je snel zweetvoeten hebt
Ik heb geen zin om terug te lezen maar heb je dit zelf gemaakt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |