abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128369295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef GOEDADVIES het volgende:
[ afbeelding ]

Tja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...
Dan jij.
pi_128369299
Wat een kuttopic is dit geworden zeg.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:28:56 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128369300
Het is "dan jij"...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_128369452
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:28 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg.
nou t gaat voornamelijk over t gebrek aan kutjes
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:34:24 #205
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_128369494
Wat een triest topic is dit geworden. Goed dat jullie advies geven aan de deelnemers, zal vast wel goed bedoeld zijn maar als marcel, jasper etc dat advies niet nodig hebben dan laat je ze toch lekker. Hoef je niet na te trappen met dit soort kinderachtige strips.
Het leven is een toverbal.
pi_128369724
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat een triest topic is dit geworden. Goed dat jullie advies geven aan de deelnemers, zal vast wel goed bedoeld zijn maar als marcel, jasper etc dat advies niet nodig hebben dan laat je ze toch lekker. Hoef je niet na te trappen met dit soort kinderachtige strips.
Het ding is, ze hebben het wel nodig ;)

En als je goed kijkt, zijn die ''strips'' alleen gericht op Jasper... Omdat hij me voor troll uitmaakte toen ik hem goed advies gaf, dus ik laat hem zien wat echt trollen is.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:51:12 #207
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_128370119
"Hij maakte me voor troll uit en neemt mijn geweldige advies niet harte"

Echt.. Niveautje syfilis hier atm :')
Inb4: "maagden hebben geen syfilis"

Nee, gewoon eens met Crushedtinbox.. Alle topics gelezen en dit topic is gewoon erger dan de gemiddelde SOA.. En nu ga ik maar weer lurken in de hoop dat t nog weer interessant wordt :) :W
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_128370171
-edit: kap eens met dat trollen-

[ Bericht 50% gewijzigd door Mike op 28-06-2013 19:57:37 ]
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:53:42 #209
206322 Seam
Pillz-E
pi_128370216
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef CrushedTinBox het volgende:
ach meissie weer last van je maandelijkse periode?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:57:16 #210
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128370332
Doet dat blonde meisje nog mee? DIe was wel nice mattie
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 21:46:38 #211
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_128374516
Ok, het is meer dan genoeg geweest. Dit topic gaat over het tv-programma en al het getroll en gezeik op elkaar mag achterwege blijven. Posts die daar toch op door blijven gaan worden genote en gedelete.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_128374549
Wanneer komt het tweede seizoen? En Alex en Marcel komen jullie ook nog in het tweede seizoen?
pi_128379974
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:46 schreef Mike het volgende:
Ok, het is meer dan genoeg geweest. Dit topic gaat over het tv-programma en al het getroll en gezeik op elkaar mag achterwege blijven. Posts die daar toch op door blijven gaan worden genote en gedelete.
de puffff heeft gesproken
pi_128385034
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:47 schreef BoefB2 het volgende:
Wanneer komt het tweede seizoen? En Alex en Marcel komen jullie ook nog in het tweede seizoen?
Yes sir.
pi_128385078
Bizar hoe zo'n topic zich ontwikkelt zeg. :')
pi_128385436
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:27 schreef vencodark het volgende:
Bizar hoe zo'n topic zich ontwikkelt zeg. :')
Ja, gevalletje plaat voor de ogen en dan doel ik niet op de deelnemers.

Ik ben benieuwd naar seizoen 2. Ik vond het leuk om te kijken. :)
pi_128387401
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 08:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, gevalletje plaat voor de ogen en dan doel ik niet op de deelnemers.

Ik ben benieuwd naar seizoen 2. Ik vond het leuk om te kijken. :)
Hoezo hebben zij die advies geven, althans ik neem aan dat je dat bedoelt, een plaat voor de kop?
pi_128387843
Ik had van het programma een stuk meer vooruitgang verwacht. Nu zou je in principe de afleveringen om kunnen draaien en zie je bij de meesten geen verschil tussen de eerdere en de latere afleveringen. Dat is ook de reden waarom ik tegen het einde van het programma een beetje teleurgesteld was in de meeste deelnemers.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128390837
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had van het programma een stuk meer vooruitgang verwacht. Nu zou je in principe de afleveringen om kunnen draaien en zie je bij de meesten geen verschil tussen de eerdere en de latere afleveringen. Dat is ook de reden waarom ik tegen het einde van het programma een beetje teleurgesteld was in de meeste deelnemers.
Teleurgesteld of niet ik weet zeker dat je naar het programma gaat kijken zodra season 2 weer op de buis is xD
pi_128391689
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Komt denk ik vooral omdat ze de verkeerde mensen hebben genomen. Productie zat heel erg om mensen verlegen, hoorde dat er halverwege nog mensen zijn binnengehaald.
Meeste mensen die ze hadden, zoals ik, deden (waarschijnlijk) om andere redenen mee dan "via dit tv-programma verlies ik m'n maagdelijkheid". Dan heb je dus mensen die hun leven wel oké vinden of om andere redenen niet snel willen/kunnen veranderen, dan moet je niet verwachten dat je met 2-3 filmdagen in 2-4 maanden ook echt een verandering te weeg brengt.
Gelukkig weet iedereen nu hoe het programma werkt en kunnen ze voor seizoen 2 vast meer mensen als Michael vinden en minder Alida's, Joosten, Avithals en Jaspers nemen, want daar zat geen voortgang in.
pi_128391957
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef jugler het volgende:

[..]

Komt denk ik vooral omdat ze de verkeerde mensen hebben genomen. Productie zat heel erg om mensen verlegen, hoorde dat er halverwege nog mensen zijn binnengehaald.
Meeste mensen die ze hadden, zoals ik, deden (waarschijnlijk) om andere redenen mee dan "via dit tv-programma verlies ik m'n maagdelijkheid". Dan heb je dus mensen die hun leven wel oké vinden of om andere redenen niet snel willen/kunnen veranderen, dan moet je niet verwachten dat je met 2-3 filmdagen in 2-4 maanden ook echt een verandering te weeg brengt.
Gelukkig weet iedereen nu hoe het programma werkt en kunnen ze voor seizoen 2 vast meer mensen als Michael vinden en minder Alida's, Joosten, Avithals en Jaspers nemen, want daar zat geen voortgang in.
Joost en Alida zijn er sowieso maar 1 keer op geweest. Als je aangeeft dat je je leven prima vind ga dan ook niet akkoord met het voorlezen van een gedicht :')
pi_128393300
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Joost en Alida zijn er sowieso maar 1 keer op geweest. Als je aangeeft dat je je leven prima vind ga dan ook niet akkoord met het voorlezen van een gedicht :')
:|W
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - Ewout Genemans is een nakker :')
pi_128393449
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:48 schreef IT-Alex het volgende:

[..]

Teleurgesteld of niet ik weet zeker dat je naar het programma gaat kijken zodra season 2 weer op de buis is xD
Duh, het is leedvermaak. Bullshit tv, verstand op nul en lachen om een stel kneuzen.
pi_128393809
quote:
JA JOH DROMMELDARIS!!! Wist je dan niet het is allemaal nep? Japser had geen gedicht gemaakt joh, had ie allemaal geacteerd. In werkelijkheid heeft Jasper bitches by the dozens..

P.S Jasper wat vond je er nou van om ECHT getrolled te worden en wat vond je van mn artistieke kunsten?
pi_128393897
quote:
Het was een voorbeeld. Dat je op je knieen gaat voor die stripper was je zeker ook door Ewout verteld? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')