abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128266879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:07 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Ongevraagd? Je doet mee aan een programma waar je aangeeft dat je het zo vervelend vind dat je maagd bent en het wil maar niet lukken. Je vrienden komen met belachelijke oplossingen waar je aan mee werkt, ze raden je zelfs NIET af een gedicht voor te lezen... En die oplossingen werken niet, toch? Luister dan is naar iemand die WÉL weet hoe het moet... En als je daar niet naar wil luisteren, prima... Maar dan moet je ook niet gaan zitten huilen dat je maagd bent of dat het meisje van je dromen geneukt word door je beste vriend...

Misschien hard, maar zo simpel is het wel...
Als jij gelooft dat alles wat op tv gekomen is 100% de werkelijkheid is, dan wordt dit nog een lang gesprek.
Wel mooi te zien dat ik en m'n vrienden blijkbaar geloofwaardige acteurs zijn :)
pi_128266886
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:08 schreef jugler het volgende:

[..]

Weet je wel hoe arrogant het is om iemand helemaal uit te gaan leggen hoe die z'n leven moet leiden?
Ik snap wel dat je 't goed bedoeld hebt. Laat ik zeggen dat ik je bedank en het ter kennisgeving aanneem.

Mijn grootste klacht over het programma en mijn deelname: dat ze NIET duidelijk hebben gemaakt dat 't hele maagd zijn voor mij een non-issue is en geen noemenswaardig effect op mijn omgang met vrouwen of zelfvertrouwen heeft (mijns inziens).
Hoe je je leven leid moet je zelf weten, ik geef alleen werkend advies waarmee je GEGARANDEERD meer meisjes/een leuk meisje gaat krijgen... En ik neem aan dat je wel een leuke vriendin wil, toch?
pi_128266906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:09 schreef jugler het volgende:

[..]

Als jij gelooft dat alles wat op tv gekomen is 100% de werkelijkheid is, dan wordt dit nog een lang gesprek.
Wel mooi te zien dat ik en m'n vrienden blijkbaar geloofwaardige acteurs zijn :)
Ik heb nooit gezegd dat alles wat op TV kwam 100% werkelijkheid is, maar de feiten op een rijtje kloppen toch, niet?

Of wil je zeggen dat je mad chicks bangt en je eigenlijk geen maagd bent?
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:14:19 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128266917
Snap je ook dat mensen op hun eigen manier hun leven willen leiden? Ik wou 2 jaar geleden ook alleen maar een vriendin ik ging sporten, elke dag hardlopen, harkte salades naar binnen werken de hele rataplan. Dat heeft me uiteindelijk niet gelukkig gemaakt, het heeft me zelfs geen vriendin opgeleverd. Maar ik ben nu wel gelukkig. Door hele andere dingen dan een vriendin en een sixpack.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128266939
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:14 schreef heloef het volgende:
Snap je ook dat mensen op hun eigen manier hun leven willen leiden? Ik wou 2 jaar geleden ook alleen maar een vriendin ik ging sporten, elke dag hardlopen, harkte salades naar binnen werken de hele rataplan. Dat heeft me uiteindelijk niet gelukkig gemaakt, het heeft me zelfs geen vriendin opgeleverd. Maar ik ben nu wel gelukkig. Door hele andere dingen dan een vriendin en een sixpack.
Maar uiteindelijk heb je nog steeds geen vriendin, toch? Waarschijnlijk heb je het alleen maar geaccepteerd en daarom ben je gelukkig(er). Maar een vriendin zou het uiteindelijk NOG beter maken... Ergens in je schema is het fout gegaan... Het moet een combinatie van alles zijn, alleen sporten is niet genoeg... Je kan een perfect lichaam hebben, maar met zwerver kleren, een mogole kapsel en geen social skills, (bedoel niet te zeggen dat jij dit hebt, ik ken je niet) maar dan ga je nog geen chicks regelen inderdaad...

En dan als laatste, als je uiterlijk en innerlijk in check is, moet je nog wel op de juiste locaties komen om chicks te ontmoeten.
pi_128266952
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:10 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Hoe je je leven leid moet je zelf weten, ik geef alleen werkend advies waarmee je GEGARANDEERD meer meisjes/een leuk meisje gaat krijgen... En ik neem aan dat je wel een leuke vriendin wil, toch?
He, bedankt voor je advies, man. ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:13 schreef GOEDADVIES het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat alles wat op TV kwam 100% werkelijkheid is, maar de feiten op een rijtje kloppen toch, niet?
De feiten zijn in mijn verhaal ver te zoeken. Het label "inspired by true events" is hier slechts net op z'n plaats.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:13 schreef GOEDADVIES het volgende:
Of wil je zeggen dat je mad chicks bangt en je eigenlijk geen maagd bent?
:Y fame and bitches
_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door jugler op 26-06-2013 02:30:03 ]
pi_128266970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:18 schreef jugler het volgende:

[..]

He, bedankt voor je advies, man. ^O^

[..]

De feiten zijn in mijn verhaal ver te zoeken. Het label "inspired by true events" is hier slechts net op z'n plaats.

[..]

:Y fame and bitches
_O-
Oke laat ik het zo stellen, kloppen de volgende dingen?;

Maagd?
Wil je die ene meid waar je gedicht aan las?
Je uiterlijk in t echt ook zo?
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:28:43 #58
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_128267008
Rare quote omdat mobiel en lui.
quote:
Ik heb het idee dat jij je beeld over vrouwen te veel van TV-shows en/of boeken hebt laten afleiden. Het voorlezen van een gedicht is daar een goed voorbeeld van. Je zit in de friend-zone met die chick... In tegenstelling tot wat jij misschien op TV/films/boeken hebt geleert, chicks houden niet van een lieve jonge. De meeste vrouwen zullen dit zelf nooit toegeven, maar dit is wel zo. Waarom denk je dat (mooie) meids bij jongens blijven die haar als stront behandelen/vreemd gaan etc. maar niet bij een jonge blijven die super lief is en alles voor haar over heeft? Precies, vrouwen willen een beetje een klootzak... Niet een complete TE erge klootzak (want vreemdgaan is een extreem voorbeeld, dat is voor de meeste chicks weer TE klootzak-achtig) maar in ieder geval niet TE lief... Een gedicht voorlezen aan een meid is iets wat je NEVER moet doen, 99,9% van die meids vinden dat helemaal niks en zetten je gelijk in de friend-zone. Daarom noem ik je vrienden ook een factor in het maagd zijn/geen vriendin hebben. Normale mannen vrienden zouden je ONMIDDELLIJK moeten afraden een gedicht voor te lezen wanneer je dat plan hebt.
Ga terug naar 9gag :'). Ja ik weet dat je me niet zult geloven omdat vrouwen "nooit toegeven", maar ik wil echt geen klootzak. Ook niet een beetje. Dat gedicht ging misschien wat ver, maar was 54254x beter dan iets wat ook maar een beetje met klootzakken te maken heeft.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_128267009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:21 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Oke laat ik het zo stellen, kloppen de volgende dingen?;

Maagd?
Wil je die ene meid waar je gedicht aan las?
Je uiterlijk in t echt ook zo?
Wat dacht je ervan om 't hierbij te laten? :)
Anders moet ik mezelf gaan herhalen en dat lijkt me niet zinvol.
pi_128267017
Wat een pareltje dit topic _O-
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:32:26 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128267036
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:17 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk heb je nog steeds geen vriendin, toch? Waarschijnlijk heb je het alleen maar geaccepteerd en daarom ben je gelukkig(er). Maar een vriendin zou het uiteindelijk NOG beter maken... Ergens in je schema is het fout gegaan... Het moet een combinatie van alles zijn, alleen sporten is niet genoeg... Je kan een perfect lichaam hebben, maar met zwerver kleren, een mogole kapsel en geen social skills, (bedoel niet te zeggen dat jij dit hebt, ik ken je niet) maar dan ga je nog geen chicks regelen inderdaad...

En dan als laatste, als je uiterlijk en innerlijk in check is, moet je nog wel op de juiste locaties komen om chicks te ontmoeten.
Ik heb geen vriendin en ik een vriendin zou mijn leven niet veel beter maken dan het nu al is. Ik ben tevreden over mijn leven. Als jij dat pas bent met een vriendin, prima maar dat geldt niet voor iedereen.
C'est la vie
pi_128267045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:10 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Nee, hij wil dat jij je muil houdt. Je kan ook teveel doordrammen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:35:10 #63
302898 RockNijntje
pi_128267049
Oh sorry. Ik lees nu pas dat ik zijn post niet had mogen lezen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:35:53 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128267055
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
Oh sorry. Ik lees nu pas dat ik zijn post niet had mogen lezen.
Foei.
C'est la vie
pi_128267056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:33 schreef N00dles het volgende:

[..]

Nee, hij wil dat jij je muil houdt. Je kan ook teveel doordrammen.
Hij mag van mij zeggen wat ie wil, hij moet alleen niet raar opkijken als ik z'n mening niet deel ;)
...Maar dat geldt eigenlijk voor iedereen
pi_128267065
badoo.com/nl/0197930884/‎ was van Marc trouwens.

Marc Bos heet hij met z'n achternaam. >:O

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een pareltje dit topic _O-
Alleen Marc nog B-)
pi_128267072
Maar, en misschien heb je het hier ooit al eens uitgelegd hoor, waarom ging je akkoord met dat gedicht voorlezen aan dat meisje, en dus voor lul staan voor alle kijkers, terwijl dat allemaal niet echt was? Als het voor jou geen issue is dat je maagd bent, waarom deed je dan uberhaupt mee aan dit programma?

Zoals je hier overkomt lijk je me een intelligente jongen, niet iemand die zich voor de aandacht inlaat met RTL5(?).
Koel en donker bewaren
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:39:43 #68
302898 RockNijntje
pi_128267075
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Foei.
Ga weg maagd. Ga GOEDADVIES' advies opvolgen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:40:18 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128267081
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:39 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ga weg maagd. Ga GOEDADVIES' advies opvolgen.
Bitch please. :')
C'est la vie
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:41:16 #70
302898 RockNijntje
pi_128267088
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Bitch please. :')
Krijg je gegarandeerd meids mee!
pi_128267153
Jasper is geen maagd dus?

Net als avithal en joost is gewoon gay en kon handig worden gebruikt.

Samen met de brakke regie en het oeverloze herhalen is een breekbaar onderwerp tot een speeltje van een derderangs regisseur geworden. Hier had voor rtl en de kandidaten veel meer ingezeten.
pi_128267160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:39 schreef Guanabana het volgende:
Maar, en misschien heb je het hier ooit al eens uitgelegd hoor, waarom ging je akkoord met dat gedicht voorlezen aan dat meisje, en dus voor lul staan voor alle kijkers, terwijl dat allemaal niet echt was? Als het voor jou geen issue is dat je maagd bent, waarom deed je dan uberhaupt mee aan dit programma?

Zoals je hier overkomt lijk je me een intelligente jongen, niet iemand die zich voor de aandacht inlaat met RTL5(?).
Om eerst maar je laatste vraag te beantwoorden: hoe het aan mij werd gepitcht was heel anders dan dat het op tv is gekomen. Dan kun je zeggen 'jah het is RTL5, wat verwacht je?', maar die vraag heb ik zelf ook gesteld en er werd gezegd dat de zender meer de NET5 kant op wilde en het meer een BNN 'je zal het maar hebben' achtige draai had etc. Daarom had ik wel reden om mee te doen, immers ik dacht dat het zou gaan om mij, als maagd, gewoon m'n ding doen en meer over hoe het dan zo kwam en waarom het zo was etc.

Dat ik maagd ben, is/was een publiek geheim en ik had en heb er totaal geen moeite mee. Dat vonden de producenten ook wel fijn, iemand die er gewoon een beetje openlijk over praat (en nog aimable en sociaal overkomt, al zeg ik het zelf). Het programma zou ook het taboe dat er op heerste een beetje aan de kaak stellen en daar kon ik me wel in vinden. Dat het een veredelde 'get laid show' werd wist ik niet.

De productie wist van dat dingetje met Claudia, al hoewel dat echt al heel lang geleden speelde, maar ze wilde dat graag als "vertrekpunt" nemen, zodat ik dan "dat kon afsluiten en met een frisse start beginnen, op zoek naar een nieuw leuk meisje". Daar zag ik opzich geen kwaad in.
Ewout zei toen dat ik dan aan Claudia een gedicht voor moest gaan lezen, belangrijke context daarbij is dat zij die 5 epistels die ik per jaar aan het papier toedicht als enige leuk schijnt te vinden en dat het programma die "hobby" van mij nogal uitvergroot heeft.

Ik heb toen tijdens die eerste draaidag ook al aan Ewout gevraagd waarom dat dan zo moest en hij gaf zelf ook toe dat het wel een beetje raar voor ons zou zijn, maar dan was het tenminste wel duidelijk voor de kijker. Die weet immers niet van die lange voorgeschiedenis en dat moet allemaal een beetje kort samengevat worden enzo, het gedicht zou daar symbool voor staan.
Daar kwam dan nog bij dat ik mijn gedichten niet zelf bewaar, Claudia heeft die, want ik hoef ze nadat ik ze opschrijf echt niet meer te lezen en zij vind 't wel leuk. Maar ze was ze vergeten en er was geen tijd om ze op te halen dus moesten we het doen met een of ander dingetje dat ik nog had liggen. 't Stukje sloeg ook totaal niet op de situatie of whatever.

Onder druk van tijd en camerageweld hebben we dus ingestemd met dat stukje amateurtoneel, denkende dat het wel mee zou vallen in het totaalplaatje. De gedachte dat ik met dat gedicht voor lul zou staan is niet bij me opgekomen, ik deed immers mee aan een programma waar je openlijk zegt dat je nog niet gescoord hebt, niet hét toppunt van mannelijkheid. Als mensen iets te lachen wilden hebben dan hoefden ze niet lang te zoeken. Niet dat ik daar überhaupt over nadenk/dacht, haters gonna hate.

Is dat een antwoord? ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door jugler op 26-06-2013 03:11:48 ]
pi_128267177
Jullie zijn 'misbruikt' en denken nog na om mee te doen aan een 2e seizoen :')
pi_128267210
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jasper is geen maagd dus?
Wel!
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie zijn 'misbruikt' en denken nog na om mee te doen aan een 2e seizoen :')
Never :')

Misbruikt klinkt zo vies, maar misschien wel waar. Hoewel je mij niet hoort klagen over de 'positieve externe effecten' ;)
pi_128267213
Oke duidelijk, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Hoop niet dat je nu in de problemen komt though.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')