abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128454106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 04:11 schreef N00dles het volgende:
:') voor die gasten (Goed advies , Il_fenomeno) die beweren dat ze enkel goedbedoeld advies geven, maar ondertussen, als ze de kans krijgen, vervallen ze in afzeikgedrag en gaan ze humorloze plaatjes posten, omdat ze zich stiekem toch wel superieur voelen.

Echt, wat een basisschoolgedrag. Het goedbedoelde advies was al superirritant en betweterig, maar dit soort lame ass humor kan gewoon echt niet.

@Alex: je kan veel zeggen van Marcel, maar hij durft het tenminste te zeggen als het afzeikgedrag hem niet bevalt. Jij blijft er gewoon dommig om lachen ipv er tegenin te gaan. Een beetje zoals het gepeste jongetje dat niet tegen zijn pesters in durft te gaan en daarom maar mee gaat lachen, terwijl ie zelf te kakken wordt gezet.

@ Marcel: je bent een goeie gozer, die misschien niet zo sterk in z'n schoenen staat, maar ik snap heel goed dat je hier genoeg van hebt. Wat een draak van een topic is dit geworden.
Alex wordt inderdaad wel hard gepest in dit topic emo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gifemo.gif
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 1 juli 2013 @ 12:28:17 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_128454412
Eindelijk een beetje actie in dit slijmtopic *O*
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:08:38 #283
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128456050
even het topic doorgelezen en wat een :') topic toch.
eerst komen de z-sterren van het programma hier voor hun internetfame op te halen, maar als er een keer de waarheid gezegd wordt gaan ze of huilen of weg. Dat is ook de rede waarom ze falen in het leven. Eerst vond ik het vermakelijk maar het word mij steeds duidelijker dat het beter is voor de mensheid is als deze figuren zich nooit voortplanten.
<hr>
  maandag 1 juli 2013 @ 13:22:29 #284
28167 matthijst
pi_128456680
Marcel gaat nooit neuken. Naja, schaapie, schaapie op de kinderboerderij. Of flink veel naar alto-feestjes gaan waar vrouwen nog bessenjenever zuipen *O*

Alex, snap niet waarom je mee hebt gedaan aan zo'n show (dat snap ik van niemand, maar goed); je bent niet bepaald de grootste debiel die er rondloopt, volgens mij was jij dat dansertje, dus dan zou je zeggen; da komt vanzelf wel een keer goed ^O^

Jasper, apart figuur. Doet schijnbaar mee omdat zijn vrienden hem in de zeik nemen. Daar zaten overigens ook een paar ueberkneuzen bij, dus dan weet je meteen: op elke mongol past een deksel. Had dus niet mee hoeven doen. Tenzij het een weddenschap was en je nu bijvoorbeeld een jaar lang gratis lego hebt gewonnen... of Legokapsels... Of beide |:(

Wasim. Tsja.
pi_128457031
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef matthijst het volgende:
op elke mongol past een deksel. Had dus niet mee hoeven doen. Tenzij het een weddenschap was en je nu bijvoorbeeld een jaar lang gratis lego hebt gewonnen... of Legokapsels... Of beide |:(

:')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_128459697
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 04:11 schreef N00dles het volgende:
:') voor die gasten (Goed advies , Il_fenomeno) die beweren dat ze enkel goedbedoeld advies geven, maar ondertussen, als ze de kans krijgen, vervallen ze in afzeikgedrag en gaan ze humorloze plaatjes posten, omdat ze zich stiekem toch wel superieur voelen.

Echt, wat een basisschoolgedrag. Het goedbedoelde advies was al superirritant en betweterig, maar dit soort lame ass humor kan gewoon echt niet.

@Alex: je kan veel zeggen van Marcel, maar hij durft het tenminste te zeggen als het afzeikgedrag hem niet bevalt. Jij blijft er gewoon dommig om lachen ipv er tegenin te gaan. Een beetje zoals het gepeste jongetje dat niet tegen zijn pesters in durft te gaan en daarom maar mee gaat lachen, terwijl ie zelf te kakken wordt gezet.

@ Marcel: je bent een goeie gozer, die misschien niet zo sterk in z'n schoenen staat, maar ik snap heel goed dat je hier genoeg van hebt. Wat een draak van een topic is dit geworden.
Gast jij bent gewoon beetje mad..

Het gedrag dat goedadvies en eltonymontana aangeven is gewoon de waarheid alleen ze mogen het best iets minder hard aan laten komen ;-)
Ik geef ze totaal geen ongelijk en de reden dat ik er om lach is omdat ik er geen antwoord op heb ik blijf het liefst een beetje tussen in maar nu heb ik wel me punt gemaakt :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef N00dles het volgende:

[..]

Nee, dat is geen afzeiken, dat is een feit constateren. Ik maak hem niet eens belachelijk, itt GOED_ADVIES met zijn plaatjes.
Geef gewoon eerlijk toe, je moest wel lachen om die plaatjes..
Alleen omdat je er zelf niet op ben gekomen ben je nu boos :(

quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Alex wordt inderdaad wel hard gepest in dit topic [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hahahahaha idd zeg poeh ik druk 500x meer op per dag op, als ze ineens voor me deur staan...

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
even het topic doorgelezen en wat een :') topic toch.
eerst komen de z-sterren van het programma hier voor hun internetfame op te halen, maar als er een keer de waarheid gezegd wordt gaan ze of huilen of weg. Dat is ook de rede waarom ze falen in het leven. Eerst vond ik het vermakelijk maar het word mij steeds duidelijker dat het beter is voor de mensheid is als deze figuren zich nooit voortplanten.
"Internet fame" uhm nee.
Ik hoef geen internet fame, ik vind het alleen leuk om hier die kansloze berichtjes te lezen zoals die van de jouwe en daar kan ik best wel om lachen xD

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef matthijst het volgende:
Marcel gaat nooit neuken. Naja, schaapie, schaapie op de kinderboerderij. Of flink veel naar alto-feestjes gaan waar vrouwen nog bessenjenever zuipen *O*

Alex, snap niet waarom je mee hebt gedaan aan zo'n show (dat snap ik van niemand, maar goed); je bent niet bepaald de grootste debiel die er rondloopt, volgens mij was jij dat dansertje, dus dan zou je zeggen; da komt vanzelf wel een keer goed ^O^

Jasper, apart figuur. Doet schijnbaar mee omdat zijn vrienden hem in de zeik nemen. Daar zaten overigens ook een paar ueberkneuzen bij, dus dan weet je meteen: op elke mongol past een deksel. Had dus niet mee hoeven doen. Tenzij het een weddenschap was en je nu bijvoorbeeld een jaar lang gratis lego hebt gewonnen... of Legokapsels... Of beide |:(

Wasim. Tsja.
Met slechte mensen komt het altijd goed!
pi_128459991
Alex is een baas!
pi_128460359
@n00dles
N00dles komt even huilen :'(

Alex word hier niet gepest?! Nergens is hij belachelijk gemaakt of heb ik een plaatje gemaakt die hem belachelijk maakte. Ik heb die friendzone plaatjes gemaakt omdat hij er ZELF om vroeg... (Lees maar terug).

Veder is geen enkele andere deelnemer echt belachelijk gemaakt door mij, op Jasper na. Maar ik vond dat Jasper een iets te grote bek had voor iemand die mee doet aan ''de grote maagden show''. Iemand die meedoet aan de grote maagden show en daar gaat zitten huilen dat ie geen chick/seks krijgt en dan stoer doet als ie advies/hulp krijgt, dan verdien je de volle laag wat mij betreft... Die volle laag kan je eigenlijk sowieso al verwachten als je meedoet aan zn programma... U mad?

+ alles wat mathijst en dawnbreaker zeggen
pi_128462810
N00dles is gewoon mad omdat goedadvies is stylin on ya

ofzo
  maandag 1 juli 2013 @ 18:44:09 #290
406860 Fronando
Tja, Fok, even dan.
pi_128469462
Beetje laat maar,

Marcel, held.

Zit in hetzelfde roeibootje.

Ik wens je een leuke mooie lady!
daarom dus.
pi_128469733
godverdomme wat een kut "meme taal" in dit topic :')
  maandag 1 juli 2013 @ 19:08:50 #292
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128470451
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef Fronando het volgende:
Beetje laat maar,

Marcel, held.

Zit in hetzelfde roeibootje.

Ik wens je een leuke mooie lady!
Ook dik maar als mensen je daarop wijzen ga je snel je verdriet wegeten met een paar kilo chocola?
Genoeg adviezen gegeven hier in ieder geval, doe er wat mee.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_128470480
Vanavond IHHNNG - USA om 21:30
  maandag 1 juli 2013 @ 19:13:28 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128470611
quote:
11s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:09 schreef zoem het volgende:
Vanavond IHHNNG - USA om 21:30
dat is herhaling van tig jaar terug. Dat stelletje dat trouwt en zelfs nooit gezoend hebben. Is ooit al lang en breed in t nieuws geweest.
pi_128470662
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat is herhaling van tig jaar terug. Dat stelletje dat trouwt en zelfs nooit gezoend hebben. Is ooit al lang en breed in t nieuws geweest.
Ja, dat is waar ook; is al eens op tv geweest :)
  maandag 1 juli 2013 @ 19:16:37 #296
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_128470726
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Even teruggelezen. Waarom ziedend? Moet juist een motivatie zijn om heel veel af te vallen. Al vraag ik me wel af hoe je het in hemelsnaam zover hebt kunnen laten komen? Behalve als je een ziekte hebt.

Maar goed, is de USA wat of iemand weet? :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 1 juli 2013 @ 19:39:58 #297
28167 matthijst
pi_128471572
quote:
8s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Woordje gelezen in de Volkskrant? :'(
  maandag 1 juli 2013 @ 19:45:41 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128471836
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Even teruggelezen. Waarom ziedend? Moet juist een motivatie zijn om heel veel af te vallen. Al vraag ik me wel af hoe je het in hemelsnaam zover hebt kunnen laten komen? Behalve als je een ziekte hebt.

Maar goed, is de USA wat of iemand weet? :)
Ik zei precies hetzelfde, dat je op een eerste date te dik bent voor een achtbaankarretje zou juist een motivatie moeten zijn om af te vallen, maar Marcel heeft (zelf toegegeven) zijn verdriet daarna zitten wegeten... Negatieve spiraal dus.

Hij heeft gewoon echt een personal trainer nodig, kost misschien wat (misschien vergoed door IHHNNG seizoen 2) maar dat die dan elke dag gewoon uit bed getrokken wordt om te sporten en dieetadvies krijgt zou hem echt zo erg helpen....
pi_128471895
quote:
8s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
12 jarigen die advies willen geven idd :')
  maandag 1 juli 2013 @ 19:47:20 #300
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_128471915
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik zei precies hetzelfde, dat je op een eerste date te dik bent voor een achtbaankarretje zou juist een motivatie moeten zijn om af te vallen, maar Marcel heeft (zelf toegegeven) zijn verdriet daarna zitten wegeten... Negatieve spiraal dus.

Hij heeft gewoon echt een personal trainer nodig, kost misschien wat (misschien vergoed door IHHNNG seizoen 2) maar dat die dan elke dag gewoon uit bed getrokken wordt om te sporten en dieetadvies krijgt zou hem echt zo erg helpen....
Hoeft niet eens. Gewoon gezond eten (hoeft niet moeilijk te zijn of lang te duren) en ongezond eten gewoon niet kopen. Dat mentale / psychische geklets vind ik onzin behalve zoals eerder aangegeven als het om een ziekte gaat.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 1 juli 2013 @ 19:52:18 #301
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128472171
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hoeft niet eens. Gewoon gezond eten (hoeft niet moeilijk te zijn of lang te duren) en ongezond eten gewoon niet kopen. Dat mentale / psychische geklets vind ik onzin behalve zoals eerder aangegeven als het om een ziekte gaat.
Nee klopt, maar hij had tijdens de opnames van het programma zich al niet gehouden aan het sporten en was wel allemaal chocola gaan eten.
Met een personal trainer die in ieder geval zorgt voor 3x per week een intensief uur sport heeft hij in ieder geval een begin, dan nog een goed dieet met gezond eten en het gaat maar beter en beter. Het resultaat motiveert dan ook weer.

Maarja, Marcel blijft liever in zijn zelfmedelijden zwelgen en World of Nerdcraft spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')