20 seconden ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoeveel tijd kostte het om al die smilies zo te vergroten?
Uhu, hypocriet much?quote:Op maandag 1 juli 2013 04:11 schreef N00dles het volgende:
voor die gasten (Goed advies , Il_fenomeno) die beweren dat ze enkel goedbedoeld advies geven, maar ondertussen, als ze de kans krijgen, vervallen ze in afzeikgedrag en gaan ze humorloze plaatjes posten, omdat ze zich stiekem toch wel superieur voelen.
Echt, wat een basisschoolgedrag. Het goedbedoelde advies was al superirritant en betweterig, maar dit soort lame ass humor kan gewoon echt niet.
@Alex: je kan veel zeggen van Marcel, maar hij durft het tenminste te zeggen als het afzeikgedrag hem niet bevalt. Jij blijft er gewoon dommig om lachen ipv er tegenin te gaan. Een beetje zoals het gepeste jongetje dat niet tegen zijn pesters in durft te gaan en daarom maar mee gaat lachen, terwijl ie zelf te kakken wordt gezet.
@ Marcel: je bent een goeie gozer, die misschien niet zo sterk in z'n schoenen staat, maar ik snap heel goed dat je hier genoeg van hebt. Wat een draak van een topic is dit geworden.
Nee, dat is geen afzeiken, dat is een feit constateren. Ik maak hem niet eens belachelijk, itt GOED_ADVIES met zijn plaatjes.quote:
Die andere mensen constateren ook allemaal 'feiten', die zijn ook zo zeker van hun gelijk. Ik kan me wel vinden in Alex, mij zou het ook geen zak boeien als een 12 jarige mij probeerde belachelijk te maken op een internet forumquote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef N00dles het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afzeiken, dat is een feit constateren. Ik maak hem niet eens belachelijk, itt GOED_ADVIES met zijn plaatjes.
Alex wordt inderdaad wel hard gepest in dit topicquote:Op maandag 1 juli 2013 04:11 schreef N00dles het volgende:
voor die gasten (Goed advies , Il_fenomeno) die beweren dat ze enkel goedbedoeld advies geven, maar ondertussen, als ze de kans krijgen, vervallen ze in afzeikgedrag en gaan ze humorloze plaatjes posten, omdat ze zich stiekem toch wel superieur voelen.
Echt, wat een basisschoolgedrag. Het goedbedoelde advies was al superirritant en betweterig, maar dit soort lame ass humor kan gewoon echt niet.
@Alex: je kan veel zeggen van Marcel, maar hij durft het tenminste te zeggen als het afzeikgedrag hem niet bevalt. Jij blijft er gewoon dommig om lachen ipv er tegenin te gaan. Een beetje zoals het gepeste jongetje dat niet tegen zijn pesters in durft te gaan en daarom maar mee gaat lachen, terwijl ie zelf te kakken wordt gezet.
@ Marcel: je bent een goeie gozer, die misschien niet zo sterk in z'n schoenen staat, maar ik snap heel goed dat je hier genoeg van hebt. Wat een draak van een topic is dit geworden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef matthijst het volgende:
op elke mongol past een deksel. Had dus niet mee hoeven doen. Tenzij het een weddenschap was en je nu bijvoorbeeld een jaar lang gratis lego hebt gewonnen... of Legokapsels... Of beide![]()
Gast jij bent gewoon beetje mad..quote:Op maandag 1 juli 2013 04:11 schreef N00dles het volgende:
Geef gewoon eerlijk toe, je moest wel lachen om die plaatjes..quote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef N00dles het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afzeiken, dat is een feit constateren. Ik maak hem niet eens belachelijk, itt GOED_ADVIES met zijn plaatjes.
hahahahaha idd zeg poeh ik druk 500x meer op per dag op, als ze ineens voor me deur staan...quote:Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alex wordt inderdaad wel hard gepest in dit topic [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Internet fame" uhm nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
even het topic doorgelezen en wat eentopic toch.
eerst komen de z-sterren van het programma hier voor hun internetfame op te halen, maar als er een keer de waarheid gezegd wordt gaan ze of huilen of weg. Dat is ook de rede waarom ze falen in het leven. Eerst vond ik het vermakelijk maar het word mij steeds duidelijker dat het beter is voor de mensheid is als deze figuren zich nooit voortplanten.
Met slechte mensen komt het altijd goed!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef matthijst het volgende:
Marcel gaat nooit neuken. Naja, schaapie, schaapie op de kinderboerderij. Of flink veel naar alto-feestjes gaan waar vrouwen nog bessenjenever zuipen![]()
Alex, snap niet waarom je mee hebt gedaan aan zo'n show (dat snap ik van niemand, maar goed); je bent niet bepaald de grootste debiel die er rondloopt, volgens mij was jij dat dansertje, dus dan zou je zeggen; da komt vanzelf wel een keer goed![]()
Jasper, apart figuur. Doet schijnbaar mee omdat zijn vrienden hem in de zeik nemen. Daar zaten overigens ook een paar ueberkneuzen bij, dus dan weet je meteen: op elke mongol past een deksel. Had dus niet mee hoeven doen. Tenzij het een weddenschap was en je nu bijvoorbeeld een jaar lang gratis lego hebt gewonnen... of Legokapsels... Of beide![]()
Wasim. Tsja.
Ook dik maar als mensen je daarop wijzen ga je snel je verdriet wegeten met een paar kilo chocola?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef Fronando het volgende:
Beetje laat maar,
Marcel, held.
Zit in hetzelfde roeibootje.
Ik wens je een leuke mooie lady!
dat is herhaling van tig jaar terug. Dat stelletje dat trouwt en zelfs nooit gezoend hebben. Is ooit al lang en breed in t nieuws geweest.quote:
Ja, dat is waar ook; is al eens op tv geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 19:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is herhaling van tig jaar terug. Dat stelletje dat trouwt en zelfs nooit gezoend hebben. Is ooit al lang en breed in t nieuws geweest.
Even teruggelezen. Waarom ziedend? Moet juist een motivatie zijn om heel veel af te vallen. Al vraag ik me wel af hoe je het in hemelsnaam zover hebt kunnen laten komen? Behalve als je een ziekte hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Woordje gelezen in de Volkskrant?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
godverdomme wat een kut "meme taal" in dit topic
Ik zei precies hetzelfde, dat je op een eerste date te dik bent voor een achtbaankarretje zou juist een motivatie moeten zijn om af te vallen, maar Marcel heeft (zelf toegegeven) zijn verdriet daarna zitten wegeten... Negatieve spiraal dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Even teruggelezen. Waarom ziedend? Moet juist een motivatie zijn om heel veel af te vallen. Al vraag ik me wel af hoe je het in hemelsnaam zover hebt kunnen laten komen? Behalve als je een ziekte hebt.
Maar goed, is de USA wat of iemand weet?
12 jarigen die advies willen geven iddquote:Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
godverdomme wat een kut "meme taal" in dit topic
Hoeft niet eens. Gewoon gezond eten (hoeft niet moeilijk te zijn of lang te duren) en ongezond eten gewoon niet kopen. Dat mentale / psychische geklets vind ik onzin behalve zoals eerder aangegeven als het om een ziekte gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde, dat je op een eerste date te dik bent voor een achtbaankarretje zou juist een motivatie moeten zijn om af te vallen, maar Marcel heeft (zelf toegegeven) zijn verdriet daarna zitten wegeten... Negatieve spiraal dus.
Hij heeft gewoon echt een personal trainer nodig, kost misschien wat (misschien vergoed door IHHNNG seizoen 2) maar dat die dan elke dag gewoon uit bed getrokken wordt om te sporten en dieetadvies krijgt zou hem echt zo erg helpen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |