quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
steeds weer reacties van alle menstruerende politiek-correcte vrouwen hebben we toch niks.
umad? trolololo hemad lolol ik ben zo'n troll hihi yumad???quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, het was voor de grappige plaatjes gewoon goed advies maar hard verwoord.
Vervolgens komen er wat apologists met hun "oehh dat is niet politiek correct, je mag niet tegen dikke mensen zeggen dat ze gewoon moeten sporten om af te vallen, dat is niet aardig!".
Het topic kan eigenlijk wel gewoon dicht nu, programma is toch afgelopen en aan steeds weer reacties van alle menstruerende politiek-correcte vrouwen hebben we toch niks.
ik balde al chicks toen ik 15 was dus ik mag datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:14 schreef muhahaha het volgende:
Deze reeks is niks meer dan moddergooien de laatste tijd. Heerlijk anoniem vanachter je pc'tje he? Keyboard warriors.
Kusjes op de wang toch wel he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef GOEDADVIES het volgende:
En trouwens over die situatie gesproken, volgende x moet je niet vragen om een kus, gewoon doen!
Ik ook. Zulle we bij de ihhnng meet die dikke kandidaten van het programma ff anaal vernederen?quote:
Dat mag je best wel zeggen, maar wat is het nut om dat steeds te herhalen als de boodschap toch niet aankomt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, het was voor de grappige plaatjes gewoon goed advies maar hard verwoord.
Vervolgens komen er wat apologists met hun "oehh dat is niet politiek correct, je mag niet tegen dikke mensen zeggen dat ze gewoon moeten sporten om af te vallen, dat is niet aardig!".
Het topic kan eigenlijk wel gewoon dicht nu, programma is toch afgelopen en aan steeds weer reacties van alle menstruerende politiek-correcte vrouwen hebben we toch niks.
^^quote:Op zondag 30 juni 2013 04:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik ook. Zulle we bij de ihhnng meet die dikke kandidaten van het programma ff anaal vernederen?
Lykt me top! Die lui hebben toch al geen zelfvertrouwen en zo krijgen ze tenminste voor t eerst in hun leven seks.
Hij heeft het adres wel een keer geplaatst.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:46 schreef MissJ het volgende:
Alex, waar heb jij dansles?
Ik heb ook op salsadansles gezeten (beginners 1 en 2 gedaan), maar daarna afgehaakt want ik vond het irritant dat er te weinig mannen waren, stond dus geregeld langs de kant met mijn vriendin, echt niet tof!
Oh snap!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:46 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ook op salsadansles gezeten (beginners 1 en 2 gedaan), maar daarna afgehaakt want ik vond het irritant dat er te weinig mannen waren, stond dus geregeld langs de kant met mijn vriendin, echt niet tof!
Bij mijn dans school gebeurt dat totaal niet, das echt goed geregeld ;-)quote:Op zondag 30 juni 2013 13:46 schreef MissJ het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij heeft het adres wel een keer geplaatst.
Alex, sla je slag!
hahahaha mafkeesjesquote:
dank jequote:Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Bij mijn dans school gebeurt dat totaal niet, das echt goed geregeld ;-)
http://www.universalsa.nl/rooster
http://www.universalsa.nl/contact
Dansschool Universalsa - La Bodeguita
Oude Molstraat 32D
2513 BB Den Haag
nounouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Alex de grootste loser, niet alleen hier maar overal. Op aarde.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hey, hou eens op met je zeer kinderachtige gedrag!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik woon echt naast "Laan van Meerdervoort/Javastraat" dusja ik weet welke dans school je bedoeld xDquote:Op zondag 30 juni 2013 19:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik had les (alweer een aantal jaartjes geleden trouwens) bij Salséros op de Laan van Meerdervoort (hoek Fahrenheitstraat).
hahaquote:
quote:
Ik vond dat ook een beetje raar idd..... als mij dat zou overkomen had ik het wel geweten hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef AlanGarner het volgende:
Maar weet Marc nu dat die Linda een actrice is? In dat geval is het zelf toch ook een acteur?
Vond het overigens rare beelden, dat zij hem echt hard op de bek leek te willen pakken en hij haar van zich afduwde
hoeveel tijd kostte het om al die smilies zo te vergroten?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idd. Moeilijk actie kunnen ondernemen: ok. Maar een meid die je echt bijna aanrandt 2 keer van je afduwen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef IT-Alex het volgende:
Ik vond dat ook een beetje raar idd..... als mij dat zou overkomen had ik het wel geweten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |