Kap eens met je trieste gedoe. Ik heb geen idee wat voor punt je wil maken met je '''grappige''' plaatjes, maar je bent op dit moment meer loser dan alle kandidaten bij elkaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
JA JOH DROMMELDARIS!!! Wist je dan niet het is allemaal nep? Japser had geen gedicht gemaakt joh, had ie allemaal geacteerd. In werkelijkheid heeft Jasper bitches by the dozens..
P.S Jasper wat vond je er nou van om ECHT getrolled te worden en wat vond je van mn artistieke kunsten?
Geen punt, puur vermaakquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kap eens met je trieste gedoe. Ik heb geen idee wat voor punt je wil maken met je '''grappige''' plaatjes, maar je bent op dit moment meer loser dan alle kandidaten bij elkaar.
oh oh oh, wij kunnen er ook niets aan doen dat je ongesteld bentquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kap eens met je trieste gedoe. Ik heb geen idee wat voor punt je wil maken met je '''grappige''' plaatjes, maar je bent op dit moment meer loser dan alle kandidaten bij elkaar.
Waar betrek ik 'jullie' (wie is ons?) erbij? Ik spreek Goedadvies aan op zeer kinderachtig gedrag, hou je er alsjeblieft buiten salsaboy.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:08 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
oh oh oh, wij kunnen er ook niets aan doen dat je ongesteld bent
dat je hem niet zoo'n toffe gast vind oke maar betrek ons er niet bij.
Ik vind Alex de grootste loser, niet alleen hier maar overal. Op aarde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind Alex eigenlijk nog de leukste hier
Hey, hou eens op met je zeer kinderachtige gedrag!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Alex de grootste loser, niet alleen hier maar overal. Op aarde.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is redelijk standaard hoor. Tenminste dat je naar veel feestjes gaat en vaak evt helpt bij andere lessen. Dus niets vreemds voor ze als je er regelmatig zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar trouwens Alex, jij gaat iets van 15 uur per week naar die salsa-club, vinden de werknemers daar dat ook niet wat overdreven? Hebben ze je al een baantje aangeboden?
Jij reageert altijd wel erg sterk op Alex, wil je stiekem dat hij je gewoon geeft?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
jasper is een koekwaus man. Die andere gasten zijn gewoon wat stil en eigenzinnig, maar jasper is gewoon een halve gare die ze eigen heel wat lijkt te vinden, maar geen woord kan uitbrengen als hij een meisje aanspreekt. En hij laat zijn maat zijn dimp ballen en doet er niets aan. Komaan zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind Alex eigenlijk nog de leukste hier, Marcel blijft maar met zijn smoesjes zitten en Jasper roept maar steeds 'troll, troll', terwijl Alex gewoon lekker luchtig reageert en nog steeds sympathiek overkomt.
Maar trouwens Alex, jij gaat iets van 15 uur per week naar die salsa-club, vinden de werknemers daar dat ook niet wat overdreven? Hebben ze je al een baantje aangeboden?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar betrek ik 'jullie' (wie is ons?) erbij? Ik spreek Goedadvies aan op zeer kinderachtig gedrag, hou je er alsjeblieft buiten salsaboy.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar betrek ik 'jullie' (wie is ons?) erbij? Ik spreek Goedadvies aan op zeer kinderachtig gedrag, hou je er alsjeblieft buiten salsaboy.
Bedankt xDquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind Alex eigenlijk nog de leukste hier, Marcel blijft maar met zijn smoesjes zitten en Jasper roept maar steeds 'troll, troll', terwijl Alex gewoon lekker luchtig reageert en nog steeds sympathiek overkomt.
Gelukkig zijn er nog genoeg vissen in de zee..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hey, hou eens op met je zeer kinderachtige gedrag!
Precies, als er teveel dames zijn tijdens andere lessen dan kom ik om in te vallen bij andere lessen ;-)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is redelijk standaard hoor. Tenminste dat je naar veel feestjes gaat en vaak evt helpt bij andere lessen. Dus niets vreemds voor ze als je er regelmatig zit.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Jij reageert altijd wel erg sterk op Alex, wil je stiekem dat hij je gewoon geeft?
Op tv zijn we gewoon wat stil en eigenzinnig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jasper is een koekwaus man. Die andere gasten zijn gewoon wat stil en eigenzinnig, maar jasper is gewoon een halve gare die ze eigen heel wat lijkt te vinden, maar geen woord kan uitbrengen als hij een meisje aanspreekt. En hij laat zijn maat zijn dimp ballen en doet er niets aan. Komaan zeg.
Held.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef GOEDADVIES het volgende:
@ boze mevrouwtje Guanabana
Waarom pest je Alex dan door hem een loser te noemen?![]()
Ik heb een gedicht voor je geschreven, misschien vrolijkt het je wat op;
''bloemen zijn zo nutteloos, om ze hier te gebruiken. Wie wil er vergeleken worden met een bloem? Die zijn slechts mooi en om te ruiken, net als een maagdelijke anus, die net gebleekt is.''
P.S (dat was Jaspers gedicht met een kleine toevoeging)
P.P.S: http://www.myfacewhen.net/uploads/662-u-mad-toy-story.jpg
P.P.S Danku macorgaZ 10 mins work voor al die plaatjes en 30 mins of lols
hahahahahaha i love you!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef GOEDADVIES het volgende:
Alex heb nog ff snel voor jou gemaakt omdat jij dat zelf wou, hehe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En trouwens over die situatie gesproken, volgende x moet je niet vragen om een kus, gewoon doen!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef GOEDADVIES het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En trouwens over die situatie gesproken, volgende x moet je niet vragen om een kus, gewoon doen!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef GOEDADVIES het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You just mad cuz im stylin on yaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:14 schreef muhahaha het volgende:
Deze reeks is niks meer dan moddergooien de laatste tijd. Heerlijk anoniem vanachter je pc'tje he? Keyboard warriors.
Mwah, het was voor de grappige plaatjes gewoon goed advies maar hard verwoord.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:14 schreef muhahaha het volgende:
Deze reeks is niks meer dan moddergooien de laatste tijd. Heerlijk anoniem vanachter je pc'tje he? Keyboard warriors.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |