SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
de rest mag ook welquote:
Gaarne!quote:
Kom danquote:
Aanlokkelijk aanbod. Ik ben echter zo afgedraaid dat ik geen stap meer verzet. Nou ja, behalve om baco's in te schenken.quote:
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanlokkelijk aanbod. Ik ben echter zo afgedraaid dat ik geen stap meer verzet. Nou ja, behalve om baco's in te schenken.
Als ik dan kom, dan wil ik ook alle verwachtingen waar kunnen maken.quote:
En welke verwachtingen zijn dat dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan kom, dan wil ik ook alle verwachtingen waar kunnen maken.
De jouwe. Wat ze zijn weet ik niet, maar ze zijn vast hooggespannen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
En welke verwachtingen zijn dat dan?
Ghehequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De jouwe. Wat ze zijn weet ik niet, maar ze zijn vast hooggespannen.
Je ontkent het in elk geval niet.quote:
Ik zit niet zo vol met verwachtingen hoor, eerder met hoopquote:
Nou, laat maar es horen waar je allemaal op hoopt, terwijl ik lekker van mijn baco geniet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit niet zo vol met verwachtingen hoor, eerder met hoop
Dat gooi ik liever niet openbaar op een forum neerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, laat maar es horen waar je allemaal op hoopt, terwijl ik lekker van mijn baco geniet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat gooi ik liever niet openbaar op een forum neer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Gedicht voor mijn broertje zn bruiloft. Ze willen een kookboek maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Trance zou ik aanraden als die film nog draait.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Macrador het volgende:
Hebben jullie een idee welke film leuk is die nu draait in de cinema?
1 om met vrienden te kijken en 1 om te kijken met vriendin.
Ik dacht Man of Steel voor vrienden.
relax! 😘quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stress!!
Nu al!!
Morgen wordt een ramp!
Hoe kan ik nou relaxen als ik nu al angst heb om te verdwalen en zo heel die bruiloft te missenquote:
TomTom lenen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou relaxen als ik nu al angst heb om te verdwalen en zo heel die bruiloft te missen
Graag!quote:
Bel ErwinRommel morgen maar evenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag!
Die van mn moeder is uitgeleend.
Ik sms hem dan wel ff want btg is opquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bel ErwinRommel morgen maar even
Hij ligt nu te slapen.
als je daar nu al van uit gaat jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stress!!
Nu al!!
Morgen wordt een ramp!
Nee hoor, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je daar nu al van uit gaat ja
Ik kom niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Guys. Meettopic is nu een sticky. Gaarne reageren!
Zeker omdat vinniiee kwamquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Guys. Meettopic is nu een sticky. Gaarne reageren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Okay!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan weet iedereen dat hij of zij veilig kan komen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
O.o
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wat heeft ie gesnoven?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En voor Tam
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niks wits, anders zag je t wel HAHAHAHAHAHAHA SNAP JE xDquote:
#No racism # Lovin' the Murph-manI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks wits, anders zag je t wel HAHAHAHAHAHAHA SNAP JE xD
#No racism # Lovin' the Murph-man![]()
![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
![]()
Okay ik ga echt slapen. 6 uur ofzo op. Kusjes!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Tamashii het volgende:
Okay ik ga echt slapen. 6 uur ofzo op. Kusjes!![]()
Trusten![]()
![]()
Trusten en succesquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Tamashii het volgende:
Okay ik ga echt slapen. 6 uur ofzo op. Kusjes!
Mwehehehequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Pfff, zit ik weer met die dqod opgescheept
quote:BWAHAHAHAHA :$
Ik zit verkeerd
Dat werkt niet, want die haarbal ligt in de wegquote:
Er bovenop gaan zittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat werkt niet, want die haarbal ligt in de weg![]()
![]()
JAAG JOU TOCH OOK NIET WEG WANNEER JE SLAAPT? OF MOET IK DAT WEL EENS DOENquote:
Try mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
JAAG JOU TOCH OOK NIET WEG WANNEER JE SLAAPT? OF MOET IK DAT WEL EENS DOEN![]()
![]()
Challenge acceptedquote:
*Nageltjes vijlt*I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ok.. Zet ook dit topic maar vast stickyquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dan is er tenminste nog iets sticky..quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Zet ook dit topic maar vast sticky![]()
![]()
I'M TOO STICKY FOR MY SHORTSquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iets sticky..
Wat vinneh zegt, daar? :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Stijf! Dus dan hebben we sticky en stijf
HET MOET TOCH NIET GEKKER WORDEN IKSDEEEJJJJI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Stijf! Dus dan hebben we sticky en stijf![]()
![]()
Ergens ben ik wel fan van Dqod haar gif"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hahaha mja je komt niet ver met een stijf wijf.... Verkeerde stijfheid jonguh!!quote:
Waarom maakt ze rukbewegingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
I LOVE YOU GUYS.. LIKE.. FO SHO NIQUAS
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat
[ afbeelding ]
Zo.. En nu ga ik een film ofzo kijken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goed plan. Ciao![]()
![]()
![]()
Zucht!!
Iedereen al in coma inmiddels?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wat is dat voor spelletje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef muhahaha het volgende:
Nog niet, ff hill climber op de mobiel spelen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Soort race spelletje waarbij je zover mogelijk moet proberen te komen zonder op je dak terecht te komen. Je begint met een jeep op 1 map en kunt gaandeweg je jeep voorzien van upgrades, nieuwe maps en nieuwe voertuigen unlocken. Er zit ook een bus in voor jofu.quote:
Oja, salto's leveren bonuspunten op.![]()
![]()
Volgens mij heb ik Vin dat spel een keer zien spelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soort race spelletje waarbij je zover mogelijk moet proberen te komen zonder op je dak terecht te komen. Je begint met een jeep op 1 map en kunt gaandeweg je jeep voorzien van upgrades, nieuwe maps en nieuwe voertuigen unlocken. Er zit ook een bus in voor jofu.
Oja, salto's leveren bonuspunten op.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog verliefderquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat
[ afbeelding ]
Zo.. En nu ga ik een film ofzo kijken
[ afbeelding ]![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goedemorgen trouwens. Allemaal een warme zonnige dag toegewenst!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja niet tof maar goed ben inmiddels 3 uur wakker en het gaatquote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
koffie![]()
straks met 4 stuiterballetjes naar Ballorig
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 08:52:38 ]![]()
Niet meer zo moe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet tof maar goed ben inmiddels 3 uur wakker en het gaat![]()
Shut upquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:11 schreef Dven het volgende:
Goedemorgen trouwens. Allemaal een warme zonnige dag toegewenst!alleen maar regen .
Shiiiittt heb echt dringend een massage nodig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Shut upalleen maar regen .
Shiiiittt heb echt dringend een massage nodigquote:
Ik heb gister een heerlijke massage gehad
Helemaal ontspannen ben ik![]()
Nice, alle spieren losgekneed?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Helemaal ontspannen ben ikAlleen van horen zeggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, als het serieus is dan.
Spieren van schouders naar nek zitten echt helemaal vast.
![]()
![]()
Ik krijg dat echt nooit geregeldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Helemaal ontspannen ben ik.
![]()
Ja allesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, alle spieren losgekneed?
[..]
Alleen van horen zeggen.
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt nooit geregeld.
![]()
![]()
Nou ik ga in ieder geval goed uitgerust naar de bruiloft
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is niet fijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, als het serieus is dan.
Spieren van schouders naar nek zitten echt helemaal vast.
Wil best masseren hoor
![]()
![]()
Hey hey hey en ik dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet fijnWil best masseren hoor
![]()
![]()
Zal ik je masseren?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezier in ballorig!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zucht
Ik ga afsluiten
Stuiterballen komen er zo aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Vriend regelen die dat doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt nooit geregeld.
Van J?quote:![]()
![]()
Verdwalen en dan naar een bruiloftquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:12 schreef rival het volgende:
pffff
Goedemorgen lieverds
Wat gaan we doen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben echt hartstikke moe![]()
Prima hoor dat mn moeder in scheiding ligt maar het zou fijn zijn als ze dan niet haar verdriet in de kroeg gaat verdrinken zodat ik haar mag gaan ophalen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee en nu ook klaar. Ben benieuwdquote:
Mijn moeder dronk thuis gewoon in één keer een fles wijn op. Kotste het uit en ging slapen. Handiger.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt hartstikke moe![]()
Prima hoor dat mn moeder in scheiding ligt maar het zou fijn zijn als ze dan niet haar verdriet in de kroeg gaat verdrinken zodat ik haar mag gaan ophalen![]()
Niet veel. Kater verwerken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:12 schreef rival het volgende:
pffff
Goedemorgen lieverds
Wat gaan we doen?![]()
Mjah!! Minder beschamend ook!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder dronk thuis gewoon in één keer een fles wijn op. Kotste het uit en ging slapen. Handiger.
Maar ja, al met al was ik pas rond kwart voor 1 thuis vannacht en sliep ik pas laat en nu is heel mn planning voor vandaag fucked up![]()
Gelukkig was de trouwerij van mijn broertje (geen kind van mijn moeder) ook helemaal niet belangrijk voor mij hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Kruipend de kroeg uit?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sterkte en veel plezier op de trouwerij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah!! Minder beschamend ook!
Maar ja, al met al was ik pas rond kwart voor 1 thuis vannacht en sliep ik pas laat en nu is heel mn planning voor vandaag fucked up![]()
Gelukkig was de trouwerij van mijn broertje (geen kind van mijn moeder) ook helemaal niet belangrijk voor mij hoorVeel koffie.
![]()
Ik lust geen koffiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterkte en veel plezier op de trouwerij.Veel koffie.
![]()
Ik heb gelukkig nog alle tijd!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, jammerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof er niks van!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zowel gewonnen met biljarten als met pokeren. Ik kan het nog steeds
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is toch juist beterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nog nooit zo rustig geweest in ballorig
[b]AirwiN schreef [/b]
Rare mensen die hopen dat ik het boeket ga vangen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Rare mensen die hopen dat ik het boeket ga vangen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik heb nu geen zin in seks, sorryquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komt mijn hoofdpijn even een verlichten?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben van plan om op minimaal 8 meter afstand van het boeket te blijven!!quote:
Lach niet!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
effe rukken op de wcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komt mijn hoofdpijn even een verlichten?![]()
Monitor gehad van Joof
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen grap!quote:
Orgasme is een goed hoofdpijnmedicijn!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Denken dat dat met 5 minuten gepiept isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen grap!
Orgasme is een goed hoofdpijnmedicijn!![]()
![]()
Porno.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat dat met 5 minuten gepiept is![]()
Dan staat er ook niet veel druk op....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat dat met 5 minuten gepiept is
Heb je onlangs geneukt ofzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan staat er ook niet veel druk op....
Heb je onlangs geneukt ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan staat er ook niet veel druk op....
Heb je onlangs geneukt ofzoIs alweer even geleden
![]()
![]()
Beetje respect voor LoLa jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Euh mannen moeten ook in de stemming komen en aangezien we visueler zijn ingesteld dan vrouwen helpen beelden daar beter bij.quote:![]()
Dus dan zou het wel ineens binnen 5 minuten lukken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh mannen moeten ook in de stemming komen en aangezien we visueler zijn ingesteld dan vrouwen helpen beelden daar beter bij.![]()
Dat wil jij niet wetenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
@huppelmuts, zorg dat je er om 13:00 bent. Moet de trein pakken.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Als je maar wilquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan zou het wel ineens binnen 5 minuten lukken?![]()
goedenmiddag
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Heb je mijn receptgedicht gezien?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Moeder over de zeik
Had een gedichtje gedeeld op FB, vol met spelfouten![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Spiderversie van kip cordon bluequote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik kan geen kip cordon blue's maken. Het blijft uit elkaar vallen, dit hoort met één stokje te kunnen.
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
kan je het niet dichten met eiwit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik kan geen kip cordon blue's maken. Het blijft uit elkaar vallen, dit hoort met één stokje te kunnen.
[ afbeelding ]Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, ik had die filets platter moeten slaan. En er zat zo'n los stukje aan de kip. Maarja, misschien gaat het er nog wat er uitzien als ik het bak.quote:![]()
kipfilet plat rammen folie erop en dan met een deegrollerquote:dan dubbelklappen
Met ham/kaas ertussen. Door eimengsel halen en dan paneren![]()
Dat heb ik precies gedaan. Alleen dat stomme losse stukje. Het "haasje" van de filet ofzo? Ach, ik probeer het nog wel een keer binnenkort. Het zal vast wel te eten zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kipfilet plat rammen folie erop en dan met een deegrollerdan dubbelklappen
Met ham/kaas ertussen. Door eimengsel halen en dan paneren![]()
![]()
aah oke nou ja was maar een ideetjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik had die filets platter moeten slaan. En er zat zo'n los stukje aan de kip. Maarja, misschien gaat het er nog wat er uitzien als ik het bak.
Det Som En Gang Var
Dat snij ik er altijd afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik precies gedaan. Alleen dat stomme losse stukje. Het "haasje" van de filet ofzo? Ach, ik probeer het nog wel een keer binnenkort. Het zal vast wel te eten zijn.er zit altijd zo'n ranzig spierdingie in
![]()
![]()
ja die haal ik er ook altijd afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snij ik er altijd afer zit altijd zo'n ranzig spierdingie in
Det Som En Gang Var
Dat witte en spierspul snij ik er ook van af. Maar dat losse stukje is volgens mij juist het lekkerste stuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snij ik er altijd afer zit altijd zo'n ranzig spierdingie in
![]()
dan weet ik ff nie wat je precies bedoeldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat witte en spierspul snij ik er ook van af. Maar dat losse stukje is volgens mij juist het lekkerste stuk.
Ondanks dat het met tig stokjes aan elkaar vast zit zal het vast wel lekker zijn![]()
Zo'n etter ben je wel jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij steek ik alle collega's aan met verkoudheid
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodra de nagels gelakt zijn is een vrouw zeker 10 minuten gehandicapt
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel langer ook. Moet het niet beschadigen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra de nagels gelakt zijn is een vrouw zeker 10 minuten gehandicapt![]()
Ja maar ik kan niet langer wachten, ik moet zo de auto inquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel langer ook. Moet het niet beschadigen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kut, ik moet plassen
[b]AirwiN schreef [/b]
Föhn eropquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel langer ook. Moet het niet beschadigen.![]()
![]()
Heb ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Op naar de bruiloft
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben rustig een spelletje gaan doen en het moet maar zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lange dag. Half 6 op. Examen gedaan en bijna 3 uur gereden. Bleh
Dan is het toch lekker dat je thuis bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:25 schreef Tamashii het volgende:
Hoe vond je je examen gaan?![]()
Ja ik was 2 uur onderweg. Verschrikkelijk is datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:25 schreef Tamashii het volgende:
Hoe ging je examen?![]()
![]()
Mehhhhquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het toch lekker dat je thuis bent?
Hoe vond je je examen gaan?had beter verwacht, wist veel theorie maar er kwam maar weinig aan bod. Veel dezelfde vragen. Vandaar mijn eerdere ben benieuwd
Wat een mensen op de weg man. Absurd gewoon.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik was 2 uur onderweg. Verschrikkelijk is dat
Hoe ging je examen?
Zie hierboven
Ah!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehhhhhad beter verwacht, wist veel theorie maar er kwam maar weinig aan bod. Veel dezelfde vragen. Vandaar mijn eerdere ben benieuwd
Nu gaat er een lichtje branden. Wel stom trouwens
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een mensen op de weg man. Absurd gewoon.
Zie hierboven![]()
![]()
Wij zouden uit eten gaan maar ik heb rugpijn van het autorijdenen mijn stoel kan niet verder naar voren cq rechter. Wat is hier de oplossing voor?
Lendensteun?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
Wij zouden uit eten gaan maar ik heb rugpijn van het autorijdenen mijn stoel kan niet verder naar voren cq rechter. Wat is hier de oplossing voor?
![]()
Hoi, vrijmibo was gezellig, dus weet niet of ik hier nog lang ben
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Vanavond Boney M hier in de stad. Zeker wat tjikkies versieren onder daddy cool
Boney m is toch allang dood man
Oh nvm lees dat bobby ex lid was van deze groep
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 18:50:08 ]![]()
Dat is een personal assistant die je stevig vasthoudt bij je lendenen terwijl je rijdt :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat is Bobby FarrellNaja. Chao!
HET IS BOBBYB, STELLETJE CULTUURBARBAREN!!!1!!!11!!!!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Hologram enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Royco1 het volgende:
Maar wat is er zonder Bobby nog over van Boney M dan?
Alleen de achtergrondzangeressen ofzo?
Chao!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb een automatischequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is een personal assistant die je stevig vasthoudt bij je lendenen terwijl je rijdt :$![]()
![]()
Maar da's toch lang niet zo spannendquote:
Klein beetje vochtig geworden :$.. Waar koop ik dat en kan het op m'n fiets?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die gaat harder of zachter kneden als je d'r knopje streelt
Nee je kan het alleen bij mij ervarenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klein beetje vochtig geworden :$.. Waar koop ik dat en kan het op m'n fiets?![]()
![]()
Ohquote:![]()
Tuuuuurlijkquote:.
Ow sorryquote:.
Bioscoopbroek gevonden na hem 2 jaar kwijt te zijn geweest
Wat is het toch ook een bazenbroek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat houdt dat in dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is het toch ook een bazenbroek.![]()
Is het zo'n MC Hammer broek?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Open zakken, waardoor de persoon naast je met haar hand bij je leuter kan.quote:Nee, dat niet. Die heb ik nooit gehad.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Open zakken, waardoor de persoon naast je met haar hand bij je leuter kan.
[..]
Nee, dat niet. Die heb ik nooit gehad.![]()
Zoiets wil ik ook wel![]()
![]()
niettusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Dqod het volgende:
HET IS BOBBYB, STELLETJE CULTUURBARBAREN!!!1!!!11!!!!
Het is Bobby F
MAfakka![]()
![]()
geylquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Open zakken, waardoor de persoon naast je met haar hand bij je leuter kan.
[..]
Nee, dat niet. Die heb ik nooit gehad.![]()
![]()
Dan maak je er een.quote:Zeker. Was hem kwijtgeraakt, hij lag schijnbaar achter mijn kast.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Even mezelf betasten :$quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
When I look into your eyes......
RawrI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Waarom betalenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf betasten zonder dat iemand het merkt natuurlijk
Thuis porno kijken is goedkoper![]()
bij jou kijken nog goedkoperquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom betalen
Thuis porno kijken is goedkoper
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Oja niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf betasten zonder dat iemand het merkt natuurlijk![]()
![]()
Nope!
Maar is niet erg, avondje niet fokken kan niet zoveel kwaad
Truste!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ook maar een tukkie doen dan
Avond
[b]AirwiN schreef [/b]
Nuchter!
En blijkbaar zitten er standaard 3 personen in 1 huwelijk!!
Bruid, bruidegom en God!
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe okequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Nuchter!
En blijkbaar zitten er standaard 3 personen in 1 huwelijk!!
Bruid, bruidegom en God!Maar verder wel een leuke avond gehad?
![]()
![]()
Zekers!!
Nu nog ff 1 peuk en dan naar bed, om 7 uur gaat de wekker want ik ga naar Veteranendag!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zekers!!
Nu nog ff 1 peuk en dan naar bed, om 7 uur gaat de wekker want ik ga naar Veteranendag!![]()
![]()
Nu baal ik dat we woensdag niet naar World War Z in Pathe ArenA gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Ik ben ook in het centrum van Den Haag vandaag. Ik ga je stalkuh!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zekers!!
Nu nog ff 1 peuk en dan naar bed, om 7 uur gaat de wekker want ik ga naar Veteranendag!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Prima, ik ben dat slaperige blondje gekleed in oranje en met camouflage-stringquote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook in het centrum van Den Haag vandaag. Ik ga je stalkuh!!!!!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Als die veteranen maar niet bezwijken aan de opwinding als ze die camouflagestring zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Prima, ik ben dat slaperige blondje gekleed in oranje en met camouflage-string
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die veteranen maar niet bezwijken aan de opwinding als ze die camouflagestring zien._!
Dat komt wel goed!!
Ik ga op pad
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezier!quote:
LoLa!quote:
Mjaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nu baal ik dat we woensdag niet naar World War Z in Pathe ArenA gaan
Ik heb woensdag avond wel vrij, dus ik ga waarschijnlijk in mijn eentje dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik wakker kan worden komt dat vast wel goed.quote:![]()
Het is trouwens best koud buiten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
veel plezier jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik wakker kan worden komt dat vast wel goed.![]()
Het is trouwens best koud buiten!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: