Nina is best wel een mooie meid, en voor de rest zou het niet moeten uitmaken als je echt van iemand houdt...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:25 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nou ja knap, kindloos en geen kutfamilie ook niet hoor haha
Oneensquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Nina is best wel een mooie meid, en voor de rest zou het niet moeten uitmaken als je echt van iemand houdt...
ik hoop dat Noud Wiet kapot banged.........quote:
Ze is best wel mooi, hoor! Ik heb d'r in het echt gezien en gesproken en ze was ook nog aardig. Maarja, in de serie telt dat laatste nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Oneens. Nina is ook niet echt lelijk, alleen ze kijkt zo eng
. Zou haar stiekem wel doen. :p
Ben benieuwd,quote:
quote:
Dat weet ik ook niet. Hij zal vast wel eens gezegd hebben, dat Sjoerd moest stoppen met de drugs!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim zegt de hele tijd dat 'ie Sjoerd al genoeg kansen heeft gegeven, maar - en misschien heb ik iets gemist - wanneer dan? En waarbij?
Arrogante lul dat Tim ook is. Helemaal niet meer aan denken dat 'ie gewoon met de vriendin van z'n broer is vreemdgegaan en d'r 'gestolen' heeft. Neenee, hìj heeft Sjoerd al genoeg kansen gegeven,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook niet. Hij zal vast wel eens gezegd hebben, dat Sjoerd moest stoppen met de drugs!
Iets anders kan ik ook niet bedenken.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Arrogante lul dat Tim ook is. Helemaal niet meer aan denken dat 'ie gewoon met de vriendin van z'n broer is vreemdgegaan en d'r 'gestolen' heeft. Neenee, hìj heeft Sjoerd al genoeg kansen gegeven,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hopelijk. Vond Tim altijd al irritant maar nu is ie al helemaal onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
Misschien maar goed ook, dat Sjoerd er een poosje uit gaat.
Dan houdt Tim misschien ook een keer op, met zijn zelf medelijden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja inderdaad. Tim mag van mij ook te pletter vallen,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
Misschien maar goed ook, dat Sjoerd er een poosje uit gaat.
Dan houdt Tim misschien ook een keer op, met zijn zelf medelijden.
Oh! Jij denkt het ook al dus,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hopelijk. Vond Tim altijd al irritant maar nu is ie al helemaal onuitstaanbaar.
Maar ik denk nog steeds dat Sjoerd en Rikki weer bij elkaar komen en ie nog dieper in de huilie-modus terechtkomt.
Jaquote:
Inderdaad,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zie Rikki er wel voor aan aangezien ze altijd van de één naar de ander loopt.En huilie-gedrag is sowieso erg onaantrekkelijk en vermoeiend natuurlijk.
Hartstikke waar natuurlijk en tegelijkertijd een jammer voorbeeld van schrijversluiheid. Ze zal inderdaad zolang Sjoerd en zei erin zitten om de zoveel tijd met hem samen komen al is het alleen al omdat ze samen een kind hebben zoals Koosnaam al zei.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zie Rikki er wel voor aan aangezien ze altijd van de één naar de ander loopt.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |