SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Topicreeks
• De GTST Live-topicreeks
- De OP -
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef amaranta het volgende:
Maar die miskraam is verzonnen? Een soort van Bingtest?
Daar had Aysen wel gelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]Bedacht voor Aysen. Die heeft op Monica in lopen praten 'hij wilt je alleen voor het kind, kijk maar hoe die reageert als je zegt dat je een miskraam hebt gehad'. De bitch
Jup en ik denk zelf dat Monica door die val alsnog een echte miskraam krijgtquote:
Lol, dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup en ik denk zelf dat Monica door die val alsnog een echte miskraam krijgt*denk ik he*
Alleen is de vraag gaat dat volgende week Vrijdag pas gebeuren of eerder?quote:
Mooie research.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:45 schreef LetsGame het volgende:
Best vreemd als je beseft dat GTST al bijna 4750 afleveringen heeft..
Laura speelt al mee sinds aflevering 1, Jef sinds afl 117, Janine sinds afl 392, Rik sinds afl 959 (met een tussenperiode van ongeveer 1150 afleveringen), Ludo sinds afl 1059 (precies 100 afleveringen na Rik![]()
) en ook Sjors zit er lang in; sinds afl 2534.
4750 afleveringen maal (plus minus) 22 minuten is 104500 minuten, is ----> 1741 uur, is -----> 72 dagen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:45 schreef LetsGame het volgende:
Best vreemd als je beseft dat GTST al bijna 4750 afleveringen heeft..
Laura speelt al mee sinds aflevering 1, Jef sinds afl 117, Janine sinds afl 392, Rik sinds afl 959 (met een tussenperiode van ongeveer 1150 afleveringen), Ludo sinds afl 1059 (precies 100 afleveringen na Rik![]()
) en ook Sjors zit er lang in; sinds afl 2534.
Och, dat zeggen ze bijna altijd, of ze nu op de keukentafel hebben liggen krikken of in de auto, het is altijd "ik ben met [naam] naar bed geweest."quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Mooie research.
Noud zei: Ik ben met Wiet naar bed geweest.
Maar feitelijk gezien was het toch de bus?
Een cliffhanger is er iedere aflevering.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Sanders86 het volgende:
Laatste aflevering voor de zomerstop dan?
Meet the Parents.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef spierbal het volgende:
Ik vond Ludo best angstaanjagend overkomen met: NOU DAAT DACHT IK NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |