PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ja, we hebben in de tram gestaan schouder aan schouder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Toefjes heb ik trouwens ook wel eens gezien
Denk ik
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje jammer die TT en totaal onnodig.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje jammer die TT en totaal onnodig.
Wekelijks op tv. Maar dan denk ik: "oh nee, Gert-Jan is niet Toefjes..."quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Toefjes heb ik trouwens ook wel eens gezien
Denk ik
rotkopquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jongens als goedmaker voor mijn slappe tt heb ik een nieuwe chick in de OP gezet
ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wekelijks op tv. Maar dan denk ik: "oh nee, Gert-Jan is niet Toefjes..."
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wekelijks op tv. Maar dan denk ik: "oh nee, Gert-Jan is niet Toefjes..."
Ik moet morgen nog maar eens de puntjes op de i zetten in al mijn tourpouls.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nu dudeweiser m peert kunnen we weer over de tour kwebbelen
mac millerquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben jullie ook wat chille muziek
IK krijg nu al de tering van die commentator wat een klapmongool is datquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Spanje u20 - Frankrijk u20 bezig op ES. 1-0 bij rust voor Spanje. Zijn de 2 topfavorieten voor de eindzege..dit is nog een poulewedstrijd
Zouma en Umtiti centraal achterin bij de Fransen
Wie denk jij wie wint ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog maar eens de puntjes op de i zetten in al mijn tourpouls.
Echt hèquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IK krijg nu al de tering van die commentator wat een klapmongool is dat
De tour natuurlijk. Dat ik de poule win is al bekendquote:
Froome. Zekerheidje, denk ik. Maar ik hoop dat het echt spannend wordt: niets is zo mooi als een spannende bergetappe met kleine verschillen in het klassementquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De tour natuurlijk. Dat ik de poule win is al bekend
Ik zeg Contadorquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Froome. Zekerheidje, denk ik. Maar ik hoop dat het echt spannend wordt: niets is zo mooi als een spannende bergetappe met kleine verschillen in het klassement
Porte is ook te lelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg ContadorAl is Porte als knecht te sterk
Nee gij met je brilquote:
Porte ook niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook geen Tourwinnaar
Wat mij betreft niet nee. Als Froome echt zo gaat aanvallen in de bergen als hij nu aankondigt, mag hij winnenquote:
Froome heeft 'm vorig jaar eigenlijk al gewonnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet nee. Als Froome echt zo gaat aanvallen in de bergen als hij nu aankondigt, mag hij winnen
te laatquote:
Toch zou het ook het ook mooi zijn als iemand dat Sky-treintje helemaal aan gort rijdt. Mollema en Gesink ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Froome heeft 'm vorig jaar eigenlijk al gewonnen
Nibali probeerde het weleens maar tevergeefsquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch zou het ook het ook mooi zijn als iemand dat Sky-treintje helemaal aan gort rijdt. Mollema en Gesink ofzo
Maar ik zie het niet gebeuren.
Gesinkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch zou het ook het ook mooi zijn als iemand dat Sky-treintje helemaal aan gort rijdt. Mollema en Gesink ofzo
Een Spaanse samenwerking misschien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nibali probeerde het weleens maar tevergeefs
Japanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom is Yoshida 3K+ waard op de xbox?
ik denk dat contador en rodriquez een eind gaan komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door de Confed cup wellicht nog? Alle Jappen werden mega duurquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij is altijd wel 1k waard. Zijn IF ging ook een tijd voor 100kquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door de Confed cup wellicht nog? Alle Jappen werden mega duur
Scoop turn en knallen met Robinhoquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Noodgedwongen Lavezzi vervangen voor Robinho als LW in 433, voor die Confed cup....maar ik denk eigenlijk dat ik Robinho beter vind
Dit ja. Lamela TOTS op rechts, Robinho op linksquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoop turn en knallen met Robinho
Die zijn wel gruwlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Spaanse samenwerking misschien.
Purito, Moreno, Anton, Valverde, Costa (Portugees, maar what's in a name), Contador....
jezusquote:
quote:
Haha, dat doet mij denken aan deze:quote:
3kbquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, dat doet mij denken aan deze:
na 5 seconde afgezet, kk voor mn orenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, dat doet mij denken aan deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:53 schreef n0ir het volgende:
Deze lerares (de linker) zou ik wel geven
[ afbeelding ]Hee crookkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What do you mean what do I mean?
nou eeeh nog steeds kk voor mn orenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef n0ir het volgende:
Oh shit die school is speciaal onderwijs dat verklaart een hoop en nu mag je eigenlijk niet lachen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef n0ir het volgende:
Oh shit die school is speciaal onderwijs dat verklaart een hoop en nu mag je eigenlijk niet lachen.
Er staat niet voor niets vso.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef n0ir het volgende:
Het is gewoon Prem in zijn jonge jaren die gastquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
die met dat groene vestje is niet slecht hoor
duurde lang crookkiequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat zeg ik toch nerdje
Zeg dan die met dat zwarte vestjequote:
hahahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]_
Het is gewoon Prem in zijn jonge jaren die gast
Weet ik, ik ben nog beginner en dit is gewoon goed in elkaar gezet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat is nou muziek jij maakt oorverkoudheid
Deze lijkt welquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
die met dat groene vestje is niet slecht hoor
Dat jij nou bijna naar een VSO school werd gestuurd.quote:
Da's een hele grote gloryholequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Deze lijkt wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat jij nou bijna naar een VSO school werd gestuurd.
Beter dan dat lange haarquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Ramos loopt er toch weer bij als een of ander fatje
Beter ook gewoon zonder smerig baardje. Het staat hem gewoon een beetje pedant ofzoquote:
De Rossiquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter ook gewoon zonder smerig baardje. Het staat hem gewoon een beetje pedant ofzo
Pirlo met baard is daarentegen
Die snor van Silva ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Italianen zijn veel meer stylish dan Spanjaarden
Dat is niet zo maar een Chinees. Dat is Rijst!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
De enige Chinees in de video:
[ afbeelding ]
Ik wist dat er iets ging komen. Maar ik heb het puur en alleen over het snorretje van Silva. Het staat hem gewoon niet.quote:
Leuke foto trouwens. Je ziet er veel jonger uit dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets ging komen. Maar ik heb het puur en alleen over het snorretje van Silva. Het staat hem gewoon niet.
Welke foto bedoel jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Leuke foto trouwens. Je ziet er veel jonger uit dan ik had verwacht.
Pedro heeft er ook eenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets ging komen. Maar ik heb het puur en alleen over het snorretje van Silva. Het staat hem gewoon niet.
Jij maakt je ook schuldig aan het blindstaren op mijn UI, zoals menig ander FOK-er hier. Toch mooi om even korte metten te maken met de vooroordelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Leuke foto trouwens. Je ziet er veel jonger uit dan ik had verwacht.
De laatste keer dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Ben ik alweer vergeten. Post hem nog een keer
Je wilde een duckface doen maar dacht net toen je klikte toch maar niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste keer dan.
[ afbeelding ]
is die rand goud of bruin?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste keer dan.
[ afbeelding ]
Zo zit mijn gezicht gewoon makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je wilde een duckface doen maar dacht net toen je klikte toch maar niet?
Zelfde kleur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
Is de zijkant nou een andere kleur of is dat schaduw
Bruin, hout.quote:
Houtkleur of is het frame gemaakt van hout?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde kleur.
[..]
Bruin, hout.
Het is echt hout.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Houtkleur of is het frame gemaakt van hout?
Dat had ook een heel ander soort website kunnen zijn..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is echt hout.
www.timeforwood.nl (gekregen van Fuszy)
Model: Muriello.
Fuszy kennende natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ook een heel ander soort website kunnen zijn..
de wens is de vader van de gedachte...timmiequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is die nieuwe cup alleen zilver?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Op PS3 is IF Berget gewoon 215k BIN..scheelt bijna 100k
Volgens mij wel jaquote:
Die vind ik ook niet echt mooi nee. Het is nou ook niet zo dat ik voor die bril per se een bijpassend horloge nodig hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat houten horloge is echt het lelijkste wat ik ooit gezien heb![]()
![]()
Mijn eerste potje in dat toernooi, gelijk een tegenstander met 2 silver TOTS-en uit La Liga, IF Oduro en nog wat van dat beestenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jammer, had een vet team in mn gedachte
Er is maar 1 silver tots uit la liga toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn eerste potje in dat toernooi, gelijk een tegenstander met 2 silver TOTS-en uit La Liga, IF Oduro en nog wat van dat beesten
Formatie: 5221
Dan had hij er een uit La Liga, en nog een ander. Hij had 2 blauwe kaartjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Er is maar 1 silver tots uit la liga toch?
Dat is een gave zonnebril man, kwam niet helemaal over op je bb-selfie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is echt hout.
www.timeforwood.nl (gekregen van Fuszy)
Model: Muriello.
Autobuyer op tiltquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef pascal08 het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Ik zie dr toch maar 1.quote:De houten horloges van Time For Wood zijn er in verschillende maten en soorten.
Aah okequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan had hij er een uit La Liga, en nog een ander. Hij had 2 blauwe kaartjes.
Heb alleen die site doorgekregen van Fus, heb die bril natuurlijk gewoon zelf betaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is een gave zonnebril man, kwam niet helemaal over op je bb-selfie.![]()
Zeg eens waarom krijg jij zo'n mooi cadeau van Fuszy?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb alleen die site doorgekregen van Fus, heb die bril natuurlijk gewoon zelf betaald
Had ik maar een autobuyer...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Autobuyer op tilt
[..]
Ik zie dr toch maar 1.
En ze zijn niet zo duur. Normaal koop ik iedere 1/2 jaar een Ray-ban of iets dergelijks...deze is dus beduidend goedkoperquote:
Verkapte kijk-mij-rijk-zijn post.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ze zijn niet zo duur. Normaal koop ik iedere 1/2 jaar een Ray-ban of iets dergelijks...deze is dus beduidend goedkoper
Wat doe jij met je zonnebrillen of geef je ze elk jaar als gestolen op?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ze zijn niet zo duur. Normaal koop ik iedere 1/2 jaar een Ray-ban of iets dergelijks...deze is dus beduidend goedkoper
Ja maar een 71 pace bpl CBquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ze niet bepaald zeldzaam zijn? Heb er deze week alleen al 3 gehad
Sherlock Thorbie zit al je verzekeringsformulieren al te checken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe jij met je zonnebrillen of geef je ze elk jaar als gestolen op?
Yup. Gewoon bij mijn verzekering, het bedrijf waar ik dus ook werkzaam benquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe jij met je zonnebrillen of geef je ze elk jaar als gestolen op?
Zal je baas eens inlichten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Gewoon bij mijn verzekering, het bedrijf waar ik dus ook werkzaam ben
Dat is mijn baas niet, zij is manager van een andere afdeling, die vlakbij ons zitquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal je baas eens inlichten.
E: als ze niet in zwitserland zit
gewoon doen yolo dit datquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is mijn baas niet, zij is manager van een andere afdeling, die vlakbij ons zit
Verzekeringsfraude...niet bepaald handig, en al helemaal niet als medewerker van een verzekeraar
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb overigens nog geen enkele squad fitness gehad in deze 2 dagen. Vervelend
gaan die contracten nou nog steeds voor 500c nee tochquote:
Voor 500-550 verkocht ik er net 2 van de 10. Ik heb dus de prijs verlaagd naar 450-500. Even afwachten wat dat doetquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan die contracten nou nog steeds voor 500c nee toch
450c BIN verkoopt op xbox allemaal..op ps3 vast nog duurderquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan die contracten nou nog steeds voor 500c nee toch
je zou bijna denken dat PS3'ers dom zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor 500-550 verkocht ik er net 2 van de 10. Ik heb dus de prijs verlaagd naar 450-500. Even afwachten wat dat doet
voortijdig zelfsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
450c BIN verkoopt op xbox allemaal..op ps3 vast nog duurder
Laten we gewoon concluderen dat wij slimmer zijn dan het gemiddelde. Of dat betekent dat de rest dom is, is niet mijn conclusiequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat PS3'ers dom zijn
Wie is Smoozk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon doen yolo dit dat
Commentator geeft Smoozk gelijk over de assist van de assist
Nee pascal aka ricky van wolfswinkelquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die ken je toch wel Rijst aka Rijstbal?
Oh snap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee pascal aka ricky van wolfswinkel
?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb je berget in je packquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik wil een nieuw paar schoenen hebben. Wat vind jij van deze?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee pascal aka ricky van wolfswinkel
Schijtquote:
Dat gehaat vind ik zo bullshit net als op JBquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
nu al meer hekel aan Neymar dan aan Ronaldo
Mooi pattas. Beetje jammer van die Arabische tekst op de zijkant van de zool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw paar schoenen hebben. Wat vind jij van deze?
[ afbeelding ]
ik hekelquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat gehaat vind ik zo bullshit net als op JB
Toch niet zo moeilijk? 2 Italianen op LB en LCB met sterke link, en die RCDM en RCAM ook omzetten naar andere nationaliteit, met een sterke link?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef n0ir het volgende:
Wie helpt mij en maakt dit team geschikt voor het toernooi?
[ afbeelding ]
Alvast bedankt
Ja wtf. Ze hebben 4 ton gehad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is Jozefzoon ineens transfervrij ?
Vet hoor, zou ze zelf ook halenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
ja nu ik heb geen zin om te wachten tot na die wedstrijd
Is ook niet moeilijk maar ik heb geen zin om me er in te verdiepenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk? 2 Italianen op LB en LCB met sterke link, en die RCDM en RCAM ook omzetten naar andere nationaliteit, met een sterke link?
Ik wil hem ook wel omdraaien hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk maar ik heb geen zin om me er in te verdiepenbedankt voor je tip ik zal even kijken naar de italianen
De mijne lijken hier wel een beetje op. Ook canvas, middelhoog, groengrijs. Zijn alleen van Blackstone.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was je nog verkleed?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben terug van het JJ2 event. Ik had het niet aangekondigd maar goed. Ik las dat PSV Arias nog wil halen, het zou wel grappig zijn want dan kan ik zien hoe goed hij in het echt is.
Dat ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi pattas. Beetje jammer van die Arabische tekst op de zijkant van de zool.
Zo dat nep barca shirt is een maatje of 4 te groot. Wel een geyl wijf.quote:
Waarom de fuck is dat shirt zo grootquote:
Ik heb even ingezoomd, het is niet Arabisch maar het is wel een minpuntje ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi pattas. Beetje jammer van die Arabische tekst op de zijkant van de zool.
Goed gezienquote:
Dat inderdaad...quote:
Etuhu heeft geen hoofdquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit zijn de beter packs![]()
p.s. heb even de wiellercracks nodig.
bennati of gavezzi ?
cunego of meyer ?
Voor je tourpoule? Wat dacht je van geen van allen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit zijn de beter packs![]()
p.s. heb even de wiellercracks nodig.
bennati of gavezzi ?
cunego of meyer ?
De Mexicaanse Ronaldo maar dan een keeper?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze echt geen andere foto
haha ja voor een tourpoule. top 12 krijgt punten. en renners kosten geld. moet dus in deze prijsklasse nog 1 speler, verder is het weinigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor je tourpoule? Wat dacht je van geen van allen?
Rojas, Degenkolb?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ja voor een tourpoule. top 12 krijgt punten. en renners kosten geld. moet dus in deze prijsklasse nog 1 speler, verder is het weinig
moet eigenlijk nog een sprinter, beetje goedkoop die er vaak bij zit. heb nu alleen goss, kittel en bouhanni
De eerste week is het al een aantal keer flink geaccidenteerd terrein. De vraag is wat mij betreft hoe Kittel dat uberhaupt gaat doorstaan. Het is niet zo dat de eerste 7 ritten allemaal vlak zijn, zoals nog wel een gebeurt in de Tour.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:10 schreef FCsuarez het volgende:
rojas, zou kunnen.
degenkolb is een catagorie te duur, twijfel nog tussen hem en kittel, denk dat ze vaker kaart kittel gaan spelen.
Hoe vaak ga je naar zo'n event?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben terug van het JJ2 event. Ik had het niet aangekondigd maar goed. Ik las dat PSV Arias nog wil halen, het zou wel grappig zijn want dan kan ik zien hoe goed hij in het echt is.
Te bizar die gastquote:
Ik dacht dat het gewoon online was?quote:
Noem Milaan san Remo maar niksquote:
Waar verdient hij dan in hemelsnaam die transfer aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Te bizar die gast
[ afbeelding ]
Eerst speelden ze altijd met 2 spitsen en dan is het nog begrijpelijk dat je weinig scoort (maar dan nog wel meer dan hij deed), maar nu spelen ze ook nog 4-2-3-1..dan is dit wel echt matig
Het is ook gewoon ergens in een schuurtje ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2x per week ofzo. Morgen is er ook weer 1.
dat is bij mij ook een beetje de grote vraag, maar als het vlak is is hij gewoon top natuurlijk. eigenlijk is de vraag dus, sprint degenkolb ook mee op het vlakke. als hij daar een paar keer top 10 haalt is het een makkelijke keus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De eerste week is het al een aantal keer flink geaccidenteerd terrein. De vraag is wat mij betreft hoe Kittel dat uberhaupt gaat doorstaan. Het is niet zo dat de eerste 7 ritten allemaal vlak zijn, zoals nog wel een gebeurt in de Tour.
Jazz jackrabbit?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon ergens in een schuurtje ofzo.
Ik dacht gewoon via de PC.![]()
Wel 6 assists hoor!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar verdient hij dan in hemelsnaam die transfer aan?
Oh dat verandert de zakenquote:
De enige indd uit 2011quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noem Milaan san Remo maar niks
Duh het is ook via de PCquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon ergens in een schuurtje ofzo.
Ik dacht gewoon via de PC.![]()
Oh pffquote:
Ik doe daar zelden aanmee dusjaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is bij mij ook een beetje de grote vraag, maar als het vlak is is hij gewoon top natuurlijk. eigenlijk is de vraag dus, sprint degenkolb ook mee op het vlakke. als hij daar een paar keer top 10 haalt is het een makkelijke keus.
@Kun, dat is het mooie van tourpoultjes daar hoeven ze niet altijd te winnen als hij 12 keer 5e is is het ook goed.
Vorig seizoen 5 goals en 14 assists..bizar verschil.quote:
Ff zoeken hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
www.wielerpoule.nl zeg mij maar wie ik dan moet nemen voor 50.000
Heb je aan Kristoff gedacht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik doe daar zelden aanmee dusjakan je prijzen winnen ?
En niet veel wedstrijden gemist toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig seizoen 5 goals en 14 assists..bizar verschil.
Iets sneller lijkt het te zijn, maar nog altijd zou ik het geen voldoende gevenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Reemi het volgende:
Hoe zit het met de traagheid van wefut bij jullie?
Helaas nog steeds verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Reemi het volgende:
Hoe zit het met de traagheid van wefut bij jullie?
Zubeldia of Jerome Pineauquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt. 37 + 37 afgelopen 2 jaar geloof ik in La Liga.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En niet veel wedstrijden gemist toch?
Nou was het ook weer geen topjaar van Sevilla, maar vorig jaar natuurlijk ook niet
Ik heb 1x een meeting gehad maar toen gingen we niet alleen JJ2'en, ook andere spellen en we gingen ook weg enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh pff![]()
Door het "ik ga" en "ik ben terug" had ik het beeld gekregen dat ze ergens een clubhuis hadden ofzo.
Ik snap er niks van. Bij mij loopt 'ie als een tierelier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets sneller lijkt het te zijn, maar nog altijd zou ik het geen voldoende geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |