PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ja, we hebben in de tram gestaan schouder aan schouder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Toefjes heb ik trouwens ook wel eens gezien
Denk ik
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje jammer die TT en totaal onnodig.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje jammer die TT en totaal onnodig.
Wekelijks op tv. Maar dan denk ik: "oh nee, Gert-Jan is niet Toefjes..."quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Toefjes heb ik trouwens ook wel eens gezien
Denk ik
rotkopquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jongens als goedmaker voor mijn slappe tt heb ik een nieuwe chick in de OP gezet
ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wekelijks op tv. Maar dan denk ik: "oh nee, Gert-Jan is niet Toefjes..."
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wekelijks op tv. Maar dan denk ik: "oh nee, Gert-Jan is niet Toefjes..."
Ik moet morgen nog maar eens de puntjes op de i zetten in al mijn tourpouls.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nu dudeweiser m peert kunnen we weer over de tour kwebbelen
mac millerquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben jullie ook wat chille muziek
IK krijg nu al de tering van die commentator wat een klapmongool is datquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Spanje u20 - Frankrijk u20 bezig op ES. 1-0 bij rust voor Spanje. Zijn de 2 topfavorieten voor de eindzege..dit is nog een poulewedstrijd
Zouma en Umtiti centraal achterin bij de Fransen
Wie denk jij wie wint ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog maar eens de puntjes op de i zetten in al mijn tourpouls.
Echt hèquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IK krijg nu al de tering van die commentator wat een klapmongool is dat
De tour natuurlijk. Dat ik de poule win is al bekendquote:
Froome. Zekerheidje, denk ik. Maar ik hoop dat het echt spannend wordt: niets is zo mooi als een spannende bergetappe met kleine verschillen in het klassementquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De tour natuurlijk. Dat ik de poule win is al bekend
Ik zeg Contadorquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Froome. Zekerheidje, denk ik. Maar ik hoop dat het echt spannend wordt: niets is zo mooi als een spannende bergetappe met kleine verschillen in het klassement
Porte is ook te lelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg ContadorAl is Porte als knecht te sterk
Nee gij met je brilquote:
Porte ook niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook geen Tourwinnaar
Wat mij betreft niet nee. Als Froome echt zo gaat aanvallen in de bergen als hij nu aankondigt, mag hij winnenquote:
Froome heeft 'm vorig jaar eigenlijk al gewonnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet nee. Als Froome echt zo gaat aanvallen in de bergen als hij nu aankondigt, mag hij winnen
te laatquote:
Toch zou het ook het ook mooi zijn als iemand dat Sky-treintje helemaal aan gort rijdt. Mollema en Gesink ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Froome heeft 'm vorig jaar eigenlijk al gewonnen
Nibali probeerde het weleens maar tevergeefsquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch zou het ook het ook mooi zijn als iemand dat Sky-treintje helemaal aan gort rijdt. Mollema en Gesink ofzo
Maar ik zie het niet gebeuren.
Gesinkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch zou het ook het ook mooi zijn als iemand dat Sky-treintje helemaal aan gort rijdt. Mollema en Gesink ofzo
Een Spaanse samenwerking misschien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nibali probeerde het weleens maar tevergeefs
Japanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom is Yoshida 3K+ waard op de xbox?
ik denk dat contador en rodriquez een eind gaan komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door de Confed cup wellicht nog? Alle Jappen werden mega duurquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij is altijd wel 1k waard. Zijn IF ging ook een tijd voor 100kquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door de Confed cup wellicht nog? Alle Jappen werden mega duur
Scoop turn en knallen met Robinhoquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Noodgedwongen Lavezzi vervangen voor Robinho als LW in 433, voor die Confed cup....maar ik denk eigenlijk dat ik Robinho beter vind
Dit ja. Lamela TOTS op rechts, Robinho op linksquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoop turn en knallen met Robinho
Die zijn wel gruwlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Spaanse samenwerking misschien.
Purito, Moreno, Anton, Valverde, Costa (Portugees, maar what's in a name), Contador....
jezusquote:
quote:
Haha, dat doet mij denken aan deze:quote:
3kbquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, dat doet mij denken aan deze:
na 5 seconde afgezet, kk voor mn orenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, dat doet mij denken aan deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:53 schreef n0ir het volgende:
Deze lerares (de linker) zou ik wel geven
[ afbeelding ]Hee crookkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What do you mean what do I mean?
nou eeeh nog steeds kk voor mn orenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef n0ir het volgende:
Oh shit die school is speciaal onderwijs dat verklaart een hoop en nu mag je eigenlijk niet lachen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef n0ir het volgende:
Oh shit die school is speciaal onderwijs dat verklaart een hoop en nu mag je eigenlijk niet lachen.
Er staat niet voor niets vso.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef n0ir het volgende:
Het is gewoon Prem in zijn jonge jaren die gastquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
die met dat groene vestje is niet slecht hoor
duurde lang crookkiequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat zeg ik toch nerdje
Zeg dan die met dat zwarte vestjequote:
hahahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]_
Het is gewoon Prem in zijn jonge jaren die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |