Wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef Klaas1222 het volgende:
k wil namelijk ook heel graag haar haren knippen en stylen omdat ze mooi haar heeft, heb gelezen dat ze haar haar soms zelf knipt en ook wel geknipt wil worden door iemand anders, zou dit verstandig zijn?
Geen idee, heb je een opleiding als kapper gevolgd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef Klaas1222 het volgende:
Ik wil namelijk ook heel graag haar haren knippen en stylen omdat ze mooi haar heeft, heb gelezen dat ze haar haar soms zelf knipt en ook wel geknipt wil worden door iemand anders, zou dit verstandig zijn?
Geen idee kan er niks aan doen, helaas..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Zou er niet aan beginnen... Er zijn 100 miljoen vrouwen op deze wereld, waarom kies je uitgerekend je stiefzus uit?
Wat vindt ze van jou?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Geen idee kan er niks aan doen, helaas..
Ze vindt mij aardig, en heb zelfs gehoord dat ze me 5 jaar terug knap vondt, maar dat is dus al verleden tijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Wat vindt ze van jou?
Van je afzetten, doen alsof er niks aan de hand is en vergeet t maar. Als je een blauwtje loopt is t alleen maar heel erg ongemakkelijk. Als er wel iets bloeit tussen jullie voelen jullie dat vanzelf en gebeurd t gewoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Ja, ze komt soms hier bij ons in huis, om het weekend, dit weekend komt ze weer
Tja aardig, ik denk niet dat er wat uit te halen valt en eerder meer te verliezen is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Ze vindt mij aardig, en heb zelfs gehoord dat ze me 5 jaar terug knap vondt, maar dat is dus al verleden tijd
Ik zou eerst de schaar wegleggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Klaas1222 het volgende:
Maar zou ik haar haren knippen? Ze zou het we aardig van me vinden, en zou ik het haar daarna misschien verstellen dat ik haar leuk vindt?
Als ik het haar ga vertellen, vertel ik dat ik haar al een tijd lang leuk vindt, maar we misschien maar beter niks kunnen hebben omdat ze me stiefzus is, ik hoop dat ze zegt dat het oke is en het niet erg vindt, aan de andere kant hoop ik dat ze mij leuk vindt (maar daar mag ik maar niet op hopen). Ik zou daarna kunnen vragen of ik haar haar mag knippen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik zou eerst de schaar wegleggen.
Weet jij hoe je haar moeten knippen? Als je het verpest namelijk heeft ze voor eeuwig een hekel aan je. Zo zijn vrouwen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Klaas1222 het volgende:
Maar zou ik haar haren knippen? Ze zou het we aardig van me vinden, en zou ik het haar daarna misschien verstellen dat ik haar leuk vindt?
Ja ik weet hoe ik haar moet knippen, ik knip mijn eigen haar soms ook omdat het te snel groeitquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weet jij hoe je haar moeten knippen? Als je het verpest namelijk heeft ze voor eeuwig een hekel aan je. Zo zijn vrouwen.
Net zoals kapstermeisjes die hun tetten tegen je hoofd drukken. Lekker aftrekken onder de kapmantelquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ja je moet haar haren knippen
En dan opeens je penis in haar nek leggen.
Juistquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals kapstermeisjes die hun tetten tegen je hoofd drukken. Lekker aftrekken onder de kapmantel
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals kapstermeisjes die hun tetten tegen je hoofd drukken. Lekker aftrekken onder de kapmantel
Kijk, met zo iemand kan ik praten, inderdaad ja. Maar zou ik het haar voorzichtig proberen te zeggen en zou ik haar haren knippen? Ze zou het wel leuk en lief van me vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef jundo het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon een zo goed mogelijke band hebben met je stiefzusje. Zelfs verliefd zijn op haar is niet erg. Als je maar een bepaalde grens voor jezelf stelt en daar niet over heen gaat. Het is namelijk wel je familie en er rust een zwaar en lastig taboe op dat soort stuff.
Volgens mij kan je ook mongooltjes bij een dagcentrum afhalen, als het je doel is om er eentje te krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Kijk, met zo iemand kan ik praten, inderdaad ja. Maar zou ik het haar voorzichtig proberen te zeggen en zou ik haar haren knippen? Ze zou het wel leuk en lief van me vinden.
Lees de OP nog eens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook mongooltjes bij een dagcentrum afhalen, als het je doel is om er eentje te krijgen.
Ik zou t niet doen maar je moet t zelf weten.quote:Kijk, met zo iemand kan ik praten, inderdaad ja. Maar zou ik het haar voorzichtig proberen te zeggen en zou ik haar haren knippen? Ze zou het wel leuk en lief van me vinden.
Ik wil het namelijk kwijt aan haar, ik wil het haar zeggen dat zal opluchten. Maarja zoals je al zei er kunnen rare dingen van komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:33 schreef jundo het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen maar je moet t zelf weten.
Ja kijk, je hoeft ook niet exact het woord 'verliefd' te zeggen. Je kan natuurlijk de boodschap als je het toch echt kwijt wil wat subtiel brengen. Je kan bijvoorbeeld zeggen; ik voel me vereerd in jouw aanwezigheid of iets in die richting of je zegt dat je als stiefbroer vindt, dat zij mooi haar heeft en je er voor open staat het een keer te mogen knippen, als je dat zo nodig wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Ik wil het namelijk kwijt aan haar, ik wil het haar zeggen dat zal opluchten. Maarja zoals je al zei er kunnen rare dingen van komen
Ja dat zou ik kunnen doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef jundo het volgende:
[..]
Ja kijk, je hoeft ook niet exact het woord 'verliefd' te zeggen. Je kan natuurlijk de boodschap als je het toch echt kwijt wil wat subtiel brengen. Je kan bijvoorbeeld zeggen; ik voel me vereerd in jouw aanwezigheid of iets in die richting of je zegt dat je als stiefbroer vindt, dat zij mooi haar heeft en je er voor open staat het een keer te mogen knippen, als je dat zo nodig wil.
jawelquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Aangetrouwd en dus niet genetisch. Geen enkel probleem.
Dat wel, soms denk ik wel eens aan die tijden. Maar omdat ze nu dan toch ook echt me stief zus is omdat me ouders zijn getrouwd maakt het het lastig en moeilijk, en er zitten dan natuurlijk (misschien) nadelen aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zie eigenlijk het probleem niet echt. Stel dat je haar zou kennen voordat jullie ouders met elkaar trouwden was er niks aan de hand geweest en hadden jullie gewoon een relatie kunnen hebben.
Het is een moeilijke keuze, aan de ene kant wil ik het haar vertellen, maar dan kunnen er dus gevolgen zijn voor in de toekomstquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Maron het volgende:
Zet je er overheen Klaas 1222..want als het fout uitpakt moet je daar nog zó lang mee dealen..
Verliefd zijn op je leuke stiefzus mag best, is natuurlijk, en komt in de 'beste families' voor.. maar denk aan de latere gevolgen als het daar niet bij blijft..
Heur haar knippen mag natuurlijk wel, en het is leuk als je een goede band met haar kan opbouwen,
maar houd het daar bij..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gewoon goed dronken voeren en het dan vertellen. Als ze nee zegt dan doe je net of het niet gebeurd is
Sorry hoor? Maar hoe gek ben je dan in je hoofd? Om zo iets te doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gewoon goed dronken voeren en het dan vertellen. Als ze nee zegt dan doe je net of het niet gebeurd is
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Sorry hoor? Maar hoe gek ben je dan in je hoofd? Om zo iets te doen?
Zoals? Dat je weet waar je staat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Het is een moeilijke keuze, aan de ene kant wil ik het haar vertellen, maar dan kunnen er dus gevolgen zijn voor in de toekomst
Als ze het raar vindt of wat dan ook, kan ze me gaan negeren of misschien nooit meer wat met me te maken hebben, dat soort dingen. Dat is het gevaar er achter helaas...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Zoals? Dat je weet waar je staat?
Bij twijfel ..niet inhalen Klaas1222..laat je niets wijsmaken door (sommige ) grapjassen hier..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Het is een moeilijke keuze, aan de ene kant wil ik het haar vertellen, maar dan kunnen er dus gevolgen zijn voor in de toekomst
Klopt, maar als ze mij ook leuk vindt of iets anders kunnen we samen bekijken of we iets met elkaar kunnen hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Maron het volgende:
[..]
Bij twijfel ..niet inhalen Klaas1222..laat je niets wijsmaken door (sommige ) grapjassen hier..
Het gaat om de rest van je leven met jouw ( en haar) familie..
Je mag best tegen haar zeggen dat je haar leuk en aardig vindt, haar haar wilt doen, en zelfs tegen haar zeggen dat je een beetje verliefd op haar bent..maar denk aan de gevolgen als je verdergaat dan dat..
Die kan je nl nooit meer terugdraaien..
Precies. Wie niet waagt wie niet wint. Je bent een dief van je eigen lul als je mijn advies niet opvolgtquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze mij ook leuk vindt of iets anders kunnen we samen bekijken of we iets met elkaar kunnen hebben.
Dat is logisch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze mij ook leuk vindt of iets anders kunnen we samen bekijken of we iets met elkaar kunnen hebben.
Okay..dan moet je daar voor gaan..(maar kijk uit dat JIJ straks niet aan de pan blijft hangen)quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Ik moet ook denken aan me toekomst, als ik de fout in ga kan dat me hele leven me achtervolgen je weet nooit hoe het gaat lopen, daarom twijfel ik zo erg of ik het haar moet zeggen of nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies. Wie niet waagt wie niet wint. Je bent een dief van je eigen lul als je mijn advies niet opvolgt
Wat kan er fout gaan dan? Je wordt echt niet opgepakt of het huis uitgezetquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef Klaas1222 het volgende:
[..]
Ik moet ook denken aan me toekomst, als ik de fout in ga kan dat me hele leven me achtervolgen je weet nooit hoe het gaat lopen, daarom twijfel ik zo erg of ik het haar moet zeggen of niet
Jep, en ik wil haar laten weten dat ik haar leuk vindtquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Dat is logisch.
De vraag is echter hoe je dat peilt zonder de relatie te beschadigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |