Oh ik haal echt altijd een big Mac danquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen liefhebber van de big mac. Als ik nog naar mcdonald's ga, haal ik standaard 2 mckroketten.
McKroketquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen liefhebber van de big mac. Als ik nog naar mcdonald's ga, haal ik standaard 2 mckroketten.
Krijg spontaan hongerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Niks gaat boven eigengemaakte burgers
Browniesquote:
Je moet er gewoon niet te veel van etenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brownies
Chocoladetaart
Chocoladecake
Chocolademousse
Tiramisu![]()
Chocoladerepen op z'n tijd waardeer ik wel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brownies
Chocoladetaart
Chocoladecake
Chocolademousse
Tiramisu![]()
Chocoladerepen op z'n tijd waardeer ik wel.
Ik eet het nooit man, vind het gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet te veel van eten
Zak chips ook veilig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet het nooit man, vind het gewoon niet lekker
Wel goed voor de lijn though, anders zou ik dat met munchies vreten
Ja zo, is pas 11 uur.quote:
nee die vreet ik dan in 1x leeg, vandaar dat ik ook nooit chips in huis heb op uitzonderingen na.quote:
ah ok. feestje of huisfeestje?>quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo, is pas 11 uur.
[..]
nee die vreet ik dan in 1x leeg, vandaar dat ik ook nooit chips in huis heb op uitzonderingen na.
Mazzel dan jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet het nooit man, vind het gewoon niet lekker
Wel goed voor de lijn though, anders zou ik dat met munchies vreten
goed bezigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef OllieWilliams het volgende:
of niet is het pas rust in de verlenging
Schakelde net in en zag allemaal bezwete en gepaniekeerde mensen op een kluitje staan, dus dacht dat het pingels werdenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Schakelde net in en zag allemaal bezwete en gepaniekeerde mensen op een kluitje staan, dus dacht dat het pingels werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Dimens het volgende:
De foto's van de meet zijn binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De foto's van de meet zijn binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De foto's van de meet zijn binnen.proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
De foto's van de meet zijn binnen.Whehe baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Nieuw is niet altijd beter.
mooi mooiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
jahor lekker kezen en blowen en straks zootycoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |