Oh ik haal echt altijd een big Mac danquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen liefhebber van de big mac. Als ik nog naar mcdonald's ga, haal ik standaard 2 mckroketten.
McKroketquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen liefhebber van de big mac. Als ik nog naar mcdonald's ga, haal ik standaard 2 mckroketten.
Krijg spontaan hongerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Niks gaat boven eigengemaakte burgers
Browniesquote:
Je moet er gewoon niet te veel van etenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brownies
Chocoladetaart
Chocoladecake
Chocolademousse
Tiramisu![]()
Chocoladerepen op z'n tijd waardeer ik wel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brownies
Chocoladetaart
Chocoladecake
Chocolademousse
Tiramisu![]()
Chocoladerepen op z'n tijd waardeer ik wel.
Ik eet het nooit man, vind het gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet te veel van eten
Zak chips ook veilig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet het nooit man, vind het gewoon niet lekker
Wel goed voor de lijn though, anders zou ik dat met munchies vreten
Ja zo, is pas 11 uur.quote:
nee die vreet ik dan in 1x leeg, vandaar dat ik ook nooit chips in huis heb op uitzonderingen na.quote:
ah ok. feestje of huisfeestje?>quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo, is pas 11 uur.
[..]
nee die vreet ik dan in 1x leeg, vandaar dat ik ook nooit chips in huis heb op uitzonderingen na.
Mazzel dan jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet het nooit man, vind het gewoon niet lekker
Wel goed voor de lijn though, anders zou ik dat met munchies vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |