Zaterdagmiddag afgesproken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spread the good vibes. Nooit een probleem met iemand enthousiast groeten.
Jawel, het was zijn advies om nog ff te batsen voor hij kwam voor het geval hij blijft slapen en het niet meer kan vandaagquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Arme stu, hij weet natuurlijk niet waarom zijn chinos aan de bank blijven plakken straks.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, het was zijn advies om nog ff te batsen voor hij kwam voor het geval hij blijft slapen en het niet meer kan vandaag
Nee, zaterdagmiddag de ene en vroeg in de avond een ander, zaterdagnacht nog bierspel.quote:
Aaah zo fijn als mensen daar rekening mee houdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ebah. "jullie zien elkaar alleen in het weekend? jah dan ga ik rond half 12 ofzo al naar huis, dan kunnen jullie nog neuken voor jullie te moe zijn."
Wat een held
chillzequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah zo fijn als mensen daar rekening mee houden
Alleen moeten we nu nog douchen en Stu is er over een half uur/uur al
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ebah. "jullie zien elkaar alleen in het weekend? jah dan ga ik rond half 12 ofzo al naar huis, dan kunnen jullie nog neuken voor jullie te moe zijn."
Wat een held
Oeh gezellig!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah zo fijn als mensen daar rekening mee houden
Alleen moeten we nu nog douchen en Stu is er over een half uur/uur al
Ah vandaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
Ja, en als hij niet blijft tukken moet hij een uur later alweer weg
Kutmensen die voor de trein springen
Doe ik ook niet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Trek 't je niet zo aan man, zoveel mensen, zoveel meningen
Oh ik moet wel werken van 9 tot 5 op een drukke zaterdagquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef Onorgineel het volgende:
En heb zaterdag vrij ipv werken van 6 tot 6 dus ben ook niet al te verrot
paraplumeetquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
Hebben we trouwens ook een redelijk duidelijk afspreekpunt op Utreg?
En een plan b voor het geval dat het toch kutweer word
Oh, dacht trouwens dat die post waar ik op reageerde van ggmm wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Trek 't je niet zo aan man, zoveel mensen, zoveel meningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |