True, daar sloeg Mono de plank behoorlijk mis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet echt, dat ligt aan de reacties die je op je mening krijgt.
Die kunnen een stuk sterker zijn als je het beter kan verwoorden.
Nee, dat is gewoon waar. Ik vind het ook stom van mezelf dat ik al blowde op m'n 16e.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef Onorgineel het volgende:
Maar volgens mij beledig ik nu iedereen in dit topic
Mij niet hoor, ik ga straks na t werk gelijk ff kijken of ik ergens subsidie kan trekken omdat ik zielig ben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef Onorgineel het volgende:
Maar volgens mij beledig ik nu iedereen in dit topic
Trek 't je niet zo aan man, zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mij niet hoor, ik ga straks na t werk gelijk ff kijken of ik ergens subsidie kan trekken omdat ik zielig ben.
Die laatste doet 't 'mquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef Moira. het volgende:
Mensen die altijd net voor de trein springen en daardoor je planning in de war schoppen
Uberhaupt mensen die voor de trein springen
Treinen
wie heeft er gewonnen? Weer de train zeker? oneerlijk spel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef Moira. het volgende:
Mensen die altijd net voor de trein springen en daardoor je planning in de war schoppen
Uberhaupt mensen die voor de trein springen
Treinen
Moh, mijn eerste jointje was toen ik 15 was, toen heb ik een zakje wiet gehosseld wat ik in die tijd (ook toen ik net 16 was) op had gerookt af en toe met vrienden, en daarna pas op m'n 18e weer gaan blowenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef Onorgineel het volgende:
Ik vind het juist vrij triest om voor je 16e al wiet te roken
Iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie heeft er gewonnen? Weer de train zeker? oneerlijk spel.
Precies, ik ga nog even een neuk geven voor we bezoek krijgen denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou een neuk geven als de gelegenheid zich aan zou dienen.
Doe maar stoerquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, ik ga nog even een neuk geven voor we bezoek krijgen denk ik.
Ik heb ook nog magnums in de vriezerquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe maar stoer
Ik moet nog even geduld hebben.
Ik heb wel magnums.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog magnums in de vriezerÉN net seks gehad
True, true. Het sloeg ook meer op de vorige pagina.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou een neuk geven als de gelegenheid zich aan zou dienen.
Spread the good vibes. Nooit een probleem met iemand enthousiast groeten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Het sloeg ook meer op de vorige pagina.
Half uur geleden iemand net iets te enthousiast begroet terwijl ik haar al ken.![]()
Wel lekker wijf though.
Arme stu, hij weet natuurlijk niet waarom zijn chinos aan de bank blijven plakken straks.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog magnums in de vriezerÉN net seks gehad
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Arme stu, hij weet natuurlijk niet waarom zijn chinos aan de bank blijven plakken straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |