Bij zwerty mag ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
Topickaap met adoratie van slachtoffer mag?
Oh, zoiets moet ik ook gaan doen, ik ga een gedichtje verzinnen voor zwerty dat ik over 2,4 maanden ga sturen.quote:
Kies die ene waar de leuke jongen heen gaat!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef msacras het volgende:
Oh en ik heb morgen 2 examenfeestjesNaar welke zal ik gaan? Keuze keuzes keuzes.
(eigenlijk is de keuze al gemaakt, maar ok).
quote:
browniesquote:
graagquote:
pics van je posterquote:
Die gaat naar geen van beide.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kies die ene waar de leuke jongen heen gaat!
srsly?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat een mueslibol net zoveel kcal bevat als een oliebol?
Echt, toen ik dat hoorde werd ik echt even boos.
Maar het gaat niet enkel om energiewaardes, het gaat ook om de hoeveelheid vet, suiker, etc. toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ik vond het lullig om te zeggen, maar ditquote:
Dat is toch geen posterquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Precies. In een lolly zitten even veel kcal als in een appel, allemaal massaal lolly's eten ipv appels!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het gaat niet enkel om energiewaardes, het gaat ook om de hoeveelheid vet, suiker, etc. toch?
Hm, voor wat je lichaam nodig heeft wel maar van 10 kcal van suiker of van 10 kcal van vet kom je net zo veel aan als het 10 kcal te veel is.. Snapje. Dus wat dat betreft maakt het echt niks uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het gaat niet enkel om energiewaardes, het gaat ook om de hoeveelheid vet, suiker, etc. toch?
In ieder geval geen word documentquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
Wat willen jullie zien dan? Kleurtjes of zo?
Je zult niet dikker worden van lolly's dan van appels als het evenveel kcal bevat hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Precies. In een lolly zitten even veel kcal als in een appel, allemaal massaal lolly's eten ipv appels!
Nee, dat beweer ik ook niet, maar dat betekent niet dat ze meteen gelijkwaardig aan elkaar zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zult niet dikker worden van lolly's dan van appels als het evenveel kcal bevat hoor.
Ja, achtergrondje ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
Wat willen jullie zien dan? Kleurtjes of zo?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet, maar dat betekent niet dat ze meteen gelijkwaardig aan elkaar zijn.
Ja dat is zo logisch dat ik even niet snap waarom dat überhaupt gezegd moet worden.quote:
Wat een dramaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
gvd, ik zou zó graag een keer bij zo'n 90's party willen zijn een keertoch 15 jaar te laat geboren. Die DJ is ook lekker aan het kauwen, geen enkel glas bier te zien, een grote pillenparty dat
Voor jou misschien, ook zat mensen die dat niet begrijpen. En ik ben níet helderziend, dus ik heb geen idee hoe logisch dat voor jou is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is zo logisch dat ik even niet snap waarom dat überhaupt gezegd moet worden.
Ik studeer voeding & dietetiek dusja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor jou misschien, ook zat mensen die dat niet begrijpen. En ik ben níet helderziend, dus ik heb geen idee hoe logisch dat voor jou is.
Dat kan, nogmaals, ik ben niet helderziend dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik studeer voeding & dietetiek dusja.
Gekkie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan, nogmaals, ik ben niet helderziend dus dat weet ik niet.
Je bent mijn oreo-koekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En hoe moet ik dat maken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets van deze productiekwaliteit?
http://issuu.com/robert-janpietersen/docs/emm
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent mijn oreo-koekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____
inDesignquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat maken?Het is een poster voor een presentatie hè, niet een poster voor reclamedoeleinden.
In de wat nou? En ik kan niet groter printen dan A3.quote:
Wit is niet neutraal volgens jou?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:25 schreef Crack_ het volgende:
Gast, doe eens gewoon neutraal achtergrond kleurtje man.
Je weet toch wel hoe je het een beetje oké moet maken
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:25 schreef zwerty het volgende:
Moet voor frans het woord 'consacrer' leren
ik denk steeds aan msacras
Dat is weer te.. doe gewoon super licht blauw ofzo.. Iets meer.. sfeerquote:
Ik moest die ook lerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:25 schreef zwerty het volgende:
Moet voor frans het woord 'consacrer' leren
ik denk steeds aan msacras
haha prachtigquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
gvd, ik zou zó graag een keer bij zo'n 90's party willen zijn een keertoch 15 jaar te laat geboren. Die DJ is ook lekker aan het kauwen, geen enkel glas bier te zien, een grote pillenparty dat
Wij worden daar altijd zo hard op afgekeurd want het is niet leuk om naar te kijken.. hadden we laatst symposium met allemaal professionele mensen die gingen prensteren.. Ook allemaal zwart witquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:26 schreef msacras het volgende:
Altijd als ik een presentatie maak is het gewoon een witte achtergrond met zwarte letters. Niets meer en niets minder.
Oh.quote:Van de kandidaat wordt verwacht dat hij het werkstuk met behulp van een poster presenteert: op een groot vel papier wordt het onderwerp en/of de centrale vraag vermeld, een deel van de verzamelde gegevens en de conclusie
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij worden daar altijd zo hard op afgekeurd want het is niet leuk om naar te kijken.. hadden we laatst symposium met allemaal professionele mensen die gingen prensteren.. Ook allemaal zwart wit. Dus nu mogen wij het ook wel ghighighgi
Oh.. nee dat zou ik inderdaad ook niet doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:29 schreef msacras het volgende:
[..]Nja voor symposiums en wat belangrijkere presentaties houd ik het altijd neutraal maar doe ik niet helemaal zwart-wit nee, een neutrale andere kleur, misschien een logo in een hoek ofzo. Maar ik heb het nu over die presentaties voor school, voor godsdienst moesten we een presentatie over de Egyptische godsdienst maken. Godsdienst is niet eens een examenvak dus er luistert toch geen hond naar, nou dan ga ik echt geen moeite er voor doen hoor
he die heb ik ingevuld, die enquetequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was de mijne
[ afbeelding ]
Ook gemaakt in PowerPoint tho. Gewoon je metingen aanpassen van je velletje
Ik had de Methode en inleiding toch wel laten aanlijnen, maarja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was de mijne
[ afbeelding ]
Ook gemaakt in PowerPoint tho. Gewoon je metingen aanpassen van je velletje
Stockphotos met een watermerkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef msacras het volgende:
Meisjes uit mijn klas die hadden een powerpoint met zo'n achtergrond:
[ afbeelding ]
De presentatie ging over het Zoroastrisme (een godsdienst), hadden ze een plaatje van Zorro er in gezet met een groot rood kruis er door heen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een conclusie.quote:Conclusie
Luminescentie heeft vele toepassingen, zowel kunstmatig als biologisch.
Aanlijnen watquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had de Methode en inleiding toch wel laten aanlijnen, maarja.
Ik doe dan ook een hele andere opleiding
Ja, nou dit zijn de resultatenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef msacras het volgende:
[..]
he die heb ik ingevuld, die enquete
Was wel lache, ik had die presentatie echt in 10 minuutjes gemaakt, snel wat puntjes van wikipedia erop geknald en de stukjes van de andere mensen uit m'n groepje. Een paar scheppingsverhalen voorgelezen, klaar. Lerares helemaal enthousiast dat het zo leuk was en we het zo goed hadden voorbereid blablablablaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. nee dat zou ik inderdaad ook niet doen!
Dan val je sowieso wel in slaap.
Ik drink geen frisdrank dus eigenlijk had je niks aan me in die enquetequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aanlijnen wat
[..]
Ja, nou dit zijn de resultaten
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Was wel lache, ik had die presentatie echt in 10 minuutjes gemaakt, snel wat puntjes van wikipedia erop geknald en de stukjes van de andere mensen uit m'n groepje. Een paar scheppingsverhalen voorgelezen, klaar. Lerares helemaal enthousiast dat het zo leuk was en we het zo goed hadden voorbereid blablablabla
Gewoon dat die verticale lijn daar gewoon doorloopt, nu is die onderste meer naar links dan de andere.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aanlijnen wat
[..]
Ja, nou dit zijn de resultaten
Ik kan wel goed presenteren, mondelingen zijn ook nooit een probleem bij mij, dat is het grote voordeel. Dat soort opdrachten vind ik ook veel leuker dan schriftelijke.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Je bracht het misschien wel heell euk.
Geen idee wie jij wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik drink geen frisdrank dus eigenlijk had je niks aan me in die enquete
het was wel goed dat je mensen via dm benaderde, werkt denk ik veel beter dan een topic openen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee wie jij was..
Maar ik heb uiteindelijk mensen eruit gehaald die light - light kozen en de rest laten zitten.. Ging alleen maar om die verandering van keuze 1 en keuze 2..
De rest deed er eigenlijk niet toe voor mijn onderzoek. Wel voor verder onderzoek maarja.. dit hele onderzoek slaat nergens op want echt veel te klein en te weinig tijd
Ja, bij een presentatie is het presenteren op een leuke manier uiteindelijk toch wel belangrijker dan wat er op je sheet staat.. als er geen onzin op staat dan..quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik kan wel goed presenteren, mondelingen zijn ook nooit een probleem bij mij, dat is het grote voordeel. Dat soort opdrachten vind ik ook veel leuker dan schriftelijke.
Oh, ja ik ook mar zoals je ziet is er geen plek meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon dat die verticale lijn daar gewoon doorloopt, nu is die onderste meer naar links dan de andere.
/OCD
HALLO HEBBIE LA VAKNATIE??quote:
450/10 echt fantastischquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het echt fucking fantastisch, helemaal geweldig.
fabulousquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, via een topic zou ik zelf ook niet snel een enquete invullen denkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
het was wel goed dat je mensen via dm benaderde, werkt denk ik veel beter dan een topic openen.
Gaat de goede kant opquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik besteed ook nooit veel aandacht aan presentaties, meestal is het een kwestie van 's ochtends even wat dingen van wikipedia uitprinten en die vertellen, met veel gebluf er om heen. Het werkt altijd, heb meestal wel een 8 of hoger. Maar ik heb ook een vriendinnetje die heeft echt zieke presentatie angst, begint er half van te hyperventileren, en presenteren is echt het ergste wat je kan overkomen. Dat heb ik dan weer totaal niet, presenteren vind ik juist leuk. Zo raar hoe dat zo kan verschillen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij een presentatie is het presenteren op een leuke manier uiteindelijk toch wel belangrijker dan wat er op je sheet staat.. als er geen onzin op staat dan..
Saaie dingen maar goed presenteren kun je mensen bij je houden.
[..]
Oh, ja ik ook mar zoals je ziet is er geen plek meer
[..]
HALLO HEBBIE LA VAKNATIE??
Je moet ook meer babyblauw doen, dit is licht-turqoise.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hhahahaahahahahahhaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt het ook bij wat anders witquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Rezania het volgende:
Ik hou het gewoon bij wit, ik ben een jongen uit 6 vwo, niet een meid uit groep 6 die een presentatie over haar cavia houdt.
Ja hier dan ook.. nouja maandag heb ik laatste tentamen en dan shitje voor afstuderen en VAKANTIE en dan gaat het eckte werk beginnen ghgihgighi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja van school. Ondertussen gewoon door bij het bedrijf.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je houdt het ook bij wat anders wit![]()
![]()
![]()
Blauwquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Rezania het volgende:
Ik hou het gewoon bij wit, ik ben een jongen uit 6 vwo, niet een meid uit groep 6 die een presentatie over haar cavia houdt.
Ga fietsen joh.quote:
Goede eigenschap hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik besteed ook nooit veel aandacht aan presentaties, meestal is het een kwestie van 's ochtends even wat dingen van wikipedia uitprinten en die vertellen, met veel gebluf er om heen. Het werkt altijd, heb meestal wel een 8 of hoger. Maar ik heb ook een vriendinnetje die heeft echt zieke presentatie angst, begint er half van te hyperventileren, en presenteren is echt het ergste wat je kan overkomen. Dat heb ik dan weer totaal niet, presenteren vind ik juist leuk. Zo raar hoe dat zo kan verschillen.
School beviel goed! Wel helaas met 1 onvoldoende naar augustus toe, maar 14 van de 21 hadden een onvoldoendequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hier dan ook.. nouja maandag heb ik laatste tentamen en dan shitje voor afstuderen en VAKANTIE en dan gaat het eckte werk beginnen ghgihgighi.
Hoe beviel schoool?
M'n fiets is stuk gvd, beetje respect voor mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga fietsen joh.Ziet er niet uit, en ik moet die blaadjes ook nog plakken hè, heb je blauw en wit door elkaar heen.
Joh, 1 onvoldoende kan prima hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
School beviel goed! Wel helaas met 1 onvoldoende naar augustus toe, maar 14 van de 21 hadden een onvoldoendete moeilijke vraagstelling dit dat.
Ja echt zieligquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede eigenschap hoor.
Ja sneu is dat.. ik snap wel dat je het spannend vind maar zó zenuwachtig. Snap het zelf niet maar vriendin van mij heeft dat ook. Vind het echt sneu gewoon
Net alsof je wat ziet in een darkroom.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Haha, straks krijg rez een kamertje en gaat ie 't ook zo lelijk maken.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n fiets is stuk gvd, beetje respect voor mij
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
Rez! Doe een beetje effect bij die plaatj0ns
Oh, indd. Angsten moet je overheen komen door het te doen.. Straks kan ze gewoon niet weglopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja echt zieligNja ze kan zich dan er wel overheen zetten en heeft ook wel vooruitgang geboekt. Maar ik heb ook een meisje in m'n klas (iemand van 17 dus) en die durfde niet eens een enquete aan een brugklas uit te delen, ze stond voor de deur maar moest toen huilen en is weggelopen. Presentaties doet ze ook nooit, die doet ze dan voor de camera en laat de film zien. Tsja, ik begrijp dat het kut is hoor, maar als je er zo voor wegloopt dan kom je er nooit overheen. Gaat wat worden als dat kind gaat studeren.
Dat is wel een extreem gevalletje. Ik heb het zelf ook een beetje, maar nu voel ik me gewoon een aansteller, dat ik niet voor de klas serieus durf te zijn. Maar kan ze daar niet voor naar een psycholoog ofzoiets?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja echt zieligNja ze kan zich dan er wel overheen zetten en heeft ook wel vooruitgang geboekt. Maar ik heb ook een meisje in m'n klas (iemand van 17 dus) en die durfde niet eens een enquete aan een brugklas uit te delen, ze stond voor de deur maar moest toen huilen en is weggelopen. Presentaties doet ze ook nooit, die doet ze dan voor de camera en laat de film zien. Tsja, ik begrijp dat het kut is hoor, maar als je er zo voor wegloopt dan kom je er nooit overheen. Gaat wat worden als dat kind gaat studeren.
*bestelt*quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef zwerty het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/17014?article=17014-A
H&M waar ben je mee bezig
H&M heel veel falende dingen onlinequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef zwerty het volgende:
die petquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef zwerty het volgende:
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat ziet in een darkroom.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit![]()
Alleen, die witte achtergrond veranderd wel toch?
ja o mijn godquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
H&M heel veel falende dingen online
Ik heb haar aangeraden om bij de debatclub te komen (klinkt erg suffig zo, is het niet), heeft die vriendin van mij ook gedaan, en dat heeft haar echt wel geholpen. Maar dat wou ze ook niet. Ja, als je er zelf niks aan wilt doen moet je er ook niet over zeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, indd. Angsten moet je overheen komen door het te doen.. Straks kan ze gewoon niet weglopen.
Ach.. komt ze indd zelf wel achter
10/10 would slidequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg wat is dit voor ziek enge glijbaan.. zou ik nooit durven. Te bang dat ie kapot gaat wanneer ik er in zit en dan zit je daar tussen de haaien. En gewoon.. nee
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Rezania het volgende:
Oooooh....quote:
Een beetje spanning van te voren voelen is niet meer dan normaal (ik heb dan weer helemaal géén spanning, maar ik ben sowieso een geval apart), maar zo extreem is niet fijn inderdaad. Ik zou het niet weten, maar sowieso denk ik niet dat ze daar echt geld voor heeft, volgensmij hebben ze het bepaald niet breed thuis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel een extreem gevalletje. Ik heb het zelf ook een beetje, maar nu voel ik me gewoon een aansteller, dat ik niet voor de klas serieus durf te zijn. Maar kan ze daar niet voor naar een psycholoog ofzoiets?
Atlantic volgens mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg wat is dit voor ziek enge glijbaan.. zou ik nooit durven. Te bang dat ie kapot gaat wanneer ik er in zit en dan zit je daar tussen de haaien. En gewoon.. nee
omgquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/product/16476?article=16476-Aquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/08812?article=08812-A
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ooit voor CKV samen met een 2 andere meisjes en één jongen een presentatie moeten houden, toen hebben we ook een barbieroze achtergrond gedaan, vonden we wel lachen. Dus wij die aanzetten, gelijk geroep uit de klas naar die jongen wanneer hij al z'n mannelijkheid was verloren
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef zwerty het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/product/16476?article=16476-A
wie koopt dat nou
Verdomme man, zet je humor even aan ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet!![]()
Doe maar wit.
Welke studie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef chapel24 het volgende:
GVD!!
125 aanmeldingen en maar 85 plekken voor mijn studie in Leiden..
Kutloting ook..
Komt wel goeeed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef chapel24 het volgende:
GVD!!
125 aanmeldingen en maar 85 plekken voor mijn studie in Leiden..
Kutloting ook..
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Vind die schoenen best tof.. staat echt tof bij sommige meisjes!
creepersquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godver
Een meisje uit mijn klas had bij de H&M van die schoenen gekocht met een 6cm dikke zool
quote:
Jawel dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef msacras het volgende:
[..]
creepersdie zijn best wel vet hoor, mits je ze goed combineert
Ik speel gewoon mee, met jouw humorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verdomme man, zet je humor even aan ja.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef msacras het volgende:
[..]
creepersdie zijn best wel vet hoor, mits je ze goed combineert
deze dingen zijn irritantquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een creeper joh, en dat is geen schoen!
Komt zeker van iemand die nog nooit over schoenen is gestruikeld! Met je kleiner dan 47 schoenmaat!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef msacras het volgende:
[..]
deze dingen zijn irritantschoenen zijn dat niet
hebk niequote:
Fiscaal Rechtquote:
Ik hoop het, sta wel een 7 gemiddeld maar anders moet ik naar rotjeknorquote:Komt wel goeeed.
Een paar neppe zwarte vans van de Van Harenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Fiscaal Recht
[..]
Ik hoop het, sta wel een 7 gemiddeld maar anders moet ik naar rotjeknor
Oh echtquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Een paar neppe zwarte vans van de Van Haren, dat zijn m'n werk en uitgaans schoenen. Verder een paar cognac kleurige laarsjes. Al heb ik zo veel schoenen dat er niet echt meer sprake is van een basis paar
ik wissel bijna elke dag af.
Echt? Looptdat fijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met groene veters, ik ben een echte hipster!
Eetsequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef msacras het volgende:
Nu ga ik omkleden en naar de stad, lekker uit eten, daaag!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef msacras het volgende:
Smakelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef msacras het volgende:
Pff, en dan zeggen dat die andere schoenen lelijk zijn!quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef msacras het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij zijn niet lelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
Pff, en dan zeggen dat die andere schoenen lelijk zijn!
Veelquote:
Oh, terechte loting dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Fiscaal Recht
[..]
Ik hoop het, sta wel een 7 gemiddeld maar anders moet ik naar rotjeknor
Ik vind het fijn lopen, maar het zal vast wennen zijn. Maar eigenlijk is de reden dat ik groene veters draag niet omdat ik hipster ben, maar omdat mijn zwarte veters kapot waren, en we nog 2 verschillende kleuren veters thuis hadden, paars en groen, en ik koos groen en had geen zin om dat te veranderen, en het boeit me niet, vind het wel grappig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt. Hoeveel paar heb je dan?
[..]
Echt? Looptdat fijn?
Ja, vond ik ook.quote:
Undercoverquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik was er toch al?
Oh, ik postte niks
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik was er toch al?
Oh, ik postte niks
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]Ohja, die zijn wel okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wow wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef msacras het volgende:
[..]
VeelToch wel 30-40 paar. Maar ik koop heel veel goedkope schoenen, 10 euro per paar etc dus het klinkt erger dan het is.
Ok niet veel geld maar toch.. wtf
Dat laatste heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet lelijk
Zijn tenminste Vans die niemand heeft![]()
Baby darling doll face honey
Ehm.. Daar heb ik 4 paar voorquote:
Hmm.. hoe lang heb je ze al?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het fijn lopen, maar het zal vast wennen zijn. Maar eigenlijk is de reden dat ik groene veters draag niet omdat ik hipster ben, maar omdat mijn zwarte veters kapot waren, en we nog 2 verschillende kleuren veters thuis hadden, paars en groen, en ik koos groen en had geen zin om dat te veranderen, en het boeit me niet, vind het wel grappig.
Vind ze wel moeilijk uit gaan, neemt de zool altijd mee :/
Denk een half jaar, of ietsje meer.quote:
Wel pics van je nieuwe dan!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.Alleen zijn ze al helemaal smerig en zo, dus binnenkort even nieuwe kopen.
Hee je bent nog wakkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb simpele zwarte halfhoge allstars met roze veters.
Geloof je dit?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft een kat die ik kan lenen?
Weer geprobeerd door te trekken?quote:
Ik zou vanmiddag naar een vriendin en naar het gemeentehuis en de winkel, maar ik ben gewoon in slaap gevallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weer geprobeerd door te trekken?
Maar daarom heb ik dus een kat nodig, om het te proberen.quote:
noooooooooooooooquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou vanmiddag naar een vriendin en naar het gemeentehuis en de winkel, maar ik ben gewoon in slaap gevallen.
Ik heb er eenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daarom heb ik dus een kat nodig, om het te proberen.
Hey toen was ik in de Albert Heijn!quote:
Dat kan ik dus nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh maar als je vnv om 1 uur gaat slapen zit je weer in een goed ritme
Nodig is een lekkerding hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw? Anders vind ik je eng.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom heeft spatie 2 FB-pagina's?
Roze veters ja?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb simpele zwarte halfhoge allstars met roze veters.
ook nog 1 voor hossel pogingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Omdat, dat mijn mobiel FBpagina isquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Yesquote:
Omdat mijn ritme verneukt is? En raad eens?quote:
in the butt?quote:
Ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey toen was ik in de Albert Heijn!
Ik ga eerder slapen denk ik, ik moet er om 4:00 ook weer uit hequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh maar als je vnv om 1 uur gaat slapen zit je weer in een goed ritme
mobiel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat, dat mijn mobiel FBpagina is
Volgens mij heb ik er zelfs 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |