Bij zwerty mag ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
Topickaap met adoratie van slachtoffer mag?
Oh, zoiets moet ik ook gaan doen, ik ga een gedichtje verzinnen voor zwerty dat ik over 2,4 maanden ga sturen.quote:
Kies die ene waar de leuke jongen heen gaat!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef msacras het volgende:
Oh en ik heb morgen 2 examenfeestjesNaar welke zal ik gaan? Keuze keuzes keuzes.
(eigenlijk is de keuze al gemaakt, maar ok).
quote:
browniesquote:
graagquote:
pics van je posterquote:
Die gaat naar geen van beide.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kies die ene waar de leuke jongen heen gaat!
srsly?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat een mueslibol net zoveel kcal bevat als een oliebol?
Echt, toen ik dat hoorde werd ik echt even boos.
Maar het gaat niet enkel om energiewaardes, het gaat ook om de hoeveelheid vet, suiker, etc. toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ik vond het lullig om te zeggen, maar ditquote:
Dat is toch geen posterquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Precies. In een lolly zitten even veel kcal als in een appel, allemaal massaal lolly's eten ipv appels!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het gaat niet enkel om energiewaardes, het gaat ook om de hoeveelheid vet, suiker, etc. toch?
Hm, voor wat je lichaam nodig heeft wel maar van 10 kcal van suiker of van 10 kcal van vet kom je net zo veel aan als het 10 kcal te veel is.. Snapje. Dus wat dat betreft maakt het echt niks uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het gaat niet enkel om energiewaardes, het gaat ook om de hoeveelheid vet, suiker, etc. toch?
In ieder geval geen word documentquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
Wat willen jullie zien dan? Kleurtjes of zo?
Je zult niet dikker worden van lolly's dan van appels als het evenveel kcal bevat hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Precies. In een lolly zitten even veel kcal als in een appel, allemaal massaal lolly's eten ipv appels!
Nee, dat beweer ik ook niet, maar dat betekent niet dat ze meteen gelijkwaardig aan elkaar zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zult niet dikker worden van lolly's dan van appels als het evenveel kcal bevat hoor.
Ja, achtergrondje ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
Wat willen jullie zien dan? Kleurtjes of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |