Ik bedoel die kleine.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een local
Ze is Turks en werkt bij de politie.
die kleine werkt niet bij de politiequote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
die kleine werkt niet bij de politie
ik zat aan een Erasmus-achtig uitwisselingsprogramma te denken vandaar, maar 't is idd tijdelijk
Een serieus tekort op de betalingsbalans wijst wel degelijk oP teveel schulden. Overigens kan ik de anecdotes van beathoven aanvullen met een hele lijst van eigen voorbeelden.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok? Is dit representatief voor heel Turkije? Die gevallen in jouw omgeving? Duidt dit op de afgrond van de economie?
Ik kijk liever naar feiten en statistieken.
Veel plezier met aanvullen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een serieus tekort op de betalingsbalans wijst wel degelijk oP teveel schulden. Overigens kan ik de anecdotes van beathoven aanvullen met een hele lijst van eigen voorbeelden.
Catastrofe.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als deze cijfers kloppen is dat een catastrofe voor Erdogan.
Zoiets als dit ijkt wel redelijk met de afspiegeling aan geluiden op straat. Alleen zou t nog weleens te hoog kunnen zijn. Ik ga speculeren want het zijn maar peilingen en daar zijn er meer van.quote:
Mja, een grondwetswijziging voor een presidentieel systeem komt er zo waarschijnlijk ook niet. En dat is eigenlijk wel beter denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Catastrofe..
Van 50 naar 44. En CHP 'maar' van 25 naar 30.
AKP blijft de grootste partij. En gezien het feit dat het nog eventjes duurt voordat de verkiezingen er zijn maak ik de volgende aanname: het zal CHP niet lukken om deze percentage vast te houden (en wellicht lukt het de AKP wel om hoger dan 44,2% uit te komen).
Gezien de afgelopen periode... Ja, het is beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja, een grondwetswijziging voor een presidentieel systeem komt er zo waarschijnlijk ook niet. En dat is eigenlijk wel beter denk ik.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen periode... Ja, het is beter.
Ben wel benieuwd wat Erdoğan gaat worden wanneer zijn termijn afloopt.
Ja en nu?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:27 schreef HiZ het volgende:
Overigens kan ik de anecdotes van beathoven aanvullen met een hele lijst van eigen voorbeelden.
Ja manquote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als deze cijfers kloppen is dat een catastrofe voor Erdogan.
Ja, echt he. Erdogan die zoveel fouten heeft gemaakt in een korte periode en dan blijven ze alsnog dik winnen. Vooral MHP is kansloos.quote:
De relschoppers hebben niets te maken met de schulden. Dat speelde allemaal al voor Gezi park. Dat valt niet eens te koppelen in één zin. Niet onredelijk worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja man![]()
.Troll
Catastrofe voor de relschoppers toch die heel Turkije vertegenwoordigen...
Schulden...wat.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De relschoppers hebben niets te maken met de schulden. Dat speelde allemaal al voor Gezi park. Dat valt niet eens te koppelen in één zin. Niet onredelijk worden.
Hier zat ik ook over te denken en zelf kom ik er niet zo snel uit als jij. CHP en MHP hebben een kansloos politiek. Wat ik daarmee wil zeggen is dat ze telkens hetzelfde zeggen (MHP schreuwt al volgens mij al 10 jaar hetzelfde). De afgelopen 10 jaar heb ik CHP vooral zien muggenziften en tegenwerken in plaats van constructief bijdragen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, echt he. Erdogan die zoveel fouten heeft gemaakt in een korte periode en dan blijven ze alsnog dik winnen. Vooral MHP is kansloos.
Nou ja van mij hoeft CHP niet veel groter te worden, MHP nog een paar % afsnoepen van AKP, zodat AKP niet meer alleenheerser kan zijn en het zal al een stuk beter worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |