abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128403191
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Moet ik 't quoten? Heb gereageerd! Zit nu mobiel. Inatlastirma dan doe ik mn lap aaan.
Jij praat alleen maar, reageren, inhoudelijk dus doet je nooit. Anca laf at.
Het is niet dat ik je niet geloof, maat ik heb je geen samenvatting zien maken met cijfers felan. Quote et tabiki.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 21:32:02 #102
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128403224
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:27 schreef xaban06 het volgende:

. Maar wel typisch, achterlijk volk soms.
Wat bedoel je precies?
pi_128403375
Ik laat me niet uit of er terecht al dan niet onterecht op de demonstranten is geschoten.
Overigens is een paar uur na dit incident in de directe omgeving een Turkse soldaat gekidnapt. Volgens mij zit hij nog steeds vast, maar dat weet ik niet zeker.

quote:
Lawmaker: 1 killed in protests by Kurds denouncing construction of military post in Turkey
By Associated Press, Published: June 28

ANKARA, Turkey — A Kurdish politician says paramilitary police have fired on a group of Kurdish protesters in southeast Turkey, killing one person and injuring eight others.

Kurdish legislator Nazmi Gur told The Associated Press the protesters were demonstrating Friday against construction work to expand a military post in the mainly Kurdish town of Lice.

The state-run news agency says security forces fired warning shots into the air to disperse the protesters after some hurled fire bombs and stones.

It reported there were seven people hurt. The different casualty figures could not immediately be reconciled.
pi_128403381
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Het is niet dat ik je niet geloof, maat ik heb je geen samenvatting zien maken met cijfers felan. Quote et tabiki.
Doe mr sherlock. Zoek je zelf maar met woord samenvatting. Pro-actief ol.
pi_128403395
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef aerdt het volgende:

[..]

En wie beslist wat een revolutie en wat een legitiem protest tegen een regering is? Hoogstwaarschijnlijk degene die aan de macht zijn.
Aangezien tegenwoordig elk protest een revolutie word genoemd (ik geef toe, met name door de media) word het dan wel heel erg makkelijk om de oppositie uit de weg te ruimen.
De grens tussen revolutie en demonstratie is niet altijd even duidelijk, maar de volgende gebeurtenissen die gedurende de Gezi-demonstraties plaatsvonden kwalificeer ik als een poging tot een revolutie:
- Het tegelijkertijd met zijn duizenden bestormen van Erdogans woning, ambtskantoor en AKP-kantoor in Istanbul en Ankara, om met de foto's de indruk te wekken dat de regering is gevallen.
- Het dreigement van een tv-eigenaar/ beroemde komiek dat Erdogan op dezelfde manier zal eindigen als Menderes (een gekozen leider die in de jaren 70 na een militaire coup werd opgehangen )
- Het oproepen tot stoppen met consumeren om de economie lam te leggen.
- Cyberaanvallen om het elektriciteits- en financiele netwerk buitenspel te zetten.
pi_128403433
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zoals ik zei zullen er wat mensen gebruik maken van de situatie. Imo is het herdenken van die gast op een vreedzame manier ok, dat bedoelde ik ermee te zeggen.

[..]

Hou maar op weer.. je hebt gewoon de conclusie uit dat rapport gepost. Je hebt niets samengevat. En ontkracht die statistieken dan? Als je zo zeker bent van je zaak, niet steeds terugwijzen en leg het gewoon uit waarom het niet klopt volgens jou.
Geen zin in. Als dat je conclusie is heb ik niet eens meer zin in een discussie met jou of Xaban.
pi_128403471
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Doe mr sherlock. Zoek je zelf maar met woord samenvatting. Pro-actief ol.
luie :D
pi_128403523

http://www.ensonhaber.com(...)iyor-2013-06-29.html

Aasgieren. Landverraders. Lijkenpikkers. :r
pi_128403529
quote:
Thousands march in Istanbul in solidarity with Kurds

(Reuters) - Thousands of protesters marched to Istanbul's Taksim Square on Saturday chanting slogans against the government and police after security forces killed a Kurdish demonstrator in southeastern Turkey.

The protest had been planned as part of larger unrelated anti-government demonstrations that have swept through the country since the end of May, but became a voice of solidarity with the Kurds after Friday's killing.
Meer:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE95S0DE20130629
  zaterdag 29 juni 2013 @ 21:42:48 #110
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128403547
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Geen zin in. Als dat je conclusie is heb ik niet eens meer zin in een discussie met jou of Xaban.
Ok, mooi.

xaban06: gewoon minder dan 1% dus. Dus die argumenten van creditcards enzo kunnen ook weer van tafel :P.
pi_128403589
:') Fuck man. Discussie met jou en Xaban is moe makend.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 21:53:55 #112
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128403941
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Ambipur het volgende:
:') Fuck man. Discussie met jou en Xaban is moe makend.
Ok, maar laten we niet in dit topic elkaar gaan zitten beoordelen. Jij post een rapport. Ik trek een conclusie uit de gegeven statistieken. Als je dit wil ontkrachten, graag. Anders: next subject.

O ja, niet terugverwijzen aub, je hebt één keer de conclusie uit dat rapport gecopypaste. Als mijn conclusie over die statistieken niet klopt kan je dat in enkele zinnen toelichten toch.
pi_128404386
Hoewel het relatief rustig is tot dusver, toch een paar arrestaties. En aan zijn helm te zien zit er een pizzakoerier tussen :)
pi_128404393
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ok, maar laten we niet in dit topic elkaar gaan zitten beoordelen. Jij post een rapport. Ik trek een conclusie uit de gegeven statistieken. Als je dit wil ontkrachten, graag. Anders: next subject.

O ja, niet terugverwijzen aub, je hebt één keer de conclusie uit dat rapport gecopypaste. Als mijn conclusie over die statistieken niet klopt kan je dat in enkele zinnen toelichten toch.
Je hebt gelijk. Wat heb je nog meer gelezen in dat rapport? Licht eens toe.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:09:18 #115
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128404540
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Wat heb je nog meer gelezen in dat rapport? Licht eens toe.
Voor ik het helemaal ging doorlezen heb ik het zoals gewoonlijk eerst even globaal doorgenomen. We hadden het toen over de schulden. Toen ik de statistieken zag, was mijn punt gelijk bevestigd. Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien. Aangezien die <1% nog steeds niet is tegengesproken, klopt het dus neem ik aan?
pi_128404649
Ben de livebeelden op stream aan het kijken van de protesten in Egypte. No offense, maar Turkije is kinderspel vergeleken bij dat. (http://www.ustream.tv/channel/cbc-21)
Dat wordt morgen op het werk 2 streams volgen: 30 Juni demonstratie in Tahrir en LGBT pride march in Taksim :)
pi_128404678
Egypte gaat morgen los schijnt.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:17:30 #118
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128404793
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:12 schreef aerdt het volgende:
Ben de livebeelden op stream aan het kijken van de protesten in Egypte. No offense, maar Turkije is kinderspel vergeleken bij dat. (http://www.ustream.tv/channel/cbc-21)
Dat wordt morgen op het werk 2 streams volgen: 30 Juni demonstratie in Tahrir en LGBT pride march in Taksim :)
Dat laatste slaat nergens op }:|. Waarom nu? Dit heeft geen betrekking op de totale bevolking. Dit soort 'rechten' waar ze voor demonstreren komen nog niet eens voor in de meest 'democratische' landen, waarom nu even een slaatje slaan uit de protesten?

:N
pi_128404810
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Voor ik het helemaal ging doorlezen heb ik het zoals gewoonlijk eerst even globaal doorgenomen. We hadden het toen over de schulden. Toen ik de statistieken zag, was mijn punt gelijk bevestigd. Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien. Aangezien die <1% nog steeds niet is tegengesproken, klopt het dus neem ik aan?
Ik bevestig niets. Je hebt het niet gelezen, wat ik al dacht.
pi_128404949
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat laatste slaat nergens op }:|. Waarom nu? Dit heeft geen betrekking op de totale bevolking. Dit soort 'rechten' waar ze voor demonstreren komen nog niet eens voor in de meest 'democratische' landen, waarom nu even een slaatje slaan uit de protesten?

Ik vond het ook raar, maar blijkbaar hadden ze al toestemming hiervoor gekregen voordat de protesten begonnen, dus het heeft er niets mee te maken. Al hadden ze het misschien beter af kunnen lassen, aangezien het nu misschien wat provocerend werkt.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:23:19 #121
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128405018
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik bevestig niets. Je hebt het niet gelezen, wat ik al dacht.
Ok, je wil er niet op de punten ingaan. Prima. Laten we ophouden met deze nutteloze discussie dan.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:25:03 #122
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128405089
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef aerdt het volgende:

[..]

Ik vond het ook raar, maar blijkbaar hadden ze al toestemming hiervoor gekregen voordat de protesten begonnen, dus het heeft er niets mee te maken. Al hadden ze het misschien beter af kunnen lassen, aangezien het nu misschien wat provocerend werkt.
Precies.
pi_128405251
quote:

[..]

Dat gebeurt elk jaar rond die datum.
pi_128405360
quote:

[..]

omdat het kan en omdat het mag, er is nog "ergens" de illusie van een vrij land blijkbaar :)

gewoon doen en als er geen animo voor is gewoon niet doen want anders staat het zo lullig.. protesteren in je eentje
pi_128405403
Het is de grootste LBGT-pride van Oost-Europa en de enige in het Midden-Oosten staat op de wiki.

Staat los van gezi. Bestaat al sinds 1993.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')